dokuz

87 7 3
                                    

BAŞLIYROUZ AGAGAGA ÇOK HEYECANLIJIM YAZAMIYROJM MALUM BÖLÜDMÜN YARISINDAYIZ AGAGAGAGGAGGA
(arkadaşlarımla yazdım yine 3 kişiyiz aynı kişiler yazdık)

TAEHYUNGDAN
bugün çok mutluydum çünkü jungkook gelecekti???
hemen salonuma gittim ve jungkook'u beklemeye başladım. İçimden hemen gelmesi için dualar ediyordum ki bir anda salonun kapısı açıldı ve açıldığı gibi içeri kaslı bir bedenin girmesi ile kapının sertçe kapanması bir oldu.
JUNGKOOK GELMİŞTİ!!? ama neden bu kadar korkmuş ve telaşlanmış görünüyordu?

Jungkook
ohh son anda atlattım
*derin nefesler alıp vermeye başlamıştı ve göğüsü inip kalkıyordu*

Taehyung
ne oldu?!?!
iyi misin?

Jungkook
değilim!!!
AZ ÖNCE BENDEN DAHA BÜYÜK BİR KÖPEK TARAFINDAN KOVALANDIM!!!
AZRAİL'LE KAHVE İÇİP GELDİM RESMEN!

Taehyung
senden büyük bir köpek mi?
CİDDİ MİSİN

Jungkook
CİDDİYİM

Taehyung
*güler*
her neyse çok yorulmuş gibisin su ister misin?

Jungkook
olur.

TAEHYUNGDAN
Yerimden kalkıp mutfağa gittim ve bardağa su koymaya başladım ve o anda aklıma yapmamam gereken birşey geldi yapmalı mıydım? yapmamam gerektiğini biliyordum ama bana aşık olduğunu düşünüyordum ama ya değilse ama benim büyülerim etkilidir ama yapmamam gerek (BUNU 3 KİŞİ YAZIYORDUK BEN VE Bİ ARKADAŞIM DEĞİL DİĞERİ YAZDI O PİÇLİK YAPTI UZATTI BAYA AMAAA bu bir romantik komedi sövmeyelim😘☺️) tamam yapacağım umarım sonunda ikimizinde pişman olacağı birşey olmaz. Suyu doldurduğum bardağı alıp bir kenara koydum ve yukarıdaki dolabın içinden azdırıcıyı aldım. Suyun içerisine koymaya çalışırken yanlışlıkla tüm azdırıcı suyun içerisine döküldü. KAHRETSİN!!
Bu kadar azdırıcıyı aldıktan sonra beni sikemezse kendini sikebilirdi. Neyse daha fazla oyalanırsan şüphelenebilirdi. Bardağı aldım ve salona doğru yürümeye başladım.

————————————————————————
YENİ PİÇLİK KİLİDİ AÇILDI
bölümü burda bırakıyorum ama LÜTFEN KÜFÜR ETMEYİN DEPRESYONA GİRİYORUM KÜFÜR YİYİNCE😭
azdırıcı sahnesini yazan arkadaşım dedi ki burda bırak söverler dedi ama siz sövmeyin tamam mı??
kendinize dikkat edin bebeklerim görüşürüzzz<3

False Magician | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin