A Hasonmás

141 2 0
                                    

Egy este az ágyamon űlve telefonoztam,édesanyám Éjszakás Műszakban volt,és mivel a szüleim elváltak,így egyedül töltöttem az éjszakát.Meguntam a Chatelést,ezért bekapcsoltam a tv-t,és a nézése közben elaludtam,pár órával később egy csattanásra riadtam fel,ami a konyhából jött,feláltam,és ki vánszorogtam megnézni mi volt az.Amikor ki értem annyit vettem észre hogy a fűszereket tartó állvány leesett a falról,"biztos elengedte a szög,, gondoltam,ezért nem tulajdonítva neki nagy figyelmet, letettem az asztalra,és vissza indúltam a szobámba.Mikor az ajtóba értem arra lettem figyelmes hogy a telefonom világít,megnézetem,és a Messenger volt megnyitva,azon belül is a chat édesanyámmal.Mikor jobban megnéztem vérfagyasztó dologra lettem figyelmes,valaki írt édesanyámnak a nevemben addíg míg a konyhában voltam,az üzenet így szólt:"hi,Mom,,ezen nagyon meglepődtem,hisz anyum nem tud angolul,ezért én sosem írok neki ilyet,de a java még most jön,egy selfie is el lett küldve amin"én,, voltam làtható,de valami nem volt rendbe a képpel,azon a vérfagyasztó tényen kívül,hogy nem én csináltam,és ennél fogva biztos nem én vagyok rajta,a szemgödreim kicsit szürkések voltak,és hatalmas mosoly űlt az arcomon,én itt lefagytam,felkapcsoltam a lámpát a szobámban,bezártam az ajtót,és megírtam anyumnak hogy mi történt.Persze azt hitte szórakozok,így nem hitt nekem.3 nap múlva édesanyám újra éjszakás volt,én megint az ágyamon feküdve telefonoztam,és zenét hallgattam,mikor elindítottam a zenét,anyum még a konyhában volt.Kb 5 percel kesőbb írt anyum,hogy:"gyere a fürdőbe,nézd meg mit találtam,,kicsit furcsa volt,de elindultam,és mikor az út feléhez értem anyum toppant be a bejárati ajtón,és mondta hogy fenn hagyta a telefonját,teljesen le sápadtam,és össze zavarodva magyaráztam neki hogy az előbb írt,kiderűlt hogy nem ő volt az,mind a ketten megdöbbentünk,de neki sietnie kellet a buszhoz,így elindult.Első dolgom az volt hogy kulcsra zártam a fürdőszoba ajtaját,és utánna bezárkoztam a szobába,és idegesen elkezdtem filmet nézni,ekkor kopogást hallottam a kinti ajtón,rá néztem az órára,9:47,kiléptem a szobából, felkapcsoltam a folyosón a lámpát,és oda léptem az ajtóhoz:"ki az?" Zavarodottan kérdeztem,semmi válasz,és aztán még egy kopogást hallottam,de ez a fürdőszoba ajtótól jött,nagyon be pánikoltam,befutottam a szobába,be zártam az ajtót,és felhívtam anyum.Cseng.....Cseng..
..Cseng de nem veszi fel,dolga volt,már nem tudtam mit csinálni,megmarkoltama szobámban lévő szerszámkészletből a legnagyobb csavarkulcsot,és befeküdtem remegve az ágyba,a kopogás abba maradt.Én nem tudtam nyitva tartani a szemem,el aludtam.Egy értesítés hangra keltem,anyum kérdezte mi a baj,esélyem sem volt neki vissza írni,mert ekkor megláttam hogy az elalvásom előtt kúlcsra zárt szoba ajtó tárva nyitva,itt már nem volt mese remegve bár,de kimerészkedtem a folyosóra,és ott a fogas mellett,észre vettem egy...egy lényt,ami tűpontosan úgy nézett ki mint én,egyenesen rám nézett,szemei a lelkembe bámultak,ekkor a komor,érzéstelen arca egy hatalmas mosolyt engedett el,és levette rólam a tekintetét,és egyenesen mögém bámult.Annyira újjá volt rajtam a félelem,mozdulni sem bírtam,szépen lassan,hátra nem nézve be botorkáltam a szobámba,bezártam az ajtót,és azonnal hátra fordultam,döbbenten vettem észre hogy a gardrób szekrény ajtaja nyitva,és a szobában hagyott telefonom a szekrény alján hever.Egész éjjel fent voltam,Sírva,sokkos állapotban fogadtam édesanyámat,elmeséltem neki mi törtent,2 hétre rá elköltöztünk,azóta csak rémálmaim vannak az esetről!

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Feb 23, 2023 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Igaz rém történetekTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon