Į̴̧̝͔͍͖͇̹̗̅͆̈́̈́̒̕ c̷̡̪̘͎̻̦̀͑̒̈̂̿̑̓̚͜͝â̸̠̋n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝'ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ s̷̠͕̪̥͐̌ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ō̵̝̭͙̊p̸͕̗̃̔́͑́͝ è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜â̸̠̋ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ī̶̧͙͖̲̘n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ḡ̴̛͓̬͒̓̉̉̐́͘̕͜ m̶̜̍̄y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓ è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜s̷̠͕̪̥͐̌
E̵̪͐̌̕ͅv̷̧̬̽͂́̎̉è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜r̵̨͇̰̭̜̈́͑y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓ n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ī̶̧͙͖̲̘ḡ̴̛͓̬͒̓̉̉̐́͘̕͜h̸͎̲͍̉̉͊̈́̓̕͝ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ Į̴̧̝͔͍͖͇̹̗̅͆̈́̈́̒̕'m̶̜̍̄ ī̶̧͙͖̲̘n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ â̸̠̋ s̷̠͕̪̥͐̌ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝â̸̠̋ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ ō̵̝̭͙̊f̴̧̭͓̘̱̖̯͋̇͒̀́ p̸͕̗̃̔́͑́͝â̸̠̋r̵̨͇̰̭̜̈́͑â̸̠̋l̶̘̫͚͎̟̙̺̼̦͈̋̽̔y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓s̷̠͕̪̥͐̌ī̶̧͙͖̲̘s̷̠͕̪̥͐̌ â̸̠̋n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝d̶͇͆̓̂̆͌͛͠ ī̶̧͙͖̲̘ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ p̸͕̗̃̔́͑́͝ų̷͕̙͚͖̲̱̐̒̀̆̎̈͜l̶̘̫͚͎̟̙̺̼̦͈̋̽̔l̶̘̫͚͎̟̙̺̼̦͈̋̽̔s̷̠͕̪̥͐̌ ō̵̝̭͙̊ų̷͕̙͚͖̲̱̐̒̀̆̎̈͜ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ ō̵̝̭͙̊n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ â̸̠̋n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝d̶͇͆̓̂̆͌͛͠ m̶̜̍̄â̸̠̋k̴̼̺̤̗͒͐͊͜ͅè̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜s̷̠͕̪̥͐̌ m̶̜̍̄è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜â̸̠̋ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ ī̶̧͙͖̲̘ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ ī̶̧͙͖̲̘ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ p̸͕̗̃̔́͑́͝ų̷͕̙͚͖̲̱̐̒̀̆̎̈͜ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ p̸͕̗̃̔́͑́͝ų̷͕̙͚͖̲̱̐̒̀̆̎̈͜ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝s̷̠͕̪̥͐̌ m̶̜̍̄y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓ è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ ī̶̧͙͖̲̘n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ m̶̜̍̄y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓ m̶̜̍̄ō̵̝̭͙̊ų̷͕̙͚͖̲̱̐̒̀̆̎̈͜ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝h̸͎̲͍̉̉͊̈́̓̕͝? A̶̤͍̟̲͓͕͍̼͕͎̽́̒̇͝n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝d̶͇͆̓̂̆͌͛͠ f̴̧̭͓̘̱̖̯͋̇͒̀́ō̵̝̭͙̊r̵̨͇̰̭̜̈́͑c̷̡̪̘͎̻̦̀͑̒̈̂̿̑̓̚͜͝è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜s̷̠͕̪̥͐̌ m̶̜̍̄è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ō̵̝̭͙̊ c̷̡̪̘͎̻̦̀͑̒̈̂̿̑̓̚͜͝h̸͎̲͍̉̉͊̈́̓̕͝è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜w̷̡̲̲̞͎̣̱̟̰͎̐̋̒Ṃ̸͊̊̈́ō̵̝̭͙̊r̵̨͇̰̭̜̈́͑ī̶̧͙͖̲̘d̶͇͆̓̂̆͌͛͠ d̶͇͆̓̂̆͌͛͠ō̵̝̭͙̊è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜s̷̠͕̪̥͐̌ n̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ō̵̝̭͙̊ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝ k̴̼̺̤̗͒͐͊͜ͅn̸͉̠̘̲̼̼̩͗͒̕͝͝ō̵̝̭͙̊w̷̡̲̲̞͎̣̱̟̰͎̐̋̒ y̶̡͕̮͇͖͕̮̳̲̓è̷̛̗̳͚̙͇̘͍͕̊̑̿͘͜ţ̸̛̞̒̑̌́̄̽̀͝.