ေတာင္ကုိရီးယားႏုိင္ရဲ႕ဝန္ႀကီးခ်ဴပ္ေဟာင္းမစၥတာကင္မ္ဂ်ယ္စုရဲ႕သားကင္မ္ထယ္ေယာင္းဟူေသာေကာင္ေလးဟာအေဖကဝန္ႀကီးခ်ဴပ္ျဖစ္သည္ကတေၾကာင္းမ်ိဴးရုိးစဥ္ဆက္ခ်မ္းသာသည္ဆုိသည့္ဂုဏ္အရွိန္အဝါနဲ႔ထင္တုိင္းၾကဲကာဆုိးေပေတေန၏။ေက်ာင္းစာတြင္လဲညံ့ဖ်င္းလြန္းေသာေၾကာင့္စာေမးပြဲတဘုန္းဘုန္းက်ေလ၏ဒါေတာင္ကင္မ္ထယိေယာင္းတုိ႔ကေအးေဆးျဖစ္ေနသည္။သူသိတာparty တက္မယ္၊barထုိင္ၿပီးသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေပ်ာ္ပါးမယ္၊ေစာ္ေတြတစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ထားမယ္ေပ်ာ္မယ္၊ေက်ာင္းစာဆုိတာသူ႔ေခါင္းထဲမွာမရွိ။ဝန္ႀကီးကင္မ္လဲသားျဖစ္သူေၾကာင့္ေတာ္ေတာ္လဲအရွက္ရေနေလၿပီမုိ႔သားျဖစ္သူအားလိမၼာေအာင္ဆုံးမႏုိင္မဲ့သူေပၚေပါက္လာပါေစဟုသာဆုေတာငိးေနရသည္။တေန႔ေတာ့...."သမီးဂ်ီမင္းေရလာပါအုံးကြယ္"
"ရွင္!အေမသမီးကုိဘာခုိငိးမလုိ႔လဲ"
"ခုိင္းဖုိ႔မဟုတ္ဘူးသမီးရဲ႕သမီးကုိအေမေျပာစရာရွိလုိ႔"
"ဟုတ္ေျပာေလ"
"အင္းသမီးဝန္ႀကီးကင္မ္သားကုိသိတယ္မဟုတ္လား"
" သိတယ္ေလအေမကင္မ္ထယ္ေယာငိးမဟုတ္လား"
"ေအးခုသတင္းစာထဲမွာဆရာမအလုိရွိတယ္ဆုိၿပီးေၾကျငာထားတယ္သမီးအလုပ္သြားေလၽွာက္ၾကည့္ပါလားလစာကလဲမနည္းမေနာရမွာသမီးရဲ႕"
"ျဖစ္ႏုိငိပါ့မလားအေမရယ္သူကအရမ္းဆုိးတာေလ"
"ျဖစ္ပါတယ္သမီးရယ္၊သမီးသာသူ႔ကုိဆုံးမလုိက္ရင္သူကအရမ္းကုိလိမၼာသြားမွာ"
"...."
"သမီးလုပ္ရင္မျဖစ္ဘူးဆုိတာမရွိဘူးေလသမီးသာသူ႔ကုိလိမၼာေအာင္ျပဳျပင္ေပးႏုိင္ရင္ဝန္ႀကီးကင္မ္ကအေမတုိ႔ကုိေဘာက္ဆူးထပ္ခ်ီးျမႇင့္အုံးမွာသမီးရဲ႕အေမတုိ႔အိမ္ငွားခနဲ႔အေႂကြးေတြကုိဒီလုိနည္းနဲ႔မွဆပ္လုိ႔ျဖစ္မွာသမီး၊အေႂကြးေတြကလည္ပင္းတစ္ေနၿပီ"
"သမီးၾကဳိးစားၾကည့္ပါ့မယ္အေမ"
"ေအးေအးဒါမွငါ့သမီး"
အေမကေျပာၿပီးတာနဲ႔ေရခ်ိဴးအုံးမည္ဆုိကာထြက္သြားသည္။သူမတစ္ေယာက္တည္းဒီအဆုိးအေတေက်ာင္းသားနဲ႔ဘယ္လုိေရွ႕ဆက္ရမလဲဆုိတာေတြးရင္းသက္ျပင္းခ်လုိကိသည္။
**************
ေနာက္တေန႔....