Rosé
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu bile kapı sesi geldiğinde ayağa kalkıp Taehyung'a seslendim. " Taehyung işe mi gidiyorsun" duymuş olacaktı ki yanıma geldi. Kafası ile onaylayıp eğildi ve yanağıma bir öpücük bırakıp odada kalan ceketini aldı. "Kendine dikkat et hasta olmamak için çok fazla dışarıda kalma." Dedi. Kapıyı kapatmadan "tamam, sana iyi işler"
Dedim ve dışarı çıkmasını bekledim. Hemen ardından odaya gidip hazırlanmaya başladım. Bugün onun iş yerine gidecektim. Onunla gelmemi istemiyorsa bende süpriz yapardım. Eminim hoşuna gidecektir.Ajansın önüne gelmiştim. İçeri girmeden dışarıdan bir bakış attım büyük bir yerdi ilk defa gelmiştim. İçerideki insanları merak ediyordum Taehyung hep çok ilginç insanlarında olduğunu söylüyor onların çok konuşmasından yakınıyordu. Heyecanla şirkete girdim karşıma ilk çıkan personele Taehyung'u sordum beni yönlendirdiği yere gittim.
Fotoğraf çekimindeydi her zamankinden daha ciddi duruyordu. Ona biraz daha yaklaşmak istedim ama işi bitince gelmek daha iyi bir fikir olabilirdi bu yüzden çıkıp kapının yanındaki koltuğa oturdum. İşi bittiği gibi gidip ona sımsıkı sarılmak istiyordum.Jungkook
Aklım hala dündeydi. Bu denli tatlı ve hayat dolu birisi bir daha ne zaman karşıma çıkar bilemiyordum. İlk defa birisi aklıma takılmıştı. Dün tekrar tekrar canlanıyordu zihnimde.
Düşüncelere dalıp gitmişken çoktan ajansa varmıştık bile koruma kapımı açtı. Dışarı çıkıp temiz havayı solurken önümden beni hayretlere düşüren Rose geçmişti. Yüzündeki gülümseme içime işlemişti sanki , onunla konuşmalıydım .O kadar hızlı yürüyordu ki yetişmek çok zordu personele bir şeyler sorup fotoğraf çekimlerinin yapıldığı yöne ilerledi. İş için gelmiş olabilir miydi ?
Hızla peşinden gittim. Kapının önünde durmuş bekliyordu. Yanına yaklaştım. "Merhaba , iş için mi gelmiştiniz ?" Sesimdeki heyecanı saklayamamıştım. Cevap vermek için biraz düşündü ve utangaç bir şekilde " Hayır birisini bekliyorum." Dedi ve kapının aniden açılmasıyla içeriden çıkan çoçuğa doğru koştu boynuna atladı ve sımsıkı sarıldı çocuk şaşırmış olacaktı ki "Rose ne işin var burada ?" Dedi . Önce muzur bir şekilde gülümsedi ve şımararak cevap verdi."seni özlemiş olamaz mıyım ?" Dedi.
