#Ilk Görüš

29 2 0
                                    

"Derya hadi!!" Nasîl sinir bir kîz ya. Tam yirmi dakikadîr lavaboda. Kapîda bekliyorum. Eger iki dakika daha kapîyî açmassa sanîrîm altîma yapîcam."Deryaa!!" Beklemek istemiyorum daha fazla. "Tamam.Ceren patlama çîktîm. Üstümü degistirip arabaya geçiyorum. Gelirsin." Tabi kîz hazîr ben daha yüzümü bile yîkamadîm. Yaz kampîna gitmek için yola çîkmamîz lazîm. Derya gitmek istiyo ama aynî šeyi kendim için söyleyemiyicegim. Babam zorla kayît yaptîrdî. Hepsi Derya'nîn suçu akîllarîna o soktu hep. "Ceren. Hadiii"

Sonunda hazîrlanabildim. Yešil šortumu ve üstüne kot gömlegimi giydim. Derya yine toz Pembe bluzunu ve beyaz etegini giymišti. Batu ile de tartîšmîštîk zaten. Kampa gitmemi istemiyordu. Bu konuda onunla aynî fikirdeyim. Orada baškalarîyla ilgilenicegimi düšünüyormuš. Gerçekten seven biri nden böyle bir šey yapar ki. Aramîzda güven yokmuš zaten. Belkide bitmesi ikimiz için de iyi olmuštur. Yedi ayîmî vermištim çocuga. Belki de kamp onu unutmak için bir šans. Ama ben ondan baškasînî sevemem kii.

"Cereeen."
Geliyorum baba. Evet babam bizi bîrakîcakmîš. Güvenlimi diye merak etmiš. Güvenli olsa nolucak? Kafama göre birini bulursam kaçarîm. Derya iyi kîz ama kaçma konusunda ona güvenemem.Baya disiplinli bir kîz. Her šeyi direk annesine anlatîyo. Annesi de anneme. Bizim Derya ile aramîz da on yîllîk bir arkadašlîk var. Yedi yašîmîz da tanîšmîstîk.

Inanmîyorum ya. Tam sekiz saatlik bir yol var önümüzde. "Baba gitmek zorunda mîyîz?"

Babam cevap bile vermemišti. Sadece Batu'yu düšünüyordum. Belki de her šey bitmemištir? Sadece biraz ara vermišizdir? Olamaz mî? Yada her šey bitti? Hiç bir šey bilmiyorum. Bu sorularî düšürken bile yolun ilk iki saati geçmišti. Batu'dan baška hiçbir šey düšünemiyordum. Beynimde,kalbimde her yerde Batu vardî. Šuana kadar en çok Batu'yu sevmištim. Šimdi de unutma vakti. Unutmak diye aklîmdan geçirince sol gözümden bir damla göz yašî aktî yine senin için.

"Baba geldik mi?"
"Baba "
"Baba cevap verir misin?"

Babamdan cevap yoktu. Bildigin duymamazlîktan geliyo Adam. Derya? O da uyumuš. Selam yanlîz ben. Selam kafamda ki malca düšünceler. Selam kalbimin delice atmasînî saglayan Batu. Yine bunlarla bašbaša kaldîm. Saate baktîgîm da daha üç saatlik bir yol vardî önümüz de. Yolculuk çok sîkîcî geçiyordu. Uyumak için tam daldîgmda "Blip " diye bir sese uyandîm. Mesaj gelmiš. Turkcell dir. Baška mesaj atanîm yok zaten. Mesaja baktîm. Batu'dan gelmišti.

"Canîm. Sevqlim. Biz brabr olmk icn varz. Ltfn canm. Seni gerckten cook seviyrm. Bni brakma. Yapamam ben sensz. Birtanem. Unutamyorum seni. Sana cook bglndm. Cook ašîm sana. smdi beni brkp gdemessn sen. Brakmadn dmi Bni? Sen bensz ypamassn. Bende snsz. Seninle tekrardan sacmalamak istiyorum. Hmde bir ömür boynca. Asqm lan sna. Smdi tekrar soruyorum. Beni bunca yaptgm hayvanlklara ragmen affedrmsn sevqlim?"

Yine saçmalamîš. Daha düngece ayrîldîk dedi. Istemiyorum ben artîk onunla barsmak. Napîcam diye düšünürken babam seslendi:
"Ceren in hadi." Gelmištik galiba. Derya'yî uyandîrdîm. Arabadan indigim an yeniden bir ašîk olma duygusu geldi. Ve sanîrîm ben ašîk olduM. Ondan baška kimseyi göremiyorum šuan. Kör oldum galiba.
"Ceren,ceren,ceren."
"He efendim."
"Ešyalarî getir odaya 27. Odada kalîyoruz."
"Geliyorum."

Oda güzelmiš. Arabadan indigim an yeniden ašîk oldum hem de farklî bir kišiye. Babam iyi dinlenin yarîn gidip ders seçimi yapîcaksînîz dedi. Ders mi? Diye düšündüm. Hayîr ya ben ders istemiyorum. Tatildeyim. Ama o çocugu istiyorum. Ilk görüšte ašk varmîš dmek ki. Sen de oNun tanîmîsîn. Adînî bile bilmedigin birine ašîk olma. Garip.Saate baktîgîm da geç olmuštu. Derya'ya çocuktan biraz bahsekttim. Daha sonrada uyumušuz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanîmda Olmayînca..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin