1

158 16 32
                                    

Yazar anlatmı

O makine onları başka bir evrene ışınlandılar tüm ülkeler(10 kişiler zort) japonyaya sert bir bakış atılar ve japonya "hey ben nerden bilicektim böyle olucağını hem başka evren keşfetik iyi olmadımı?" Japonya herzaman pozitif bakardı olaylara ülkeler etrfa bakınmaya başladılar türkiye hemen öne geçti ve "şimdi tamıyız?" Türkiye cevap gelmiyince tekrar söze başladı "peki ben sayacağım tamamı?"

"türk olanlar" azerbaycan arkasını döndü ve türk olanlara göz gezdirdi kazak kırgız türkmen özbek ve kendisine sayrak cevap verdi
"burdayız 5 kişiyiz" türkiye kafası ile onayladı ve diğer tarfa döndü
"Peki amerika rusya belarus ve japonya " japonya öne çıktı ve ülkelere baktı ardında cevap verdi "buradayız" türkiye kafası ile onayladı ve yürümeye başladı ardından ülkelerde türkiyeye yetişti uzunca yürüdüler.

1 saat geçmiş ülkeler telefonlarına bakıp duruyorlardı ve bir şehir gördüler şehirin tabalasında türkçe bir şehir ismi vardı türkçeye benziyordu ülkeler şehire girdiler ve karşılarında bir birlerine benzeyen nerdeyse aynı olan ülkeler vardı boyları kıyafetleri duruşları garipti bir ülke onlara yaklaştı bu kişi tıpa tıp türkiyeydi fakat giyiniş ve boy farkları vardı bu türkiye amerika gibiydi giyinişi ve boyu duruşu...

2.türkiye türkiyeye yaklaştı türkiye ondan uzun olan adama baktı 2.türkiye konuşmaya başladı
"meraba sizde kimlersiniz ve neden bize benziyosunuz? " türkiyenin konuşmasına göre daha nazik ve daha resmi konuşmuştu türkiye şaşırmıştı ardından konuşma sırası onda olduğun fark etti ve konuşmaya başladı "as ben türkiye türkiye cumhuriyeti ve arkadaşlarım aynı zamanda kardeşerim azerbaycan kazakistan kırgızistan özbekistan türkmenistan kardeşlerim ve amerika rusya kanada-"

Amerika türkiyenin sözünü böldü ve amerika konuşmaya başladı "belarus ve japonya peki siz kimsiniz ve ayrıca sizde bize benziyosunuz"
Amerika bunu sinirli ve iğrenmiş şekilde konuşmuştu 2.türkiye hiç bozuntuya vermeden konuşmaya başladı "ben türkiye birleşik
devletleri bende bilmiyorum size neden benzediğimizi bende bilmiyorum ayrıca sanırım siz başka evrendensiniz ben dünyanı süper gücü 2 güç azerbaycan fedarasyonu vs." Amerika dona kalmıştı.

Azerbaycan araya girdi ve sorular sormaya başladı "peki benim diğer halim 2.süper güç ise aranız nasıl iyimi sonuçta kardeş ülkelersiniz değilmi?" 2.türkiye dona kaldı ve başını sa sola saladı ve konuşmaya başladı "aramız iyi fakat o kadar yakın değiliz" türkiyenin beyni karışmış hata çorbaya dönmüştü ve yanlışıkla azından laf kaçırdı "vay amk" azerbaycan abisine döndü ve gülmeye başladı.

Ama dayanamayıp sesli bir şekilde gülmeye başladı "QGZUXJFVHGJCH ayy abi QYDYFUG bu lafı bilerek söylemedin biliyorum ama komikti" 2.türkiye ikisine iğrenmiş şekilde bakmaya başladı türkiye bunu fark etti ve 2.türkiyeye olabildiğince sinirli bakıyordu ve türkiye konuşmaya başladı
"neoldu beğenemedinimi yağğram"
2.türkiyenin gözleri flaş gibi açılmıştı türk ülkeler ise yerlerde gülüyolardı çünkü bu onlar için acayip komikti fazlasıyla.

2.türkiye gözlerinden öfke fışkırıyodu ve sert ve öfkeli biçimde konuşmaya başladı "konuşmana dikkat et cahil"
Türkiye cahil kelimesini duyunca kendine hakim olmazdı olmluyacaktı türk ülkeleri zaten çoktan gülmeyi bırakmışlar bakmamaya çalışıyorlardı türkiye kolarını çemredi rusya ne yapıcağını anlayınca hemen türkiyenin önüne geçti ve konuştu "üzgünüm türkiye ama olmaz" rusya tedirgindi  "rusya çekil rusya çekil dedim" türkiye rusyaya öldürecek bir şekilde baktı.

