Bölüm 4

5 0 1
                                    


3 kişi birbirlerinden habersiz hastaneye kaldırırlar neyse ki Kayranın bir sıkıntısı yoktur. O hemen iyileşir ablası dilara sabah gelir Ecem Kayranın ismini sayıklamaktadır . Kayra bunu görünce biraz değişik bir tepki verir.
Ablası olan biten her şeyi anlar.
Kayra'nın onu sevdiğini...
Derken hastane kapısından Ecemin annesi ve babası gelir hastanede kavga ederler kayra ise kendisinin tanıştırır ve kavga etmelerinin gerek olmadığını söyler.
Annesi ve babası telaş içinde doktorlardan  özür diler. Sonra kayra eliyle işaret ederek ablası  dilarayı tanıştırır.ardından Ecenin odasından dr çıkar annesi ve babası durumunu sorar.Doktor pozitif bir cevap vermek için elinden geleni yapar."kızınız kafasından bir darbe almış bu yüzden şuuru açık değil bir şeyler hatırlamıyor bu yüzden onu uyutmamız ve Bir şeyler hatırlayana kadar uyandırmamamız gerekiyor biliyorum zor bir süreç olacak fakat iyileşme yüzdesi çok fazla."
Kayra doktora çarpıştığı kişinin kim olduğunu ve nerede kaldığını sorar Doktor cevap verir,oda numarasını söyler ve ismini...
Aradan iki hafta geçer doktor odadan çıktığında yüzünde mutlu bir ifade vardır ve anne babasına Kızlarının
iyi olduğunu ve iyileştiğini söyler
Kızların normal odaya alınacağını öğrenen aile mutlu olur ve tabii Kayra
Öncelikle kayra Ecemi görmek istediğini söyler ve ailesinden önce odaya girer ecem karşısında kayrayı görünce çok  garip bir tepkiye girer eli ayağına dolaşır fakat kayrayı gördüğü içinde sevinçlidir.
Bu arada kayra batuyu bulur ve herşey karışmıştır

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkımızın FısıltısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin