Még nem vagyok teljesen túl rajtad (Johnnie)

3 0 0
                                    

Író:@Angelxd4Yt

Link: https://www.wattpad.com/755857507-johnnie-guilbert-x-reader-one-shots-johnnie-x

Akkor kezdjünk

3. személy pov:

Y/n édesen aludt, párnája eltakart valamennyit az arcából. Mosolygott álmában, mert arról a fiúról álmodott, aki ott aludt mellette. Sajnos, megszólalt az ébresztő, hogy felkeltse őket, és elűzze az álmokat.

-Még öt percet- sóhajtotta Y/n, és lecsapta a telefonját, visszanyomva a fejét a párnába. Johnnie odafordult hozzá, és óvatosan megpuszilta a fejét.

-Nem aludhatsz örökké-suttogta a fülébe Johnnie.

-Tudom, de nem vagyok egy koránkelős típus-fordult a hátára Y/n, Johnnie pedig közelebb húzta magához, és a hajával kezdett játszani

-Hagylak aludni amíg lezuhanyozok, és elkészülődök, oké?- kérdezte, és mikor Y/n boldogan mosolyogva bólogatni kezdett, elindult letusolni. Mielőtt bement a fürdőbe még írt valakinek, aztán visszatette a telóját a polcra.

Y/n boldogan folytatta volna az alvást, de Johnnie telefonja nem hagyta abba a csipogást. Y/n nem az a típus aki kutakodik a barátja telóján, de most megfogta, hogy rezgőre állítsa, mert nem bírt tőle aludni. Ránézett a telefonra, és 2 olvasatlan üzenetet látott "Alexytől,,

Y/n most már nem tudta nem megnézni, így elkezdte elolvasni az üzeneteket:

Alex: Örülök, hogy jobban vagy Johnnie, szerinted tudnánk találkozni?

Alex: Még mindig szeretlek

Y/n nem tudta mit mondjon, így feljebb lapozott a régebbi üzenetekhez:

Alex: Hogy vagy?

Johnnie: Jobban, de ez nem az igazi

Alex: Hiányzom?

Johnnie: igen

Alex: Tényleg? Biztos vagy benne? Bizonyítsd akkor..

Johnnie: Nem tudom, hogy mondjam el szavakkal, de szeretlek teljes szívemből, próbáltam túl lenni rajtad, de egyre jobban úgy tűnik, hogy még nem történt meg.

Y/n nem akart többet tudni, a szíve összetört, szerette Johnniet, és mindig itt volt neki, még mielőtt elkezdtek járni. Mindig azt mondta Johnnienak, hogy ő mindig itt lesz neki, hogy az ő vállán mindig kisírhatja magát, de ettől most úgy érezte, hogy haszontalan.

Ezután Y/n felkelt felöltözött, kiment a konyhába, gyorsan sütött 2 tojást, felvette a táskáját és kisétált az ajtón.

Johnnie's pov:

Azután, hogy kijöttem a fürdőből a hosszú meleg zuhany után, a nadrágomban, és a törülközővel a vállaimon, elmentem, hogy felkeltsem Y/n-t. Nem volt a szobában. Felkelt volna?

Ekkor láttam meg a telefonom, amin meg voltak nyitva az üzenetek.

Oh, csak ezt ne..

Kimentem a konyhába, ahol az asztalon két tükörtojás fogadott, egy üzenettel. "csináltam neked reggelit Johnnie,, valamiért sokkal rosszabul éreztem magam, mint kellett volna.

Körbe néztem, de sem őt, sem a cuccait nem találtam.

Elment...

Ez az egész az én hibám...

Miért akartam visszakapni a múltamat, mikor ő volt a jövő?

Szószerint belevertem a fejem a falba

"Na, jó Johnnie, ne ezen gondolkodj, nincsen autója, ami azt jelenti gyalog ment, tehát nincs messze,, Felvettem egy pólót, nem törődtem a sminkemmel, meg kell találjam Y/n-t.

Y/n pov:

Lassan elsétáltam a ház elől. Túlságosan csöndes volt a környék, így beraktam a fülhallgatómat, és elkezdtem hallgatni a kedvenc számomat.

Flashback

-Y/n-mondta Johnnie- nézd-adott Y/n kezébe egy nyakláncot egy kis gitár medállal. Y/n mosolygott, ahogy Johnnie segített neki felvenni a nyakláncot.

Flashback vége

Megfogtam a nyakláncot a nyakamban, és sírni kezdtem.

-Y/n hallottam a nevemet hirtelen magam mögül.

3rd person pov

Johnnie odaszaladt Y/n-hez, és hirtelen megölelte.

-Kérlek, kérlek szépen Y/n... ne hagyj itt, mindent meg magyarázok-mondta, de Y/n félbeszakította

-Nem kell Johnnie, mindig tudtam, hogy még szereted, én csak az a valaki voltam, akit addig szerethettél amíg visszajön hozzád. Mostmár leesett, ő az életed szerelme, én hozzá képest semmi vagyok.- mondta Y/n kisírt szemekkel.

-Nem, hibáztam! Nem ő életem szerelme!-Johnnie is elkezdett sírni, és mivel még mindig ölelkeztek, egyenesen Y/n vállára ejtette a könnyeit. Y/n nem csinált semmit, aztán újra beszélni kezdett:

-Most ezt mondod, de később majd újra visszaakarod kap...

-NEM, ezt most hagyd abba!- emelte fel a fejét Johnnie, és Y/n vállára tette a kezét.

-Nem ő volt életem szerelme, egyetlen egy lányt szerettem igazán életemben, és az te vagy! Téged szeretlek, érted?-Johnnie most már minden kétséget kizárólag sírt, és Y/n szemei is könnyezni kezdtek. Nem tudta mit tegyen vagy mondjon.

-Én...én-próbált végre kinyögni valamit

-Nem kell, nem kell mondanod semmit... Szeretnék mutatni neked valamit-azzal elővette a telefonját, és megmutatta, hogy kitörölte Alex számát a mobiljából, és letiltotta mindenhol.

-Nem ő volt életem szerelme Y/n. Mindig is te voltál-csókolta homlokon Y/n-t.

Sziasztok! Remélem tetszett. Órák munkája, fordítgatása, írása, és keresése tette ezt lehetővé. ÉS büszkén mondom lesz folytatás! Nem fogok naponta új részt kitenni, eléggé inaktív vagyok mostanában. Ha valami nem stimmel, nem nyílik meg a link, akkor szóljatok, csak azért mondom mert nekem működik minden. Ha valahol angol maradt a szöveg, akkor azért is elnézést kérek, ugyanis néha azon kaptam magam, hogy angol az iromány, és egy az egyben lemásoltam. Akkor csak ennyi. Ha valamit elrontottam szóljatok kommentben, hogy ki tudjam javítani.

Minden magyar MDE fannakWhere stories live. Discover now