2.türkiye onlar kendi evrenlerine gidene kadar onlar için kullanmadığı bir ev verdi tabi ülkeler sığamadılar ve 2 kişi olarak kalmaya başladılar türkiye azer ile kırgız kazak ile özbek türkmen ile japonya amerika ile rusya belarus ev iki katlı yukarda 5 oda 1 banyo alt kata mutfak oturma odası misafir odası çalışma odası v 1 tane banyo odaların hepsinde kendine ayrı banyoları var 2.türkiye onlara göre kiyafet getirtirdi türk ülkeleri konuşarak mutfağa indiler
Türkiyenin maviş gözlerinden
Mutfakta ne yapılır yemek ve biz ne yapıyoz kavga ediyoz özbek ve türkmen bir birlerine girdiler peki biz ayırıyomuyuz hayır dolapta çekirdek bulduk onu çitleyip kavgayı izliyoruz çok iyi bir abiyim amerika geldi ve bu iki kardeşimin kavgasını gördü "türkiye ayırsana kardeşlerini" amerikaya bakmadan konuşmaya başladım "yoo olay bana patlar sen niye şöylesin niye böyle yapıyon hiç uğraşamam" amerikada yanımıza oturdu ve çekirdek alıp çitlemeye başladı herneyse araya girme vaktim geldiğini hisediyorum çünkü türkmen özbeğin kolunu kaptı koltuktan indim ikisinin önüne geçtim.
sinirli bakış atım özbek fark etti ama türkmen yoo kaptım bir kere bırakmam diyo lan özbekin gözü doldu konuşma vakti bende "türkmen!" Eheheh bana baktı "bırak özbekin kolunu yoksa bir osmanlı tokatı geliyor" aslında osmanlı tokatı atmam sadece korksun diye söylüyorum eh bıraktı sonunda özbek ağladı ağlıcak lan harbi göz yaşı aktı.
"Özbek ağlama" türkmene döndüm ne olmuş ya şeklinde duruyo tekrar öbeke döndüm LAN KANATMIŞ tekrar türkmene döndüm "LAN KANATMIŞSIN GİT KREM MİREM GETİR" türkmen yukarı kata çıktı ardından azer yanımıza geldi "vay amk harbi kanatmış" nasıl kanatı demicem çünkü türkmenden bekliyorum dişleri sivri ve salam nazinin dişi gibi ama nazinin dişi resmen çoğu ülkeden daha sivri mesela nazinin dişine acayip benzeyen beş kişiden fazla var rusya almanya belarus ve ukrayna tıpkı nazinin dişleri gibi lan nazi nerden çıktı amk.
"rusya nerede?" "Sanırım banyodaydı belarus" "teşekürler nerdeydi" "şura" şansımı sikeyim neden korüdorun başında ve biz korüdorun sonundayız kaldıramamki bunu ben yaslandı bana bekle lan omzum niye ıslak çenesini tutum ve çektim salyası akıyo lan bunun geri yaslandım yapacak bişey yok.
"belarus sende gir bir koluna taşıyacaz yapacak bişey yok" tamam anlamında kafasını saladı ve koluna girdi yürümeye başladık kafası hala bana dönük amk ne oluyo iğrenç hisediyorum ben düşünürken bir anda ağrlık çöktü ne oluyo diye baktım belarus kapıyı açıyomuş rusyayıda bana yaslamış birşeyler diyo bu rusya hisediyorum eh anlaşılmaya başladı hmm "seni....seviyom..." lan kime aşık bu acabaaa.
Belarus kapıyı açtı bende içeri girdim ve rusyayı yatağa yatırdım bişeyide yok amk neden bayıldı acaba yaklaştım ve saçlarını arasına baktım morarmış sanırım kafasını çarpmış.
"Önemli birşey yok kafasını çarpmış o kadar neyse dinlensin" diyip odadan çıktım uyansında kime aşık soracam.Üzgünüm yazma isteyi yok ama yazdım bu arda sorularım var
1.türkiye ile kim olsun
2.2.türkiyenin sevgilisi olsunmu olursada kim olsun
3. Kitabı seviyomusunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP EVREN? (ch)
Randomülkeler japonyanın yaptığı bir makineden zorla geçtiler ve bunu beklemiyorlardı...