♦ 4. Message. ♦

308 41 21
                                    

Gece→ Eee, bükemediğin eli öpecekmişsin. Üstün zekâm karşısında eğilmekle iyi yaptın.

Bak konumuz bu değil, yine başka şeylere gitti kafam!...

Doğruyu söyle, benden ne istiyorsun?

Bay Mafya→ Haklısın ya zekâna olan şaşkınlığım hala sürüyor. -.-

Hiçbir şey, sadece biraz konuşup eğlenmek istiyorum. *-*

Gece→ Nasıl eğlenmek?

Yoksa beni kaçırıp, organlarımı satıp, gelinlik giydirdikten sonra Han Nehri'ne mi atacaksın!?

Bay Mafya→ Bak bu da aşırı zekiliğinden bulduğun bir fikir değil mi!? Nasıl anladın yha .s.s Sen buralarda harcanıyorsun gidip bilim insanı falan olsana. U.U

Gece→ Bence de öyle olması lazımda mal üniversite-

Lan!? Resmen beni öldüreceğini itiraf ettin az önce!

Evimin adresini de biliyor musun!?

Bay Mafya→ Tabii ki de biliyorum. Seuta sitelerinin yanındaki şu ev değil mi?

Gece→ Oha lağğğn! Elin sapığı, mafyası resmen evimin adresini biliyor!
Nerden öğrendin be! Söyleyeni bulup kafasını kopartıp, bağırsaklarını çıkarıp, kafasını çivili sopayla ezeceğim!

Bay Mafya→ Bence ben mafyalığı bırakayım sen mafya ol. O nasıl eziyet çeşididir psikopat kız. O.O

Benimle konuşmaya devam edersen nasıl öğrendiğimi söylerim güzellik. :3

Gece→ O eziyetlerin hepsini ev arkadaşıma uygulamayı planlıyorum da, psikopatça fikirleri hep onun mallıkları yüzünden buluyorum. Deli ediyor beni.

Tamam, söyle. İstediğin kadar konuşmaya devam edeceğim.

Bay Mafya→ Konum belirtme özelliğini açık bırakmışsın, mesajın altında nereden atıldığı yazıyor. ^-^ ASŞDİFKLSFKDS.

Gece→ ✔ (Görüldü.)

Bay Mafya→ AKLJSADLKHDF. Salak kız görüldü atma. U.U

Gece→ YAĞ AMAĞ BEN BİR HAFTA ÖNCE KAPATTIĞIMI SANIYORDUM.

LANAD OLSUN BU HAYATAĞAĞAĞAĞ!

Bay Mafya→ İşte diyorum ya malsın, neyse alt tarafı mafyanın teki ev adresini biliyor. .s.s.s Sadece evinde ölü bulunursun falan. .__.

Gece→ İlk defa bir dediğinde haklısın. Evet, ne yazık ki malım...

Bay Mafya→ İçine qurt düşürme qeyfisi. *-* (EXO üyesi olduğu nasıl da belli, kurt fln sjkdhjkhdf.)


Wrong PersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin