üç

157 7 1
                                    

gece gece yazıyorum ve birkaç sorun var atlatacağıma inanıyorum kafamı dağıtmak için bu bölümü yazıcam neyse başlayalım.

-büyücüden geldikten sonra-

yavşak gayler
whatsapp grubu

Jungkook
kirildim.

Jin
kim kırdı senii

Namjoon
gidip döveyim kim kırdı

Hoseok
yardıma gelirim joon
KİMSE ÜZEMEZ KARDEŞİMİZİ

Jungkook
ya of büyücü bi tık üzdü

Jin
ne dedi?

Jungkook
odayı terk edin dedi kısaca...

Namjoon
niye bu kadar taktın ki

Hoseok
harbiden kook

Jungkook
bilmiyorum ama adam çok korkutucu

Yoongi
harbiden ben bile korktum

Namjoon
tamam sıkmayın canınızı

Jungkook
sen dedin ya asla takmayacağım hyung😍 neyse yoongi hyung bi daha ne zaman gidicez bu büyücüye

Yoongi
haftaya

Jungkook
off neyse gerçek aşk için💪🏻

Yoongi
gerçek aşk için💪🏻

-1 hafta sonra büyücüde-

Jungkook
hyung korkuyorum

Yoongi
bi de bayıl istiyorsan feriha

Jungkook
off ANLAMIYORSUNUZ BENİ!!

Yoongi
prime dönemindeki jungkooku izliyoruz

Jungkook
of sus sus neyse girelim odaya

Yoongi
tamam

-odada-

JUNGKOOKTAN
büyücü oturmuş boş boş duvarları izliyordu kapıyı tıklatıp içeri girdiğimizde kendini toparlayıp kapıya bakmıştı bizde içeri girip yine aynı yerlere oturmuştuk.

Taehyung
hoşgeldiniz

Yoongi
hoşbulduk

Taehyung
bugün sizi hem dinleyeceğim hem de yavaş yavaş fikir vermeye başlayacağız eğer fikirler işe yaramazsa iksirlerle hallederiz gerçek aşkınız er yada geç karşınıza çıkacak.

Jungkook
teşekkür ederiz.

JUNGKOOKTAN
büyücü bey bana yavaşça baktı ve göz göze gelmiştik anlat der gibi bakıyordu, derin bir iç çekip başladım.

Jungkook
hayatımın önemli noktalarını anlatmak istiyorum. Ortaokuldayken sıradan bir öğrenciydim ders çalışmazdım ama ödevleri yapardım kitap okumazdım ama dil çalışırdım saygımı korumazdım ama merhametli davranırdım sıradan bir ortaokul ergeniydim, 8. sınıfta bir spora başlamak istedim okuldaki herkes bir sporu seviyordu benim de yaptığım tek şey resimdi bende bir spora başlayıp gelişmek istiyordum, hergün tekvando maçları videoları izliyordum ve tekvando hoşuma gidiyordu bir karar vermiştim ve tekvandoya başlayacaktım ben birşey dersem onu gerçekleştirene kadar bırakmazdım ki bırakmadım da. Kendimi tekvando da baya geliştirmiştim maçlara çıkıp ödüller alıyordum tabii ki bu sürede çok yorulmuştum zarar görmüştüm çoğu şeyden bıkmıştım ama vazgeçmemiştim işte, lise için spor okuluna yazılmak istiyordum bunu aileme söylediğimde spora ilgi duyduğum için sevindiler ve asla düşünmeden spor okulu fikrini kabul etmişlerdi ve spor lisesine yazılmıştım tekvando maçlarında bütün okul izlemeye gelirdi genelde bütün kızlar beni tutardı çoğu kişi benden hoşlanıyordu ama ben gaydim ve erkek biriyle sevgili olmak istiyordum o yüzden şuana kadar hiç sevgilim olmadı erkek sevgiliyle gerçek aşkı yaşamak için geldim.

False Magician | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin