Karşımdakı adama bakıyordum simsiyah gözleri, kirli sakallı, esmer biriydi. Yakışıklıydı. Fazlasıyla. Eli elimdeydi ama benim elimin altında hâla bir vibratör vardı. Allahım bu nasıl iş. Sadece bir günüm ya bir günüm olaysız geçsin. Başımı kaldırdım ve adama baktım bana bakıyordu aslında bakmıyordu inceliyordu sakallı sapık. Güzel isimdi vallaaaa öneriniz olursa değiştire biliriz. Elimi hırsla çekince şimdide onun elinin altındaydı o küçün ama zevk veren makine. Önce eline baktı sonra bana tekrar eline baktı yutkundu ve başını hızlıca bana çevirip elini çekti. Daha fazla susamazdım. Mor renkdeki makinemi alıp yeniden çantama atdım. Ayağa kalkıp üstümü başımı düzeltip karşımdakı sakallı sapığa döndüm. "Sen ne yaptığını sanıyorsun? Önüne baksana.!!! Senin yüzünden çantam mahvoldu. Sen acaba öküzmüsün? Sakallı sapık.!!!!" Adam irileşmiş gözleriyle bana bakıyordu. Afallamıştı. A aa canım ne var bunda iki bağırdık diye şaşırılırmı hıh salak. "Hanım efendi bakın bana çarpan sizdiniz ayrıca inanın çantanızla ilgilenmiyorum. Ama içindeki dikkatimi çekti" diyip arsızca ve karizmatikce göz kırptı. Bende onu bozmak için dibine kadar yaklaştım. Ben yaklaştıkca kasıldı. Elimi göğsüne koydum. Gömleyinin açık kalan kısmından parmaklarımı etine deydirdim. Vücudu anında kasıldı. Gözleri gözlerim ve dudaklarım arasında kalmıştı. Kulağına yaklaştım ve fısıltılı bir sesle ve özellikle sıcak nefesimi vererekten konuştum. "Kusura bakma ama dikkatimi çekmedin. İnan dikkatimi çekseydin şu an yumuşak bir yerde sert haraketlerle olurduk. Şimdi gitmem lazım. Hoşcakal" diyip kulak memesinin arkasına dudağımı sürtdüm. Kısık sesle inleyip "siktir" diye küfür savurdu bende gülerek arkamı döndüm ve barda beni bekleyen Evanın yanına gitdim. Beni görünce aıkıca sarıldı ve yanaklarımdan öptü. "Canım hoşgeldin sanada viski söyledim" , "teşekkür ederim bebeyim benim kusura bakma biraz geç kaldım kapıda ufak bir aksilik yaşadım onun için" , " ne aksiliyi anlat bakalım önemli değil dimi?" , "yok canım merak etme ufacık bir şeydi halletdim. Konuşmaya değmez." , "tamam canım o zaman hadi dans edelim." Başımla onaylayıp viskimi bir dikişde bitirp ayağa kalkdım çok hızlı sarhoş olmazdım. Onun için rahatdım. Kalabalığa dalıp dans etmeye başladım. Ama sanki vücudum karıncalanıyordu. Başımı kaldırıb locadakı bir çift yeşil gözle karşılaştım. Bana bakıyordu ama yalnız değildi yanında esmer bir kız vardı ve adamın boynunu öpüyordu. Ama o bana bakıyordu. Sonra esmer kız yavaş hareketlerle dizinin üstüne çöktü. Önce adamın penisini pantalonun üstünden okşadı sonra öpücük kondurdu. Gözlerimi alamıyordum. Beni sıcak basmışdı. Kafamı çevirdim hemen ama üzerimde olan bakışları biliyordum. Eva yanıma geldi "Kiara hani sen ateşsin ya beni ısıtsana" diyip göz kırptı bu kız inanılmazdı. "Nasıl bir ısıtmadan söz ediyorsun Eva?" Önce yüzüme baktı sonra dudaklarıma yapıştı. Burası çok sıcak olmuştu. Bende öpüşüne karşılık verdim. Diliyle dilimi okşuyurdu. Sonra bende dayanamadım ve onun dilini emdim. Ben kolay eme bileyim diye dilini dışarı çıkardı. Emmeden önce locaya baktım. Adam bana bakıyordu o kadar hızlı nefes alıyordu ki göğsünün hareketini görüyordum. Gözlerinin içine bakarak önce Evanın dışarıda olan diline dilimi sürtdüm Eva inledi sonradan tüm dilini ağzıma alarak emmeye başladım. Adamın gözlerine bakıyordum. Yanında hiç kimse yoktu. Bana bakıyordu ve dudağını ısırıyordu. Yavaşca bakışlarım aşağı indiyinde penisinin sertleşmiş halini gördüm. Sonra gözlerine bakarak Evanın ağzına inledim. Bu haraketimle Eva belimden tutub beni locaların arkasında olan odalara sürükledi. Bende ona eşlik ediyordum. Odanın içine girince Eva beni soymaya başladı. Bende onu soyuyordum. O kadar sıcaklamıştık ki kapının arası açık kalmıştı. Eva önce boynumu öptü. Sonra göğüslerimi elleri kilotumun içine girdi ve vajinamı parmaklamaya başladı bense yüksek sesle inliyordum. Kafamı kaldırarak Evaya bakmak istedim ama kapıdakı karanlık gölgeyi farketdim. O adam bana bakıyordu. Eva soyunukdu ama ona bakmıyordu gözü bile kaymıyordu. Sadece bana bakıyordu. Sonra Eva yavaşca dilini karnımda sürterek biraz daha aşağı indi. Külodumu çıkarıb önce tükürdü. Sonra vajinamı diliyle ıslatmaya başladı. Bense o adamın gözlerina bakarak inliyordum. Artık buna dayanamamış olacak ki biraz kapıdan içeri girdi. Pantalonunun önünü açtı ve penisini dışarı çıkardı. O da bana bakarak masturbasyon yapmaya başladı. Bende onu çıldırtmak adına parmaklarımı ağzıma sokarak emmeye başladım sonra evanın saçından tutub dahada basdırdım. Ben öyle yaptıkca o adam dahada çıldırıyordu. Eva daha sert emmeye başladıkca daha çok inledim ve "geliyorum ahhh ahh" diyip bağırdım. Eva hızlandı ve ben titreyerek boşaldım. Eva tüm suyumu emiyordu. Sonra kalktı ve dudaklarıma yapıştı. Ben hala uzanıklıydım öpüştükden sonra Eva biraz yukarı tırmandı ve vajinasını ağzımın üzerine koydu. Bende onu emmeye başladım tadı güzeldi. Sonra birden içimde bir doluluk hissetdim bu dolulukla "ahhh" diye inledim.
Umarım beyenirsiniz♥️
YOU ARE READING
SICAK ŞEHVET... 18+
RomanceKitab içerisinde her bölüm 18+ sahneler olacak. Şimdiden söylemek istedim.♥️ umarım beyenirsiniz♥️ /Ben Kiara Gwen Hikayemi okumaya hazırmısınız? İnanın çok heyecanlı ve çılgın hayatım var. Ama tabii geçmişte önemli. Ben geçmimden kaçarken bakalım...