Bölüm 2

17 1 2
                                    

Kayra adamlarına Ecem'in evini buldurur ve eve gider. Kayra'nın amacı Ecem'in gönlünü alıp onu yemeğe çıkarır. Önce Ecem istemez ama ona rağmen Kayra ısrar eder ve Ecem kabul etmek zorunda kalır.Ecem'in eski sevgilisi Batu bu ara boş durmaz ve Ecem'i rahatsız eder.Kayra ile Ecem yemekte iken Ecem Batuyu görür ve hemen lavaboya koşar ve ağlamaya başlar.Kayra yemek dönüşü Ecemi evine bırakır.Kayra evden uzaklaşır.Batu hemen Ecemin elinden tutar ve onu öpmeye çalışırken Kayra, bir şey söylemek için geri döndüğünde bunu görüyor ve hemen araban inip Batu yu dövüyor. Ecem ise korkmuş bir şekilde beklerken olanları hazm etmeye çalışıyor neredeyse şok geçiriyor idi.Ecem üniversite eğitimi gördüğü için tek başına yaşıyordu.Kayra Ecem i alıp kendi evine götürdü. Ecem e ablası Dilara nın kıyafetlerini giydirir kendi odasından başka hiçbir yerde yatak olmadığı için o gece Kayra ile Ecem aynı yatakta yatarlar.

Ertesi gün sabah uyanan Ecem evdeki nefis konun ne olduğunu öğrenmek için aşağıya indiğinde Kayrayı ocak başında görünce çok şaşırdı ve gülmeye başldı neden güldüğünü soran Kayra ya komiksin dedi önündeki önlüğü göstererek. Keyifli bir sabah kahvaltısı yaptılar.Ecem evine gitti.Kayra Ecem in numarasını aldığı için artık Kayra onu arayabiliyordu. Ecem artık okula gitmeliydi evden çıktı ve okula yürüdü akşamüstü olup Ecem'in okuldan çıkma vakti geldi. Kayra okul çıkışında Ecem'i bekledi.Ecem karşısında Kayrayı görünce şaşırdı.Artık Kayra ile Ecem birbirlerine bağlanmışlardı.

Aşkımızın FısıltısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin