14.rész🔞

298 14 1
                                    

- Az a helyzet hogy, vért is vettünk ugyebár és, csináltunk egy alapos vizsgálatot magával és, az a helyzet nem találtunk semmi problémát vagyis.. ezt maga döntse el.* Fel tűrte a hasamon a ruhát és neki kezdett ultra hangozni én remegtem úgy féltem nem értettem hogy, mi történik..

- Ah jól sejltettem* El mosolyodott én csak néztem nagy szemekkel.

- Park Jimin - folytatta én csak figyelmesen figyeltem.

Jimin szemszög:

- Igen?..

- Gratulálok maguknak majd meg adom a számom hogy a maszek klinikán is tudjam kezelni.

- De..mihez gratulál?* Nem értettem egyszerűen miről beszél.

- A babához Mrs.Jeon. semmi betegség nincs maga csak terhes.*ultrahangozott közben 1-2x rám pillantva.

Nem tudtam fel fogni hogy, most komolyan jól hallom e ? de jelenleg a szívem dübörgő hangját hallom kis bizsergés járta át testem és, könnyeim útnak eredtek és, fel sírtam el takarva szám. Felém fordította a képernyőt egy cuki mag méretű fehér pontot láttam és, vigyorogtam mint egy tejbetök .

- D..De ez.. lehetetlen nem?. * Nehezemre esett el hinni a hallottakat ha ezt Kook meg tudja olyan ,boldog lesz annyira szerettünk volna egy igazi családot alapítani sosem gondoltam volna hogy, az álmaink valóra válnak mind .Nagyon izgatott voltam .

- Nem lehetetlen csak ritka szóval mázlisták uraim az a baba jó helyre fog kerülni, mindent fel fogok magának írni. Sok egészséget és, boldogságot kívánok maguknak.

- Rendben köszönjük Doktor úr. Ja és.. ha lehet egy kérésem..- Ah igen az apuka még ne tudja meg igaz?* Mosolygott.

- Igen, köszönöm* Mosolyogva le töröltem a pocakom és, a doki fel segített ülő helyzetbe , meg adta az elérhetőségét és, a klinika helyét és, még egy két dologról le informált. Fogalmam sincs hogy, fogom közölni a nyuszimmal a jó hírt viszont különleges lesz az biztos egyben biztos vagyok, hogy ha meg tudja jobban fog félteni mint eddig így is eléggé túlzásba tudja vinni.. Pont az emlegetett szamár jött velem szemben egy táskával amint meg pillantott mintha meg nyugvásra leltek volna szemei. Be mentem vele a szobába neki is állt le pakolni, én az ágyon ülve figyelmesen néztem minden egyes tettét.

- Menedzser mondta ha jól vagy jelentkezzünk be liveba hogy, mindenki meg nyugodjon ..igaz én nem örültem.

- Kicsit be jelentkezünk ennyi nyuszi * Az ágyon állva át karoltam a nyakát és , mélyen sötét szemeibe merültem el..

- Hogy lehetsz ebben a helyzetben is rohadt dögös ..szívem szerint le tépném rólad.*Vezette végig kezét testemen és a fenekem alá nyúlva ölébe vett.

- Imádom mikor ilyen kis csintalan nyuszi vagy * Szorosan kapaszkodtam.

- El megyünk fürdeni utána rendelek kaját és be jelentkezünk kicsit.* Be cipelt és lassan neki állt engem vetkőztetni a fürdőbe.

- Szívem egyedül is megy *Vigyorogtam.

- Tudom * El mosolyodott és vállamat be hintette apró puszival amint távolította el rólam az anyagot. Amikor mind 2 le vetkőztünk le tusoltunk meg mosdatva egymást, ki szállva segítettünk egymást szárazra törölni majd mikor ezzel meg voltunk be nyomtuk a Liveot amit rengetegen néztek el mondtam hogy, minden rendben csak egy kis rosszullét volt fel tettek kérdést amiket meg is válaszoltam mint pl: igen együtt vagyunk igen össze házasodunk és , már tervezzük is és igen 7 évig titokban volt mindenkit nagyon érdekelt a téma Drága nyuszkóm meg rendelte a kajánkat is közben. Durván 1 órát beszéltünk a liveba majd ki nyomtam és ameddig kajáltunk az esküvőt terveztük hogy, hogy is lenne jó én nem akartam mondani Kooknak de én pocakosan szeretnék hozzá menni az annyira különleges lenne .

