KAİSOO

76 3 0
                                    

Kai sabah uyandığında ilk olarak elleri minik bir beden aradı."kahretsin nerdesin Soo?" diye söylene söylene yataktan kalktı.Banyodaki su sesini duyunca içini bir rahatlama kapladı."Ahh duş alıyormuş" diyerek banyoya doğru ilerledi.Yavaş ve sessiz bir şekilde kapıyı açtı.O minik beden muhteşemliğiyle karşısında duruyordu.Usulca arkasından sarıldı.Minik beden ilk başta irkildi "Aihss Jongin senmiydin? Ödüm koptu"
"Sorun yok BEBEĞİM. Sadece sarılmama izin ver.:)
Son kez kafasını o keşfedilmeyi bekleyen bembeyaz boyna gömdü.Masum bir öpücük bırakarak banyodan çıktı. Dışarı çıktığı an ıslandığını anladı.Hemen kuru giyisiler giyerek Soo'ya süpriz kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi.
"Aihşş Soo bir kerede kahvaltıyı benim hazırlamama fırsat ver"
"Ahh şu an kendi kendime konu.." sertçe ağzına vurdu ve sustu :D
Soo neşeyle hoplaya zıplaya gelirken Kai'ye seslendi;
"Heyy Jongin nasılım?
"HEMEN GİT ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİR SOO" diye yüksek sesle bağırdı.Soo dolan gözleriyle koşar adımlarla yukarı, odalarına çıktı,
1 SAAT SONRA
Kai "Aihşşş çıldırcam! Altı üstü bi kıyafetini değiştirecekti,diye diye yukarı çıktı.Gördüğü şey karşısında dehşete düşen Kai hemen Soo'nun yanına gitti.
"Şıhşşş... Bebeğim ne oldu?
"Hıghk Ben senin hıghk için hazır- hıghk hazırlanmıştım ama hıghk sen bana bağı- hıghk bağırdın Jongin :( "
"Ahh bebeğim çok yakışıklı olmuştun öyle çıkacaksın dışarı sandım"
"Geçen hafta söz vermiştin hani hıghk cumartesi günü hıghk beraber evde zaman hıghk geçirecektik o yüzden iyi giyindim hıghk kahvaltı hazırladım ama karşılık olarak hıghk azar işittim, bana bağırdın Jongin" (hıçkırık ve ağlamalarda yazıyorum çok sıkarsa yorum olarak söylersiniz)
"Üzgünüm bebeğim, gerçekten.Birden seni öyle görünce... Dayanamadım. Başkasının sana bakması beni çıldırtıyor (aynı ben) çünkü seni seviyorum, çünkü sen muhteşemsin, çünkü sen harikasın , çünkü...
"Tamam başlama yine hadi kahvaltı yapalım"
*Zar zor gülümsediği her yerinden belli oluyordu, ama yine de beni rahatlattı gülümsemesi* diye düşündü Kai.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

<3 EXO <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin