1.Bölüm

15 2 0
                                    

Ece'den

Nasil başlayacağımı bilmiyorum. Ne desem ki. Her neyse ben Ece, özetten anlaşılacağı gibi başıma mükemmel ötesi bir şey geldi, evet! Lanetlendim. Nasil olduğunu sorgulamaya başlamayın, her şeyi detayiyla size anlatacağım.

Bir de Efe var. Onu unutmak mümkün mü? Kendisini çok severim -severdim- neyse baştan spoi vermeyeceğim.

Ben 22 yaşımdayım, bu olaylar başıma geldiğinde 20 yaşındaydım. 2 yıldır psikolojik tedavi görüyorum. Eh tabi yaşadıklarım kolay değildi.

Anlatacaklarimi gerçekten dinleyecekseniz, herhalde beni tanımak istersiniz. Çocukluğumdan bahsedeyim. Pek istemiyorum aslında çünkü çocukluğumun çöplükten bir farkı yok. Annem ev hanımıydı. Babam ise çalıştığı her parayı kumara yatıran bir adamdı. Her gün sarhos gelir, sürekli anneme ve bana sataşır, bizi sürekli olup olmadık şeylere döverdi. Canım annem ben dovilmiyim diye tüm suçu yüklenirdi üstüne. Ben tabi küçüğüm o zamanlar, ya 5 ya 6..
Kendimi bildim bileli babamdan hep nefret ederim. Neyse ondan bahsedip daha fazla moralimi bozmak istemiyorum...

Efeyle universitede tanışıp çıkmaya başladık. Ben dil, o ise hukuk fakültesinde okuyordu. Zaten başıma ne geldiyse onunla çıkmaya başladığımda oldu.

DEVAM EDECEK


İçimdeki Lanet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin