Hneď na začiatok sa chcem ospravedlniť za neaktivitu, tak nejak nebola nálada. Inak dakujem za votes a veľa videní a komentov. Hneď ma to nakoplo napísať novú časť.
Prvá trieda nebola ničím iným už zaujímavá. Všetko po starom. Dalo by sa povedať, že som bola dosť hyperaktývne a aktívne dievča. Zapájala som sa do veľa divadiel a školských aktivít. Okrem školy som sa venovala kresleniu ( tento rok absolvujem), tancovaniu a husliam a keramike. :3 Btw. Na konci prvej triedy sa mi narodil, 2. súrodenec Andrej ešte k tomu mám o 5 rokov mladšiu sestru Lucku.
2. Trieda
Od nového školského roka k nám na školu nastúpila Natália. A hádajte s kým ju učiteľka posadila?
Predsa so mnou. Bola som rada pretože to priťahovalo pozornosť. Nata bola z prvých ktorá mala v triede mobil. A viete čo bolo na tom najlepšie? Býva 3 paneláky odomňa. Po pár mesiacoch sedenia s ňom ma to prestávalo baviť. Vždy ked som na niečo zabudla napr. lepidlo nadávala mi viac ako učiteľka. V druhej triede prišla ešte jedna nová žiačka, Dária. Veľmi si rozumela s Natou. Je pravda že Nata sa predvádzala, napr. keď ukázala palec dole, znamenalo to že sa s vami nebaví.
3. Trieda
Dária nás opustila. :D Dostali sme novú triednu. My sme boli s ňou s pokojný a ona s nami tiež. Bola na nás oveľa lepšia ako tá predtým. Hovorila o nás všade aký sme dobrý kolektív. Skoro každého tretiaka nadchne to že v tejto triede je prvé sv. prímanie. Bol to nezabudnuteľný pocit.
4. Trieda
Ubehla veľmi rýchlo a my sme sa začali lúčiť s 1.stupňom. Na konie roka sme mali takzvanú Mašličkovú Slávnosť. Štvrtá trieda pomaly končila a začali prázdniny.
Ták to by bolo na dnešnú časť všetko. Len tak pre zaujímavosť môj ask: http://ask.fm/SofyTall . A aby ste sa nepýtali len vy mňa tak ja mám na vás tiež otázku. Ako by ste pomenovali príbeh? Ten pred tým bol zbytočne moc dlhý. To by bolo všetko. Mám vás rada *-* Sofy :3