Είναι 14 Φεβρουαρίου του αγιου Βαλεντίνου η γιορτή των ερωτευμένων. Στο χωριό τους κανένας δεν έδινε σημασία σε τέτοιες γιορτές παρόλα αυτά ο Μαθιός είχε άλλη άποψη από τότε που ερωτεύτηκε και κατάλαβε γιατί νιώθουν τόσο χαρούμενοι αυτοί που το γιορτάζουν και σήμερα ήταν η ευκαιρία του να γιορτάσει με την γυναίκα του και την ενός έτους κορη τους. Την προηγούμενη χρονιά δεν μπόρεσε να τις κάνει την έκπληξη αφού η Βασιλική ήταν στο μαιευτήριο και έπρεπε να είναι συνέχεια ξαπλωμένη οπότε το μόνο που είχε κάνει ήταν να της αγοράσει μια ανθοδέσμη, ένα κουτί από τα αγαπημένα της σοκολατακια και ένα πανέμορφο βραχιόλι.
~~~~♡~~~~
Της είχε πει ότι θα πήγαινε στα χωράφια και θα αργούσε λιγο. Εκείνη δουλεύε στο ξενοδοχείο απο το μεσημέρι μέχρι το βραδύ οποτε ο Μαθιός θα άφηνε την μικρη στην μάνα του. Της έδωσε το αμάξι του για να γυρίσει και εκείνος θα πηγενε με τον Αστέρη τις έδωσε τα κλειδιά και την αποχαιρέτισε. Είχε μιλήσει με τον Νικηφόρο που εν τελει θα εμενε στο Ηράκλειο και θα γύρναγε την επόμενη.
Συνεννοήθεικε με τον Αστέρη να περάσει να τους παρει και να τους αφήσει Ρέθυμνο για να κανουν τα ψωνια τους. Θα εφευγαν με το καινούργιο αμάξι που πειρε ο Μαθιός για την Βασιλική του αφου έπρεπε να το παρκάρει εξω από το σπιτι τους και να το προετοιμάσει κατάλληλα. Πήγαν λοιπών με την Ελπίδα πηραν λουλουδια , πήραν υλικά για να μαγειρέψουν , πήραν γλυκά,πέταλα από τριαντάφυλλα και ένα μπρελόκ που είχε κάνει ιδική παραγγελία ο Μαθιος για τα κλειδιά του αυτοκινήτου και έγραφε "θα σε αγαπώ για πάντα, ο Μαθιός σου".Όταν έφτασαν σπίτι και ο Μαθιός άφησε την μικρη στην κούνια της αφού κοιμόταν. Αρχισε να ετοιμάζει το σπίτι , μετά μαγείρεψε και βρήκε έξω για να βάλει έναν κόκκινο φιόγκο στο καπό του αυτοκινήτου.
Είχε πάρει μέχρι και επίσημα ρούχα η Βασιλική σήμερα είχε πάρει εντολή από το ξενοδοχείο να πάρει με επίσημα ρούχα για μια φωτογράφιση η κάτι τέτοιο πάντως εκείνος αφού το ήξερε αποφάσισε να αγοράσει ένα κοστούμι με μαύρο παντελόνι και σακάκι άσπρο πουκάμισο και κόκκινη γραβάτα για εκείνον και ένα πανέμορφο γαλάζιο φορεματάκι φορεματάκι για την Ελπίδα.
Η αλήθεια είναι ότι η μικρή έμοιαζε πολύ στην Βασιλική ειχε πάρει τα χαρακτηριστικά της αλλά είναι και τα χρώματα του Μάθιου ειχε ξανθά και ζγουρα μαλία και τα πανέμορφα μάτια του όμως εκείνον δεν τον ενοχλούσε η Βασιλική ηταν το πιο όμορφο πλασμα σε ολόκληρη την γη για εκεινον αρα η κορη του που της εμοιαζε ηταν και αυτη τέλεια για αυτο τον λογο της πηρε και αυτο το φορεμα του την θύμηζε...
Αφού ετοιμάστηκαν και ακούστικε η εξώπορτα ο Μαθιος πήρε στα χέρια του την ανθοδέσμη με τα κόκκινα τριαντάφυλλα και την μικρη Ελπίδα στην αγκαλιά του και περίμενε στο σαλόνι...