Nincs átolvasva, de remélem tetszeni fog és bocsánat a nagy kihagyásért🫶🍵
Egy csomó értesítés. Youtube, instagram, tiktok, stb.. nyitottam volna meg az alkalmazásokat, amikor...
-Hugi van kedved lejönni velünk a parkba?- nyit be Hyunjin a szobámba.
-oké. Előszőr is. Tanulj meg kopogni kérlek. És igen, van kedvem de akkor hozhatom magammal Chae-t is?-
Kérdezem.-nekem mindegy. Ja és. Ott lesz Felix is.- kezd el pimaszul mosolyogni.
Egy pír jelent meg az arcomom.
Mostanában akárhányszor Felixre gondolok, mindig elpirulok..@ITS.YONGIE.
Syaaa chaee 13:00@Chae.e.
Sziokaa na mizus? 13:12@ITS.YONGIE.
Hyunjin megkérdezett hogy
Nem e megyek le vele a
Parkba de ott lesz Felix is
Meg gondolom a többiek
És kicsit kényelmetlen lenne
Ha én lennék az egyedüli lány. 13:15@Chae.e.
Magyarul azt akarod
Hogy menjek én is? 13:16@ITS.YONGIE.
Valami olyasmi. 13:16@Chae.e.
Felőlem okés. 13:17@ITS.YONGIE.
Rendii akkor talizunk a parkban 13:17@Chae.e.
Okeyyy 13:17Ezzel le is tettem a telefonomat az ágyra, és odatotyogtam a ruhásszekrényemhez,
De semmit nem találtam amit felvehetnék. Mivel én nagyom gyerekes vagyok,ezért elkezdek szitkozódni és nyavajogni.-francba már!! Kukulj meg!- szekrényemhez vágom az egyik pólómat.
Természetesen ezt Hyunjin meghallotta, és érdeklődve nyitott be a szobámba.
-hát veled meg mivan?- röhögi el magát.
-ha ha.- forgatom a szemem.
-nem tudom mit vegyek fel.--hmmm.- jön közelebb, majd kezd el turkálni a szekrényemben.
Pár másodperc múlva kivesz egy fehér térd feletti szoknyát, és egy hosszú bő ismét fehér pulcsit, majd hozzámvágja.-ebben tetszeni fogsz Felixnek.
Szereti ha egy lány ilyen ruhákat visel.- mondja ravasz vigyorral.-te most komolyan ezért akarod hogy felvegyem ezeket?- emelem fel a szoknyát. Amúgy is fúj a szél..mi van ha felfújja a szoknyám?..
-Aha.-
-Hyunjin tudod mennyire fúj a szél odakinnt? Maradok a farmernél.-
Ésss igen. Kivettem a szekrényből egy bőszárú farmert, majd magamra is húztam. A fehér pulcsimat kicseréltem egy feketére, hisz a fehér hamar bekoszolódik. Nem is értem miért van nekem fehér pulcsim. Ezután írtam Chae-nek hogy a parkban tali.felvettük Hyunjinnal a cipőnket, és már indultunk is a parkba. Hyunjin hozta a gördeszkáját, gondolom trükköket fog csinálni. Nem is tudtam hogy tud gördeszkázni..
Az odavezető út azzal telt, hogy hülyéskedtünk. Megijesztettük a mellettünk elhaladó kóborcicákat amiken egy jót nevettünk. Igaz, az udvaron tevékenykedő nénik nem néztek minket olyan jó szemmel, de hát ez van.-cső haver !- pacsiznak le Felixel.
-hali. Nem tudtam hogy Yongmun is jön.- nézett rám.
-zavarok? Mert akko-
BINABASA MO ANG
꧁𝘽𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.꧂ (Felix ff.)
FanfictionNEM EZ NEM LEHET. kikerekedett szemmel fordulok anya felé, aki persze tudja hogy odavagyok a Stray kids-ért és tudja hogy miért nézek jelen pillanatban így rá.