Çok yakınlardı henüz doğru düzgün tanışmamıza rağmen bu yakınlıkları beni rahatsız etmişti. Arkadaştan öte olabilirler miydi ?Çocuk beni farketmiş olacaktı ki Rose ile konuşmasını yarıda kesip bana yönelmişti. "Efendim bir sorun mu çıktı." Dedi
" hayır sadece arkadaşın dikkatimi çekti tek başına burada oturuyordu. " dedim. " Geleceğinden haberim yoktu bana süpriz yapmak istemiş." Dedi. Gözüm yaka kartına kaydı .Demek adı Taehyung tekrardan yüzüne bakıp "Çekimler hala devam ediyorsa sen gidebilirsin senin yerine arkadaşına ben göz kulak olurum Taehyung" Dedim tereddüt ediyordu ama beni reddedebileceğini sanmıyordum . Rose gergin bir şekilde Taehyung'a bakıyordu . " Tabiki olur efendim işim bitince seni almaya geleceğim . Rose merak etme bay jungkook ajansın sahibi iyi birisidir." Dedi. Rose istemsiz bir şekilde yanıma yaklaştı. Bozulduğu belliydi konuşmak içinse çok isteksizdi. Bu duruma moralim bozulmuştu onu böyle görmek istemiyordum. Biraz vakit geçirdikten sonra aramızın daha iyi olacağını umuyordum. Taehyung'a baktım. " peki o Rose hadi sana şirketi gezdireyim. Belki ilgini çeken bir şeyler buluruz." Dedim kafasıyla onayladı ve Rose ile birlikte Taehyung' un yanından ayrıldık. Yürürken Rose'yi baştan aşağıya süzdüm onun benim yanımda daha fazla kalmasını istiyordum . Tek ihtiyacım olan burada çalışmasıydı. Yüzü çok güzeldi enerjiside mükemmeldi modellik yapabilirdi . Ama onu daha da sık görmek istiyordum ayrıca bu işi kabul eder mi bilemiyordum belki benim yanımda çalışmak isterdi. Düşüncelerimi bir kenera bırakıp bu sessizliği bozmak istedim.
"Biraz modunuz düştü sanırım benimle olmaktan rahatsız olduysanız Taehyung'un yanına geri dönebilirsiniz." Birden bana döndü. " Hayır ! Yanlış anladınız tabiki de rahatsız değilim sadece tanışmış değiliz bundan dolayı ne yapsam bilemedim." Dedi.
Telaşlandığı zaman çok tatlı gözüküyordu. " sadece dalga geçiyorum " dedim ve ekledim
" bir işte çalışıyor musunuz ?" Gözlerini bana çevirdi. "Okuyordum aslında ama bırakmak zorunda kaldım. Bu aralar iş arıyorum." Dedi. Bunu öğrenmem iyi olmuştu belki burada çalışmak isterdi. " istersen sana burada iş ayarlayabilirim." Dedim. " Çok teşekkür ederim ama burada yapabileceğim bir iş olduğunu düşünmüyorum." Dedi. " eğer modellik ile ilgili bir şey yapmak istemiyorsan kişisel asistanım olabilirsin." Dedim .Bu fikir aklına yatmış gibi gözüküyordu. "Sorun olmazsa bu söylediklerinizi biraz düşünebilir miyim ?" Dedi. "İstediğin kadar zaman var seçim yapmak için kendini zorlama " dedim. Hoş bir şekilde gülümsedi. Bir süre sonra odama geçtik. Ben masama oturmuşken o da etrafa göz atıyordu aniden hızlı adımlarla karşıma oturdu. " Bana biraz kişisel asistanlıktan bahseder misiniz ? Görevlerim ne olacak ?" Dedi. Aniden sorduğu soru şaşırtmıştı. Çoktan karar vermiş olabilir miydi ? " Tabi , bir asistan olarak yapman gereken, toplantılarıma , yazışmalarıma,zaman ve günlük yönetimime yardımcı olmak . Ama sen işe yeni başladığın/başlayacağın için bunları yaparken seni çok yormayacağım merak etme.Tabi bana vakit ayırman gerekecek yani kendi hayatın için eskisi gibi bir rahatlık seviyen olacağını sanmıyorum. Bunları düşünüp karar verebilirsin."Bu bölümü düzenlemeye çalıştım ama çok vakit ayıramadım maalesef o yüzden gözünüze batan bir kısım olursa belirtebilirsiniz
Sonraki bölüm Rose 'nin ağızından olacak.
Bölümü nasıl buldunuz ?
💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LET'S DİE TOGETHER
Fanfic"Sadece birbirimize ait olmalıyız ." Jungkook gördüğü anda aşık olduğu kadını yalnız kendisinin olmasını istiyordu. Rosé'nin sevgilisi olması Jungkook'un düşüncelerini karanlık bir boyuta taşıdı. İlk görüşte aşkı bir takıntıya dönüşmüştü.