ေက်ာင္းထဲဝယ္ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားေလ့လာေရးခရီးစဥ္သြားဖုိ႔အတြက္အထုပ္အပုိးမ်ားျဖင့္ေရာက္ရွိေနၾကသည္။ဆရာမကခရီးလုိက္မည့္ေက်ာင္းသားမ်ားအားလူစုံမစုံစစ္ေဆးေနၿပီးschoolbusကားႀကီးေပၚသုိ႔တက္ခုိင္းေလ၏။ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြလဲခရီးသြားရမည္မုိ႔စိတ္လႈပ္ရွားကာေပ်ာ္ေနၾကသည္။ထုိင္ခုံႏွစ္ေယာက္တြဲစီထုိင္ရင္းကားထြက္ဖုိ႔ေစာင့္ေနသည္။ထုိထဲတြင္jiminတုိ႔သူငယ္ခ်င္းသုံးေယာက္လဲပါေလ၏။yoongiနဲ႔hoseokကႏွစ္ေယာက္တြဲထုိင္ၿပီးjiminကေတာ့သူတုိ႔ေရွ႕ကခုံအလြတ္တခုတြင္ထုိင္၏။သူမေဘးကခုံကလြတ္ေန၍ဆရာမကုိေမးေတာ့ဆရာမကထုိင္မည့္သူမရွိေတာ့ဘူးဆုိ၍သူမတစ္ေယာက္ထဲထုိင္ရ၏။ busကားဟာဘီးလွိမ့္လ်က္စတင္ထြက္ခြာေလေတာ့သည္။ေမာင္းေနရင္းကလမ္းခ်ိဴးတေကြ႕အေရာက္မွာလူတစ္ေယာက္ကကားေရွ႕တြင္တားကာရပ္လုိက္၍ကားဆရာႀကီးလဲအခ်ိန္မွီဘရိတ္အုပ္လုိက္ရ၏။ရုတ္တရက္ကားဘရိတိအုပ္လုိက္ေသာေၾကာင့္ေနာက္ခန္းကထုိင္ေနေသာေက်ာင္းသားမ်ာအေရွ႕သုိ႔ေခါင္းငုိက္စုိက္က်သြားရၿပီးေရွ႕ကခုံနဲ႔ေခါင္းေဆာင့္သြားၾက၍နဖူးကုိလက္ျဖင့္ပြတ္လ်က္ညည္းတြားၾကသည္။taehyungကားတံခါးဖြင့္ကာတက္ခဲ့ၿပီးဆရာမကုိေတာင္းပန္သည္။"ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေနာက္က်သြားလုိ႔ေတာင္းပန္ပါတယ္ကားမမွီေတာ့လုိ႔ဆရာမတုိ႔ကားနဲ႔လုိက္ခဲ့လုိ႔ရမလား"
"ေနပါအုံးမင္းကအႏုပညာတကၠသုိလ္ကေက်ာင္းသားkim taehyungမဟုတ္လား"
"ဟုတ္ပါတယ္ဆရာမ"
"မင္းတုိ႔စီနီယာတနိးေတြကကုိယ္ပုိင္ကားနဲ႔မသြားၾကဘူးလား"
"အစကေတာ့အိမ္ကကားနဲ႔သြားမလုိ႔ပါပဲဒီမနက္မွကားကဝပ္ေရွ႕ပုိ႔ထားရလုိ႔ကၽြန္ေတာ္အမွီေျပးလာခဲ့ေပမဲ့ကားကထြက္သြားၿပီမုိ႔လုိ႔ပါ"
"ကဲကဲအာ့ဆုိလဲေနာက္မွာခုံလြတ္ေနလုိ႔အဲ့မွာသြားထုိင္လုိက္ေနာိ"
"ဟုတ္ကဲ့ဆရာမေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
Taehyungဆရာမအားေက်းဇူးတင္စကားေျပာၿပီးခုံအလြတ္ကုိမ်က္လုံးေဝ့ကာရွာၿပီးေရွ႕တည့္တည့္သုိ႔ေလၽွာက္လာရင္းသူမေဘးကခုံအလြတ္တြင္ဝင္ထုိင္လုိက္သည္။jiminလဲသူ
မcrushကသူမေဘးနားတြင္လာထုိင္၍ရင္ခုန္တာေကာေပ်ာ္တာပါေပါင္းစပ္ေနသည္။သူမေလာက္ကံေကာင္းတဲ့သူဒီကမၻာမွာရွိပါအုံးမလား။taehyungကhead phoneကုိနားမွာတပ္ကာဖုန္းထဲကသီခ်င္းကုိဖြင့္လ်က္ခုံကုိမွီထုိင္ကာမ်က္လုံးေတြမွိတ္ထားသည္။jiminကလဲtaehyungကုိတခ်က္တခ်က္ခုိးၾကည့္ကာေက်နပ္ပီတိဂြမ္းဆီထိေနေလေတာ့၏။