·̩̩̥͙**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*·̩̩̥͙
ₐ ₕₑₐᵣₜ ₒf fᵢᵣₑ
ᵢₛ ₛₒₒₙ ₜₒ bᵤᵣₛₜ
ₐ ₕₑₐᵣₜ ₒf dₑₛᵢᵣₑ
Wᵢₗₗ gₒ fᵢᵣₛₜ
ₐ ₕₑₐᵣₜ ₒf ₛₜₑₑₗ
ₕₐₛ ₘᵤcₕ ₘₒᵣₑ wᵢₗₗ
Bᵤₜ ₐ ₕₑₐᵣₜ ₒf gₒₗd
Cₐₙ ₙₑᵥₑᵣ bₑ ₜₒₗdੈ✩‧₊˚
𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺. 𝘛𝘰𝘰, 𝘵𝘰𝘰 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺. 𝘈 𝘩𝘪𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘪𝘳𝘰𝘯 𝘤𝘰𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢𝘯 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦. 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘴 𝘚𝘭𝘰𝘢𝘯𝘦 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘢𝘱𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘬-𝘩𝘢𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘭𝘦𝘴 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥. 𝘏𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘱 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘵𝘤𝘩 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥. 𝘛𝘩𝘳𝘢𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘤𝘭𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨, 𝘯𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘦𝘥. 𝘕𝘰𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘭𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯. 𝘕𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳.
𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘴𝘰𝘭𝘶𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘨𝘰𝘯𝘪𝘻𝘪𝘯𝘨. 𝘚𝘭𝘰𝘢𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘳𝘥 𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘴𝘪𝘭𝘺 𝘤𝘭𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘨𝘶𝘪𝘴𝘩, 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸, 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘪𝘦𝘧. 𝘔𝘪𝘴𝘦𝘳𝘺, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘭𝘺 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘛𝘰𝘳𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘭𝘦𝘴 𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳, 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘞𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯, 𝘭𝘦𝘴𝘴𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘯𝘰 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳? 𝘚𝘭𝘰𝘢𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘰 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺, 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘪𝘷𝘦, 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵. 𝘛𝘩𝘢𝘵, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳, 𝘵𝘰𝘰.
𝘏𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘳𝘰𝘢𝘮𝘦𝘥, 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘳𝘦𝘴 𝘦𝘯𝘴𝘶𝘦𝘥. 𝘏𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘣𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘳-
The female threw herself up from her bed as she woke from her nightmare. Droplets of sweat, having gathered on her forehead, gleamed under the moonlight that shone through her window. Seven years passed and the merciless dreams were still recurrent. Nothing helped. No healers, no tonics could do the trick to cure her insomnia.
YOU ARE READING
ꜱᴍᴏʟᴅᴇʀɪɴɢ ʜᴇᴀʀᴛ ❁ ᴀᴄᴏᴛᴀʀ
FanfictionIn which a fae female with a heart of ash is reawakened.