D-"Bill sana tek bir soru soracağım. O gözümü karartan şey de neydi?"
____----____----____----____----____----____----_
~Dear yazar anlatımından~
Bill, Dipper'a süt dökmüş kedi gibi bakıyordu. Yine o şeytani yüzünü takındı ve ağzını araladı;
B-"Çünkü sihri kaçar tatlım~"
Hayır mecazi anlamda değil, gerçekten sihri kaçardı...
D-"Bunu ciddiye almalı mıyım?"
B-"Merak etme tatlım, ne demeye çalıştığımı yakında anlayacaksın."
Küçük çam ağacı kendi kendine düşünüyordu, ya ona kötü bir şey yaparsa? Çam ağacı buna olanak vermek istemiyordu. Bill böyle bir şey yapmış olabilir mi? Ona, tatlı çam ağacına zarar vermeye çalışmış olabilir mi?
Dipper bunları düşünmek istemiyordu. O anda bir şey sezdi, Pasifica tedirgin bir şekilde bize bakıyordu. Ama Mabel... o çok sakindi(?) Sanki baştan beri onun bunları yapabildiğini biliyormuş gibi...
Mabel Dipper'ın tepkisini görünce kendini düzeltti ve şaşırmış gibi yaptı. Tabiki de ikizi buna kanmadı.
D-"Mabes, bir açıklama bekliyorum."
Öküzün trene baktığı gibi bakan Pasifica ve Bill yüzünü o tarafa doğru çevirdi.
M-"Off tamam, evet başından beridir biliyordum. Ama bir şey demedim çünkü onunla beraber mutlu gözüküyordun. Zaten sana karşı en ufak bir kötülüğünde onun hayatını tekrar sonlandıracaktım."
Dipper kız kardeşinin bu kadar korumacı olduğunu bilmiyordu. Yine düşüncelere daldı aklına "Bipper" anısı geldi, ve zindan, zindan ve daha çok zindan... onun gerçek yüzünü görmemişti ve bunu görmek hiçte zor değildi bunu, fark etti.
Dipper arkasında iki kol hissetti, bu peynirli doritosuydu.
B-"O kadar çok düşündünki kafam ağrıdı çam ağacım~ Muhtemelen Mabel'ı dinlemedin bile."
D-"Ha, ne?-"
~Bill upamızın anlatımından~
Tatlı çam ağacım şaşkın gözlerle etrafa bakınıyordu. Kayan yıldız ise bıkkın bir suratla çam ağacıma bakıyordu. Ren geyiği ise hâlâ olayın şokunu atlatamamıştı. Kayan yıldız konuşmaya başladı;
M-"Diyorum ki çocuk ne zaman."
Cümleyi zar zor söyleyip ardından bir kahkaha kopardı.
D-"Ya, Mabes sende mi! Bill bir sen iki. Şu salak doritos bu günlerde beni delirtmeye bayılıyordu. Birde sen eklendin tam oldu."
Kayan yıldız hâlâ kahkahalarını bitirememişti. Çam ağacı herkesin -tabii ben hariç- aklına takılacak bir soru soru sordu;
D-"Tamam şimdi burada gülüp eğleniyoruz da, Eliana ve John bizi gördü. Yani ışınlandığımızı, n'apacağız?"
B-"Ben onu hallederim, ilk dişlerini söker ve kafalarını kopartıp sonr-"
M-"Yada onlara zarar vermeyip hafızalarını silebilirsin?"
B-"Ah, evet oda olur."
Ama diğer şekilde daha eğlenceli olurdu~
(burada hiçbir fikrim yoktu ama yeni bölüm yazmam gerekiyor diye zorla bir şeyler yazmaya çalıştım bu yüzden ultra mega mantık hataları olabilir.)