Знайомство

11 2 0
                                    

К'яра - 21 рік, учиться університеті Едгара Аллана на суддю, грає у волейбол в команді "Даркнес", на позиції центрального блокуючого.

Характер: добра з доньками та подругами, спокійна з нотками агресії.

Зовнішність: блакитні очі, зріст 1,80 м, зачіска каре з погоголиними вісками,червоно-пепельного кольру , є прокол вух, язика та прокол септум.


Лія - 19 років, учиться в університеті Пальметто на патологоаната, грає у волейбол в команді "Краін", на позиції догравальника.

Характер: кінчена, позетивна, агресивна до всіх, окрім подруг та своєї прийомної сім'ї.

Зовнішність: зелені очі, зріст 1,74 м, зачіска каре, синьо-блактне волося.


Ліса - 18 років, учиться в університеті Пальметто на патологоаната, грає у волейбол в команді "Краін", на позиції центрального блокуючого.

Характер: агресивна, пофігіст, добра, мила.

Завнішність: сіро-блакинті очі, зріст 1, 65 м, зачіска каре, шатенка з червоним прихованим фарбуваням, декілька проколів в вушах.


Несс: 17 років, учиться в університеті Едгара Аллана на права охорони, грає у волейбол в команді "Даркнес", на позиції зв'язуючого.

Характер: добра, агресивна, спокійна.

Зовнішність: карі очі, зріст 1, 77 м, волося середньої довжини, темна шатенка.


Воніль: 21 рік, учиться університеті Едгара Аллана на адвоката, танцюрист.

Харектер: спокійна, добра, терпелива.

Зовнішність: карі очі, зріст 1,70 м, довге волося, шатенка.


Беатріса: 18 років, учиться в університеті Пальметто на кардіолога, помічник тренера

Характер: добра, мила, спокійна.

Зовнішність: голубі очі, зріст 1,62 м, середньої довжини, блондинка.

Мати двох дітей( заморожений)Where stories live. Discover now