♡ Sen ♡ - Rozdział I

101 4 0
                                    

W ostatnim czasie zaczęłaś miewać sny o chłopaku który wydawał ci się dziwnie znajomy. Każdy twój sen wyglądał tak samo : Stoisz w sali baletowej na wprost chłopaka, który stoi do ciebie odwrócony plecami. Owy chłopak ma niebieskie włosy i około 175 cm wzrostu. Próbując do niego podejść zawsze odchodził jeden krok do przodu. Gdy coś powiedziałaś ledwo poruszył dłonią. A pod koniec snu pojawiał się lew który atakował chłopaka, przez co się budziłaś.
Lecz ten sen co przyśnił ci się dzisiejszej nocy spowodował, że musiałaś na następny dzień zapytać mamy kim jest ten tajemniczy chłopak.

Wpis z Pamiętnika

"Sen który się powtarzał rutynowo zmienił się. Tym razem chłopak nie był odwrócony plecami, dzięki czemu mogłam zobaczyć jego twarz. Chłopak jest młody, wysportowany. Na prawe oko zachodzi mu grzywka, a jego oczy mają brązowo-piwny odcień. Jednak coś mi w tym śnie nie dawało spokoju. Pomieszczenie nie miało luster a jedyne światło jakie tam było to był blask biało-srebnego księżyca. Owy chłopak mówił coś pod nosem ale nie zrozumiałam co mówił. Nie jestem pewna, ale mówił coś o Szatanie lub jakimś innym bycie, co mnie przestraszyło. Zerwałam się w tedy, usiadłam na swoim łóżku i zaczęłam szlochać przez ten chory, przerażający sen [...]. Miałam skrytą nadzieję że ten sen się już nigdy nie powtórzy."

Rankiem zadzwoniłaś do swojej rodzicielki by zapytać o tajemniczego chłopaka.

Mama : A więc śni ci się chłopak. Tak ?
Hitaka: Tak.
Mama : A jak wygląda?
Hitaka : Ma około 175 cm wzrostu, niebieskie włosy, brązowo-piwne oczy i grzywkę zasłaniającą mu prawe oko.
Mama : To ten chłopak z którym byłaś bardzo zżyta. Przyjaźniłaś się z nim przez całą pierwszą klasę Gimnazjum, a potem wasz kontak się urwał.
Hitaka : Myślisz że to Nathan?
Mama : Tak, ale nazwiska nie pamiętam.
Hitaka : Ma nazwisko takie samo jak piosenkarka.
Mama : Czyli ?
Hitaka : Swift.
Mama : Tak jak myślałam. Napisz do niego. Ja muszę kończyć. Może cię odwiedzę. Pa słońce.
Hitaka : PA...Mamo.

Wzięłaś głęboki oddech i usiadłaś przed swoim laptopem. Gdy sprawdzałaś strony internetowe wyskoczył ci reportaż o drużynie "Inazuma National" o wygranym przez nich meczu. Kliknęłaś w owy reportaż i poszukałaś opcji "lista zawodników" kursorem najechałaś na opcję. Wyświetliła ci się lista ze wszystkimi uczestnikami meczy.

Mark Evans
Jack Wallside
Jude Sharp
Shaw Frost
Jordan Greenway
Xavier Foster
Axel Blaze
(...)
Caleb Stonwall
Nathan Swift

Gdy zobaczyłaś to imię i nazwisko nie mogłaś uwierzyć własnym oczom.

Nathan Swift x Reader ❤️‍🔥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz