Uvedenie Do Vzťahou S Mojími Kamarátkami

538 22 7
                                    

Na začiatok som sa rozhodla že vám ukážem úplný začiatok, pri ktorom mi toto ani nenapadlo. Dúfam že si nebudete myslieť: Zase daká krava, idem radsej na yt kuknut ci Gogo, House, Teri nevidali video. Niesom dobrá v slovenčine takže prepáčne keď vám pride zle, z môjho pravopisu.


Ahoj volám sa Gabika, (nie je to moje realne meno lebo by som nechcela šikanovať) mám o pár týždňou dvanásť a cítim sa, hrozne. Dovôvod vám uvediem v nejakej časti.


Škôlka:

V školke som mala veľa kamarádov, kamarátiek ale medzi naj top patrili: Trish, Lucy, Lenka a Dalika. Hovorili sme si WinX klub, pretože sme winxky milovali. Vždy pri raňajkách, obedoch, olovrantoch sme sa pozdravili ako v tej rozpávke a rozprávali sme sa vždy o nich. Taktiež sme si hovorili ako sa nebudeme dať rozdeliť, pretože budeme kamarátky do smrti. Vďaka bohu že vtedy nekzistovalo BFF, lebo by sme boli už vážne blázni. Síce sme sa všetky mali veľmi radi, každá z nás si rozumela s jednou viac. U mňa do bola Trish. Boli sme nerozdelná dvojka. Chodili sme spolu von, ku nám k nej. Naše zážitky z detsva boli nenahraditeľné. Jej rodičia miboli vždy oporou za čo som im bola veľmi vďačna ako aj moji rodičia. Čas plynul, mne sa narodila segra Lucka, a prišiel osudný deň, nám všetkým prvákom. Zápis! Všetci sme sa o tom v škôlke rozprávali až prišiel september a s ním školský rok. Po príchode do triedy som si sadla rovno s Trish. Žiadné veľké novinky okrem toho, že prišli do triedy nový žiaci ktorý vas nemusia nejak zaujímať prišiel do triedy na barlách tučko Hosse a Saimon.. Trish so Saimon si veľmi rozumeli až....



Pokiaľ bola krátka tak sa vám ospravedlňujem ale chcem vás nechať v napetí. Som asi v tomto zlá sr . :D

PomocWo Geschichten leben. Entdecke jetzt