- Ki tolhatnánk a 2 hónapos koncert utánra mit szólsz?

- Amit csak szeretnél pici* kéz fejemre csókolt totál egymásba voltunk csavarodva az ágyon teljesen hozzá simultam. Nagyon be van gerjedve ahogy el nézem hatalmas tenyerei felfedező útra indultak. Ennek a pasinak semmi pénzért nem mondanák nemet imádom úgy ahogy van. Közben fel húzva felsőm kezdte csókolgatni mellkasom és kavicsaimra tapadva szívta meg az említett részt közben hámozta le rólam alsóm.

- Szívem..hh ..

- Ne aggódj nem leszünk hangosak be tömöm a szád ha kell baby..* suttogta a fülembe meg harapva azt majd vadul le smárolt teljesen felhők közt érzem magam . Vad csók csata után le rángatta magáról a nadrágot mivel csupasz felső testben tornyosult  felettem . Végig harapta az oldalam majd nyálas puszikkal hintette be közben simogatta a farkam ami hatására enyhe nyögések hagyták el ajkaim. Le hajolva farpofáimhoz szét húzva azt nyalt bele én nyögve ki toltam neki fenekem hogy jobban hozzá férjen majd el kezdett játszadozni próbálta be dugni a nyelvét is úgy izgatni belülről én próbáltam el nyomni a fel törekvő nyögéseim vérnyomásom szerintem 200 on van . Amikor jó nedvesnek talált lentről fel jöve ajkaimnak esett szó szerint hol harapta hol vadul smároltam vele közben fel dugta 2 ujját és ujjazni kezdett én bele nyögtem a csókba és ki egyenesedett.

- Vedd be kicsith..* Utasított olyan halál szexi volt ahogy felettem tornyosulva támaszkodik a két falnak az ágyon térdelve.. Oda hajolva körbe nyaltam és, meg szopva a makk tetejét tövig engedtem száj üregembe amikor meg halottam nyögését és, el nyílt ajkait a fejemre simított jól be síkosítottam nyelvemmel ,morgással díjazta tettem. Majd le rántott az ágyra és semmi finomkodás nélkül belém merült majd gyors tempóba dugni kezdett én hangosan fel nyögtem persze nem olyan hangosan ne hogy még az is el terjedjen hogy Jungkook épp tolta Jimint a korházban.. Hol izmos hátába vagy vállába kapaszkodtam jól szét karmolva közben majdnem fel faltuk egymást csak mindig levegő hiánytól váltunk el aztán újra egymásra találtak ajkaink amik nyál csikót húztak minden alkalommal. Kook teste fénylett az izzadságtól haja szexin homlokára tapadt szemei vágyat és öszinte érzelmes szerelmet tükrözött imádom azokat a szembogarakat..

Poziciót váltva a félig ülő helyzetben lévő páromba meg kapaszkodtam majd gyors lovagolni kezdtem rajt ő durván rá markolva derekamra hol fenekemre rá segített a mozgásba és egymás fülébe nyögtünk míg egy két lökés után közénk élveztem ő meg belém...

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Poziciót váltva a félig ülő helyzetben lévő páromba meg kapaszkodtam majd gyors lovagolni kezdtem rajt ő durván rá markolva derekamra hol fenekemre rá segített a mozgásba és egymás fülébe nyögtünk míg egy két lökés után közénk élveztem ő meg belém rajta maradtam hogy minden csepp ki folyjék majd meg pusziltam az orrát félre söpörtem hajzuhatagját. 

- Észvesztő voltál ismét baby köszönöm .

- Mondod ezt te * meg csokoltam majd fejem vállára hajtottam de még, mindig bennem volt .

- El kellene ismét menni zuhanyozni.

- Csak még egy kicsit maradjunk így* Kuncogva egymást öleltük és, hallgattuk a másik szívverését ami egymásért ver így...

Sziasztok ahogy, ígértem ma jött ki ez a rész is 👀remélem tetszett ha igen nyomd meg a csillagot✨️💖 szép estét mindenkinek puszilok mindenkit.❤️‍🔥 ❤️

A féltett titok (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant