Story: burdett45
Link: https://www.wattpad.com/story/59808738?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading&wp_uname=peneszeszsomle&wp_originator=UnyXRPIy0gV09YSwgwUZgKxP%2BQcT0k8utmomSRWGuzSjPv9%2BN58cxwyM7eal5C40YGSj77v8zNY5wGAoFEuudgNSWrgRI4O6FXhr3WPEueFd7qjRX9%2Btv2QGcla%2FL5BgRámosolyogtam Kylera, amikor besétáltam a szobájába és megláttam, hogy a kamerája előtt ül:
-Videózol?-kérdeztem a kamerára bökve, majd leültem mellé törökülésbe.
-Még nem, benne akarsz lenni?-kérdezte, kicsit félősebben, mint máskor.
-Persze-mondtam nem is kérdezve, hogy mit csinálunk
-Sziasztok-Kyle a kamera felé fordult-ma, a barátommal Y/Nnel megcsináljuk a “mi van a számban„ kihívást.
-Benne vagyok-kezdtem, és odanyújtóztam Kylehoz, hogy megkóstoljam a Peace teajét, amire nevetve reagált.
-Oké, szóval most bekötöm a szemedet, és ki kell találnod, mit rakok a szádba-magyarázott, miközben ráhúzta a sapkám az arcomra, amitől elmosolyodtam.
-Első-hallotam, majd amikor kinyitottam a számat megéreztem a citrom savanyú ízét, és hirtelen elhúztam a fejem
-Citrom-mondtam elvéve a Beaniemet a szemem elől
-Helyes-mosolygott Kyle, és visszatolta a sapit a szememre.
-Második-súgta a fülembe, és éreztem, hogy valami hideg érinti a nyelvem.
-Mi a fene, Ky?-kiáltottam fel
-Találgass-mondta röhögve
-Jég-gondolkoztam
-Igen-hallottam a hangját-Mégegy
-Oké-válaszoltam
Mielőtt kinyithattam volna a számat valami meleg, és puha nyomódott a számnak
-Mi ez?-kérdeztem, mire megint éreztem, most egy kicsit erősebben.
Kellett egy pillanat, mire rájöttem, hogy Kyle puha ajkai voltak azok. Nem húzódtam el, inkább visszacsókoltam.
Miután abba hagytuk, elhúztam a szemem elől a sapkámat.
-Wow-kapkodott levegő után-Y/N, leszel a barátnőm?
Válasz helyett megcsókoltam.Srácok, én most tökre büszke vagyok magamra. Rekordidő, egyszerre lefordítottam az egészet, és közben még csináltam egy szendvicset is. Amúgy nem tudom mi van az appal, de nem enged képeket berakni. Úgyhogy mostantól nem lesz. Bocsi. Találkozunk legközelebb, Thugpugs, Kittens, FotherMuckers, vagy amik vagytok. Kyforce.
YOU ARE READING
Minden magyar MDE fannak
FanficRendben. Mivel gyakorolni vágyom az angol-magyar fordítást, és nagyon elegem van már a tankönyvem sablonos szövegeit, elkezdem ezt hátha van még magyar a világon akit érdekel. Ha nem akkor sincs tragédia, ez kizárólag azért készül, mert én gyakoroln...