♦ 8. Message. ♦

138 15 33
                                    

Bay Mafya→ Naber fındık beyin? *-*

Gece→ Şu an bana istediğini söyleyebilirsin Mafya. *-* Seni tınlamayacak kadar mutluyum.~~

Bay Mafya→ Ne oldu? .-. Kim olduğumu mu öğrendin?
Ay gerçi onu öğrenseydin şu an yaşıyor olmazdın, ben nasıl bu kadar mükemmel bir insana hakaret ettim diyerek kendini boğazlardın kjdhekj.

Bay Mafya→ Peki...
O zaman bu aşırı sevincin sebebi ne?

Gece→ Fazla egoistsin Mafyacık, ayrıca senin kim olduğunu öğrenmekten daha fazla arzuladığım şeylerde var.

Bay Mafya→ Ne mesela? Hiçbir şey benden daha çekici ve arzulanabilir olamaz. :')

Gece→ Olabilir. Mesela KIM JONG IN!! ♥ ♥ ♥
Bu gün Coex Artium'a gidip EXO bölümünden Kai'nin özel üretim şapkasından aldım >.<
Tanrım aşırı mutluyum Kai~ Kai~ Ah onu düşünmek bile insanı delirtiyor, tabii iyi manada. (Şapka medyada :3)

Bay Mafya→ Çattık yine belaya!
Tanrı belasını vermesin onun!!!!11!!
Ya o çocuğu seven kızları anlamıyorum? Onda olup diğer üyelerde olmayan ne var?

Gece→ Asıl soru ne yok?

Bay Mafya→ -______- Sorumu düzeltmeye çalışma seni gidi pis kız.

Gece→ Ama o gerçekten mükemmel.^-^
Kıskanmanı anlıyorum, kimse Jong In kadar yakışıklı olamaz.*-* Ağağağağa.

Bay Mafya→ -.- Diyecek söz bulamıyorum. Sadece ben ondan daha yakışıklıyım!
Hem hani sen uslu ve zeki bir kızdın? Niye erkeklere yafşıyon? Hı? Hı?
Nerden geliyor bu EXO fanlığı? Otur evinde soğan doğra kadın!

Gece→ Çarpılacaksın Mafya -.- Kai'ye laf atarsan taş olursun.
Hem ben EXO fanı değilim...

Bay Mafya→ Zaten taşım ben. :') Hatta meteor da diyebilirsin.
Fan değilsen Kai ne oluyor?

Gece→ Ben sadece Kai'yi seviyorum. Başkasını gözüm görmüyor jdhsnfsdöm. Ay gökkuşağı kusacağım eve.

Bay Mafya→ HA BAK BU ÇOK İYİ! SADECE KAİ?! KAİ!
DİĞER ÜYELERİ HİÇ SEVME ZATEN HELE KAİ KADAR YAKIŞIKLI OLAN MÜKEMMEL BİR ÜYE VAR ONU HİÇ SEVME!

Gece→ Ne bu tepki ya -.- Fanboy musun? Anti de olabilirsin, Kai'den daha yakışıklıyım dediğine göre...

Bay Mafya→ Ama gerçekten öyleyim. T.T

Bay Mafya→ Bu arada sen böyle şeyleri tek başına araştırıp bulacak tipte değilsin...
Kim gösterdi sana Kai'yi? Kim fan yaptı seni?! Söyle, ben ona göstereyim EXO'yu! Kesin diğerlerinin History zamanındaki fotoğraflarını gösterip Kai'nin Love Me Right şeylerini gösterdi. Kesin. Yoksa sadece Kai'yi sevmezsin...

Gece→ Ev arkadaşım koyu EXO-L. Takıntılı yani...
Hep bana anlatıp duruyor 'Ay EXO çök mükööö höpsö çök yököşöklöö!' Yani ister istemez benimde gözüm Kai'ye kaydı. *-* Sevdim falan.

Bay Mafya→ Durum anlaşıldı -.- Ben halledeceğim bu işi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wrong PersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin