ep1

13 1 0
                                    

Pada suatu hari ada seorang perempuan yang bernama lia.ia sangat obses dengan heeseung.

Kring!!

Waktu rehat sudah pun tamat dan semua murid bergegas masuk ke kelas masing-masing

"Irene cuba lihat deh pacar guee" kata  Liaa dengan semangatnya. Irene hanya mengiyakan perkataan Lia kerana dia tahu Lia sangat obses dengan heeseung

Info!!
•Irene ada lah rakan lia dari kecil

Selang beberapa jam akhirnya waktu pulang pun tiba.irene dan lia berencana untuk singgah pergi membeli buku di kedai buku.

Mereka pun tiba di kedai buku yang ingin mereka tujuih."kau mahu beli buku apanih?"kata lia "adalah kau diam jer" kata irene."Lia balik jom" kata irene. "jom" kata lia dengan semangat.

Keluar sahaja mereka dipintu kedai tersebut mereka didatangi sekemurunan orang. Lia dan Irene pun terkejut melihat kemurunan orang yang datang. Mereka berdua mencari punca mengapa sekumuranan orang ini datang.

Setelah beberapa minit Lia dan Irene akhirnya menjumpai penyebab kemurunan orang ini. Penyebabnya ialah boy group yang bernama ENHYPEN sedang lewat di berhampiran kedai buku tersebut.

Lia dengan cepat mengikuti sekumuranan orang tersebut kerana ia ingin melihat biasnya. Setelah bersusah payah bersesak dengan sekumuranan orang, Lia akhirnya berhasil menemui heeseung. Ia mengajak heeseung untuk bergambar dengannya tapi malangnya manager mereka tidak membenarkannya

Alhasil anda hanya sempat bertatapan mata dengan heeseung hingga ia masuk ke dalam kereta. Lia dengan kesalnya akhirnya membawa Irene pulang kerumah.

Sesampai sahaja Lia di rumah ia terus masuk ke dalam bilik dan membanting begnya. Ia mengambil batalnya dan menjerit sekuat hati "AHHHH" lalu Lia membuang bantal tersebut. setelah ia menjerit ia memutuskan untuk mandi.

7.00 PM

Lia baru sahaja siap makan bersama keluarganya. Lia membuka telefon nya dan melihat akaun Instagram ENHYPEN dan mula melihat gambar LEE HEESEUNG. "Haaa kalau lah aku boleh jadi Gf kau kan" kata lia sambil melihat gambar heeseung tersebut.

Setelah mengatakan hal tersebut tiba-tiba sahaja ada akaun yang bernama ".ethele_"yang baru mengikutnya di Instagram,dengan cepat ia melihat akaun tersebut. Akaun tersebut tidak mempunyai postingan atau apa" hanya ada beberapa orang yang mengikuti nya. Lia tanpa ragu-ragu pun mengikuti akaun tersebut.

LANJUTT??

<•LEE HEESEUNG•>[HOME]Where stories live. Discover now