Jungkook szemszöge:Már épp sétáltam az oltár felé mikor megakadt a szemem Jiminen aki a kezében tartotta a gyűrűket.
Ő mit keres itt ? Igaz nem ő adja át őket ? Ohh édesem....... Nem sokáig kell már szenvedned. Bírd ki szerelmem.
Viszont mielőtt ki jöttem volna az emberek közé, fel hívtam Sugát hogy legyen készenlétben....... Ez egy kis véres esküvő lessz....
****Pár perccel később****
Már épp ott állok és Jimin pont mellettem állt de ahányszor rá pillantottam csak egy fájdalmas mosolyt küldött felém amibe belesajdult a szívem.
Már csak Jennie - t kell hogy megvárjam ami végre el is érkezett.....Hirtelen el indult a zene és ki lépett a híres menyasszony akit Chan kísért egyenesen hozzám......
Ide érve Chan át adta nekem a lányt de viszont mielőtt el ment volna még mondott valamit.- Ne legyen semmi trükk..... Vagy Jimin meghal. - fenyegetett meg mire kurva ideges lettem.......
Jennie felé fordultam és a pap el is kezdte azt az unalmas beszédet.....
El tartott jó pár ideig......Mikor az igenekhez értünk a pap elsőnek Jennie - t kérdezte meg.
- Kim Jennie.... El fogadod e hitves férjedül az előtted álló Jeon Jungkook-ot. - mondta a pap vigyorogva. De miért vigyorog ? Ilyesztő. Viszont én a szerelmemre néztem aki lehajtott fejjel néman zokogott......
- Igen. - mondta nagy örömmel Jennie. Na és most kezdődik a móka.
- Jeon Jungkook.... El fogadod e feleségednek ezt a hölgyeményt. - kérdezte tőlem a pap mire Jimin rám pillantott könnyes szemekkel én pedig egy nagy vigyort vágtam Jennie felé.
- Persze hogy nem. - mikor ezt ki mondtam Suga és az összes emberem elő bukkantak a semmiből és egyből lövöldözni kezdtek......
Oda léptem Jiminhez és a hátam mögé toltam őt majd én is neki álltam lövöldözni.......
Természetesen Chan - t kerestem aki csak meredten állt és nézet hogy most mi is történik...... Felé szegeztem a fegyvert és gondolkozás nélkül feljbe ajándékoztam őt ezen a meghitt ünnepen egy golyóval.......És hát engem is el talált valaki.... Persze hogy el. Hisz nem is lennék Jungkook ha nem kapnák én is egy kisebb sérülést......
- Kook a vállad. - mondta Chim a hátam mögül.....
- Semmi baj. Te csak maradj szorosan mellettem. - mondtam majd megindultam egyenesen a kijárat felé és persze elém állt egy két kutya akiket szintén megajándékoztam egy golyóval de hát így jártak.
Mondjuk amúgy is meghaltak volna.Mikor sikeresen ki jutottunk onnan azonnal kocsiba ültünk Jiminnel majd meg várva Sugát és a többieket indultunk is haza....... A bevetés sikeres volt.
- Kook ez mi volt ? - nézett rám rémülten Chim.....
- Egy kis játék...... - mondtam mosolyogva.
- Annyira vagány volt már.... - mondta Chim. De hisz az előbb még rémült volt.
- Annyira hiányoztál.... - néztem rá egy pillanatra mivel azért balesetet nem szeretnék okozni.
- Te is nekem...... - ki kapcsolta a biztonsági övet, majd oda hajolva hozzám adott egy puszit az arcomra.
Mit megadnák ezért az érzésért......****Pár órával később****
Mikor már sikeresen haza értünk......
Le is zuhanyoztunk aztán élveztük egymás társaságát az ágyban fekve.......
Jimin azóta mióta be léptünk a házba, csókokkal lep el engem..... De nem bánom mert annyira hiányzott.- Kookie..... Nagyon hiányoztál nekem.... - lehelt ajkamra egy lágy csókot.
- Te is nekem baby......
- Azt hittem hogy soha nem foglak látni téged.....
- Nem tudsz olyan könnyen lerázni. - mosolyodtam el.
- Nem is akarlak..... - mondta Chim és ezt a romantikus pillanatot az ajtó csengője zavarta meg.......
Fel álltunk mind ketten és le mentünk ajtót nyitni.
Mikor ez megtörtént Jennie állt előttünk a menyasszonyi ruhájában....- Te mit képzelsz magadról ? - nyávogott és ugrált az idegesség miatt.
Én pedig elő vettem a fegyverem és Chim kezébe adtam....... Most ő a soros.
- Hajrá. - mondtam Chimnek majd a háta mögé álltam és figyeltem.......
- Viszlát. - mondta Chim vigyorogva ami kurva szexi volt, és meghúzta a ravaszt....... Pontosan fejbe.
- Bingó - üvöltöttem el magam örömben mire Chim kuncogni kezdett.
- Yes daddy..... És most te jössz. - tette le a fegyvert és kurva szexin felém lépkedett..........
- Mond ezt ki még egyszer..... Ez kurva szexi volt.
- Daddy - mondta ki újra és az ölembe ugrott........
- Remélem ezt fogod nyögni is.... - mondtam egy fél mosollyt ejtve felé majd elindultam az emeletre.
- Ígérem szerelmem. - mondta mosolyogva mitől meg állt bennem az ütő..........
És hát próbáljon meg valaki az utunkba állni............. Az meghal...
Na pá.......Vége
🤍