Rusya hiç düşünmeden geri çekildi türkiye 2.türkiyenin üstüne atladı ve yurmuk atmaya başladı diğer evren dekiler ise şaşkınca kavga eden iki ülkeyi izlemeye başladılar amerika zamanı varken 2.türkiyenin yanına çömeldi ve konuşmaya başladı "çok yanlış kişiye cahil dedin ben bir süper gücüm fakat türkiyeden korkuyorum çünkü o bir türk ama sen türkiye gibi gerçek türk olmayı başaramamışsın yazık"

Amerika sırıtarak ayağa kalktı ve dövüşü zevkli bir şekilde izlemeye başladı azerbaycan abisine yaklaştı ve eğildi "abi tamam yeter ama sana bağlı dövmeye devam edebilirsin abicim" arkadan kırgız yaklaştı ve 2.türkiyeye baktı gözü moraramış dudağı patlamış ve azerin yanına eğildi "abicim bak dur ama istekli isen döve bilirsin karışmam bak"
Arkadan japonya yaklaştı ve türkiyeye baktı baya öfkeli duruyordu.

Japonya şaşırmış bir şekilde kavgayı izliyordu türkiyenin ilk defa bu kadar sinirli olduğunu görüyordu çok saygılı bir ülkeydi türkiye her zaman 'sevmiyorsan bile saygı duymak zordudasın' derdi bunu çok iyi biliyordu kendisi azerbaycan ve kırgızistanın yanına eğildi ve konuşmaya başladı "şaşırdım doğrusu türkiye saygılı bir ülke ama açıkça iyi dövüyor güç konusunda 11 sırada ve şuanda bir süper gücü dövüyor"

Azerbaycan sırıtı ve konuşmaya başladı "abim öyledir kardeşlerine bir ülke birşey yaparsa onu öldürür yada hastanelik yapar eski bir anımı hatırlıyorum osmanlı yaşıyordu abim bahçede duruyodu beni ermenistan ve yunanistan dövmüştü yani zorbalık yapmışlardı abim beni gördüğünde gözleri kıp kırmızıydı ve yunanistan ve ermenistanı benim önümde diz çöktürmüştü ben gittikten sonra onlar dövdüğünü biliyorum osmanlı ile pencerden izledik çok iyi ülkedir"

Azerbaycan durakladı ve devam etti "en son kurtuluşsavaşında bu kadar sinirli olduğunu hatırlıyorum öf neyse abi dur ABİ ABİ" azerbaycan türkiyeyi belinden tutu ve kendine çekti ve türkiyeyi durdurdu arkadan 2.azerbaycan geldi ve 2.türkiyeyi tutu ve kaldırıp kendine yasladı türkiye duraksadı kendisi bu evrende süper güç ise belki türk lirası değerlimi acaba dedi yanındaki cüzdanı çıkartı ve saydı.

Nakit 500 TL vardı 2.azerbaycana yaklaştı ve sordu "türk lirası değerlimi?" 2.azerbaycan durkasdı bunu onun sormasını beklemiyodu ve ardından cevap verdi "evet değerli" türkiye sırıtı sonunda istediği olmuştu arkadan amerika atladı ve oda sordu "peki dolar dolar değerlimi??" 2.azerbaycan telefonunu çıkartı ve birşeyler ile uğraştı ve amerikaya döndü "şöyle sırası 1.türk lirası 2.euro 3.dolar"

Amerika dona kaldı nasıl parası bu kadar düşerdi ve en üste türk lirası vardı birşey demedi ve ordan uzaklaştı türkiye ise hala sırıtıyodu 2.azerbaycan konuşmaya başladı "hey japonya türkiyeyi alırmısın" 2.japonya hiç japonyaya benzemiyodu üstünde siyah kazak altında siyah eşofman vardı saçı at kuyruğuydu 2.azerbaycana yaklaştı ve 2.türkiyeyi gucağına aldı ve ordan uzaklaştı evet türkiye şaşırmıştı.

Türkiye konuşmaya başladı "bu türkiye o kadar hafifmi" 2.azerbaycan türkiyeye döndü ve konuştu "evet baya hafif bir yandanda japonya güçlü biri" arya japonya girdi ve konuştu "fazla siyah giyiniyo hiç benim gibi değil bir yandan bende güçlüyüm" 2.azerbaycan kıkırdadı ve konuştu "minik şey sen ne kadar güçlü olabilirsin?" Japonya sırıtı ve konuştu "kaç kilosun azerbaycan" "85 kiloyum hadi"

Japonya kolarını çemredi ve 2.azerbaycana yaklaştı ve hızla kucağına aldı tabi herkes şaşırdı ve 2.japonya geldi ve "hadi kızım işte böyle güçlü bir kız!" Araya amerika atladı ve konuştu " japonya o kadar güçlü isen rusyayı kaldır" japonya sırıtı ve rusyaya yaklaştı 2.japonyada bir yandan japonyayı destekliyordu
"Rusya kaç kilosun?" "Japonya bak 90 kiloyu geçiyorum birşey olur" japonya sırıtı ve rusyayı kucağına aldı herkes şaşırmış 2.japonya ise hala destekliyordu.

Kelime: 1039
Yazım hataları düzeltildi 👌🏻

GARİP EVREN? (ch)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin