Valizler hazırlandı. Geri kaldı tek şey .Kapatmak. Her insan şu valizleri kapatmakta çok zorlanır.Üstüne oturmak ayrı bir çözüm.(Benim gibi fesat kişiler varsa bunu rahatlıkla başka birşey anlayabilirsiz shjshkafgsddfhgkdfjgeghlsjhlghrghghlh)

Babamı valizin üzerine oturttuk ve valizi kapattık. Aynı şekilde anneminde  valizini kapattıktan sonra havaalanına doğru yola çıktık.Bizim grup tam karşıdaydı.Aradan 1 saat geçti bütün kontrollerden geçtik ve uçağa bindik. Ben pencere tarafında oturuyordum ,ortada bir teyze koridor tarafındada yakışıklı bi çocuk.Allağım sen bu insanlara insanmı yediriyorsun zalimin ogli çok yakuşıklı .

Uçaktan indiğimizde drekt bizi hotele bırakıcak otobüse bindik. Bu sefer yanımda annem vardı. Hotele gidene kadar müzik dinledim. Hala uçaktaki çocuğu unutamamıştım.Nede olsa yakışıklı çocuk kim unutmaz.

Hotele geldiğimizde odalarımıza çıktık.Annem ben ve uçaktaki teyzeyle kalıyorduk ne kadarda havalı amk asdjfsgjgfgkmlkv jfljhjsfjhsfkljjgjldhklsr

Duş aldıktan sonra üzerimi değiştirdim.( Multimedyada var) Annemde izin alıp aşağı indim canım arkadaşım Pelinde annesiyle bu geziye katıldı.Odalarına vardığımda kapıyı çaldım Annesi Seniha teyze açtı kapıyı ne havalı ama sjhjskdfhsd

Pelinin üzerini giyinmesini beklerken camdan aşağı bakıyordum .Havuzda yüzen teyzeler kaydıraktan kayan gençler çocuklar felan güzel hoteldi .

Pelin de üzerini değiştirdiğinde aşağı indik hoteli gezmeye başladık.Hotel acayip güzeldi her odada beleş wifi , klima, çift kişilik yataklar bayağı lüks ve güzel bir oteldi.Lobide deri koltuklar vardı . Dışarıda bayağı büyük havuz ve 5 çeşit kaydırak vardı. Havuzun ilerisinde restorant vardı açık büfe vb şeyler. Tam sonundada plaj . Yaklaşık 1 saat gezdikten sonra yemek yemek için restoranta doğru yola çıktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!