George seděl na pohovce v Ariiném obývacím pokoji. Předchozí noc Sapnapa napadlo se tam nastěhovat. Spíš to byla jediná možnost po tom, co Sapnap zjistil, že nemá klíče od vlastního bytu. Teď byla Ari v práci a nikdo pomalu nevěděl, co dělat. Dest a Drista nalezly monopoly a Karl s Georgem a Quackitym se k nim přidali. Nick se vloupal s Tommym do Ariiného pokoje a na jejím počítači hráli minecraft. George monopoly sice neměl v největší lásce, ale bylo to lepší než čučení do blba, což mu předtím šlo skvěle.
,,AAAAAAAAAAAH, jak já nesnáším tuhle hru!" stěžovala si Destiny poté, co už poněkolikáté stoupla někomu na pozemek a musela platit.
,,Zaplať nebo budeš bez kofeinu!" vydírala ji Drista.
,,Fajn, ale nezapomeň že odplata bude sladká a karma vás sejme bitches!" odfrkla si naštvaně Dest a hodila po své kamarádce dvoustovku. George se zasmál a pokračoval ve hře, protože byl na řadě. Omylem se vsadil do vězení, za což si z něj chvíli utahovali, ale pak pokračoval Karl a ten šel hned za ním, takže George nebyl jediný terč posměchu. Najednou se zvonek rozezněl bytem. Quackity šel otevřít dveře, přičemž ostatní začali uklízet hru, protože Ari se co nevidět měla vrátit s obědem. Brzy se v obývacím pokoji objevila Ari s liškou v ruce. Quackity se objevil hned za ní a nesl její tašky. Ostatní začali hledat po bytě židle na sezení. Naobědvali se a pak začali streamovat na Twitchi. K večeru vypli stream a objednali si pizzu. Pak Ari zmizela do chodby a Drista si všechny přitáhla do kroužku.
,,Hej, nevím co se všechno stalo s mým bratrem, ale nic mi pohromadě nesedí. Nechápu kde sehnal kyanid. Sice tě to při tak 200-300 miligramech zabije během sekund, ale jak by k tomu přišel. Nikdy nevynikal v chemii. Nebo spíš z ní propadal. O to moc nejde. Proč by se otrávil. Neřekla bych, že by byl v depkách," řekla Drista. George se zamyslel.
,,Máš pravdu, možná ho někdo vydíral?" navrhl Ranboo.
,,Já bych řekl, že to bude součástí něčeho většího. On se občas choval jako nevyspělý děcko, ale nikdy nic nedělal bez důvodu." vysvětlil Sapnap.
,,Souhlasím s tebou, ale myslíš, že by si promýšlel svoji vlastní smrt?" Namítl Karl. George zatím nic neřekl. Všechnopárty zmiňující Dreama ho psychicky bolelo.
,,Dream mi ten večer řekl jednu věc. Myslím, že si to vymyslel, ale co už. 'Oběti jsou nedílnou součástí každého úspěchu, každého vítězství, ale nikdy oceňovány. Náš příběh ještě není u konce ale nezapomeň, že obětí bude mnoho' a pak mě borec políbil. Nevím jestli tím něco myslel nebo si něco loknul, ale pravda na tom bude." svěřil se George. Ostatní se zamysleli. Karl se najednou zvedl.
,,Hele, já vás chápu, ale přijde mi to k Ari neuctivé. Jsme u ní doma a nic jí neřekneme," naštval se.
,,Tak si za ní jdi. Mně nevadí, že tady nebudeš. Mně borka začíná vadit a celkem se divím, že sis ještě nevšiml jak je narušená. Pořád jenom Ari tohle, Ari tamto. Už mě to začíná celkem srát. Jsi na ní nějakej závislej." odpověděl mu toxicky Sapnap. Karl se mu podíval do očí a odešel z místnosti. George nevěděl na čí stranu se postavit. Karl měl pravdu v tom, že bavit se za Ariinými zády o Dreamovi není úplně ohleduplné vůči ní, ale zase Sapnap měl pravdu s Karlovou obsesí. Nic z toho jim Dreama nevrátí, tak si jen užíval drama.
,,Víte co? Serem na to a jdem hrát flašku a můžeme předstírat že se nic nestalo." navrhl Ranboo a donesl z kuchyně plastovou láhev od Coca-Coly. Brzy se do místnosti vrátili Karl s Ari a hráli s nima. Brzy se odhalilo, že má Ari tetování a spousty dalších zajímavých věcí. Kolem půlnoci šli spát. George ale nemohl spát. Pořád mu hlavou vrtalo všechno o Dreamovi. Mohl nebo nemusel být mrtev. V něčem si byl stoprocentně jistý. Sapnap má problém s Ari. O silvestru se bavili jako nic, ale teď na ni pohlíží žárlivě, pohrdavě a nenávistně. Mohlo ho to napadnout.
Tohle nedopadne dobře...
Kapitolka s trošku větším zpožděním, ale za to může spisovatelka ne já, hehe. Nemám tušení co k tomu říct, na kecy nejsem ten správný člověk, takže nejspíš baiii
ČTEŠ
Grief <Smaragdy Sequel> DNF
FanfictionGeorge hledá spoustu způsobů jak se přenést přes Dreamovu smrt. Nikdy ale okolnosti nedávaly smysl. Zvlášť té noci co Dream zemřel. I když se George musí vrátit do Británie, nechce nechat jeho smrt na pospas osudu. Během dalších pár měsíců začnou um...