★5

4.3K 467 190
                                    

text ve kisacik duz yazı var iyi okumalar

biraz kalp kırıklıgı gorucez 😓



jungkook's pov

Yirmi dakikadır Sheon'un neden geldiğini açıklamasını bekliyordum. Maç bittikten sonra bilgisayarı kapatıp yatağın köşesinde oturan bedene döndüm.

(yn: oyuncu koltuğu ile döndü )

"Niye geldin?" dedim, salak saçma tavırlarından sıkıldığım için hızlıca gitmesini istiyordum.

"Seninle ara vermek istemiyorum Jungkook, seni seviyorum."

"Her ne kadar ben de seni sevsem de ben ara vermek istiyorum," diye direttim.
Bir saatimi onunla boşa harcayamazdım, Taehyung geleceğini söylemişti. Sheon'u görmek isteyeceğini sanmıyordum.

Sheon yatağın köşesinden kalkıp önümde durdu. Ellerini omzuma koyduğunda kaşımı çattım, konuşmasını bekledim.

"Arkadaşların beni sana kötülüyor olabilirler ama sorun değil. O gün için ise bu tavırların özür dilerim çocukça davrandım. Tek hatam için ilişkimizi mahvetmeyelim."

Gözlerine bakıp sırıttım, Sheon garip biriydi, bana benziyordu. Bir şeyi elde etmek için sınırlarını aşar, benliğini hiçe bile sayardı. Beni elde etmek istiyordu, ama sevgiyle değil.

Hırsla.

Aklımda yer edinen bu benzetmeye karşı sesli güldüm bu sefer. Deli olduğumu düşünmesin diye yanıtladım onu. "Emin ol arkadaşlarımın teki bile saçmalıkların dışında hiçbir şeyine laf etmediler. Beni aldatmışken yüzsüzce barışabileceğimizi mi sandın? Komik gerçekten."

Ellerini omzumdan çekip gözlerini devirdi. Yumuşayıp koşa koşa onunla tekrar çıkacağımı düşünüyordu sanırım.

Ellerini göğsünün altına birleştirdi, "Pişman olacaksın Jungkook, sana karşı kötü olmadığımı bil. Bana gelirsen kabul edeceğim ama karşılığını verirken zorlanacaksın. Sana anlatırken sorun etmediğin şeyi ara verdiğimizde aldattın diye yüzüme vurman da komik."

Bir kaç adım daha yaklaştı, yeterince yanımda durduğunda dudakları yanağıma buse kondurdu. Ellerimle yüzümü silmeye çalıştığımda yanağımdaki ruj izini dağıttığımdan haberim yoktu. Sheon ise sadece güldü, güldü ve gitti.

*

*

*


taehyung




jungkook
hocayla konuştum keehoyla grup olmayacaksın

iletildi 09:30

görüldü 12:11

taehyung
twk basima mi yapicam simdi

siniftaki herkes eslesmistir ki





jungkook
illa sınıftan biriyle projeyi yapmak zorunda değilsin

ben varım, yardım ederim

morgana ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin