Budak sekolah Part 3 FINAL

1.4K 7 3
                                    


Kali ni aku nak update Part last dalam siri budak sekolah sebab aku nak continue dengan cerita lain pulak.

Cuti hujung tahun biasanya lama tak macam sekarang,Dulu rasa macam 2 bulan cuti sekolah. Kawan2 aku ada ajak lepak dekat pantai yang mana kitaorang biasa lepak time balik sekolah cuma aktiviti kami takdelah banyak sangat sebab masa tak panjang, Kali ni kami plan nak stay lama sikit dekat pantai ni , Seingat aku masa tu kami berlapan berbasikal ke pantai dan ada jugak kawan kitaorang yang tunggang motorsikal masa tu. Kawasan yang aku pergi ni adalah kawasan yang agak tersorok dan tak biasa orang pergi, kami panggil "teluk" sebab ada kawasan air yang bertakung dan bahagian dalam teluk ni banyak "tiram".

Macam biasa Peza akan ada sekali masa lepak2, dekat kawasan teluk ni , macam2 kitaorang buat,bakar ayam,sosej,masak meggi dalam periuk dan hanya dengan guna ranting pokok kami guna untuk hidupkan api dan  masak sebab biasalah kawasan situ bukan tempat orang berkelah takde pun bahagian yang boleh kami guna untuk BBQ. 

Macam biasa Peza ni dia kan berkepit jer nak duk dekat dengan aku , aku layankan saje sebab dia ni kreatif sikit kalau bab2 berkelah kat pantai,semua benda dia nak buat dan kerja jadi lebih mudah. Peza ajak aku menyelam sebab dia nak kutip tiram di kawasan dasar pantai ,aku tak lah pandai sangat menyelam , nak selam kejap2 bolehlah tak macam dia yang dah biasa. Masa ni hanya kami ber4 yang mandi dan ada yang menyelam,selebihnya ada di kawasan bawah pokok tempat kami memasak. Sedang aku berenang di kawasan yang tak berapa dalam tiba2 peza dekatkan badan dia ke arah aku ,sekarang badan dia tengah menghadap ke arah aku dan secara tiba2 .....

Tiba2 Peza seakan mengesel bahagian kote dia dekat perut aku,sambil dia tersenyum dan buat2 pandang dekat kawan aku yang lain ala2 nak cover lah supaya tak ada yang perasan apa dia buat. Masa ni aku layan kan jer sebab suka kan,selepas 2 3 kali dia ulang menda yang sama , Peza merapatkan badan dia , dan sekarang dia betul2 ada di hadapan aku,Aku dapat rasa yang peza pegang tangan aku dan dia menghala tangan aku ke arah perut dia dan perlahan dia masukkan tangan aku ke dalam seluar dia,Masa ni aku dapat rasa kote dia yang separa keras.

Masa ni aku ambil peluang urut2 batang peza,aku dapat rasa yang peza sangat terangsang sebab kote dia mula mengeras dan riaksi mukanya menahan kesedapan aku mengurut kote dia.Masa ni kote aku pun turut keras sebab dah terangsangkan, aku cuba2 pandang ke arah kawan yang lain tapi memang tak ada yang perasan langsung apa yang kami tengah buat.Sambil tersenyum peza menyelam sehingga tak ada yang nampak dia tengah menonggeng dalam air sambil menghala bontot dia ke arah aku,masa ni dia dah lurutkan seluar hingga nampak separuh bontot sambil mengesel2 dekat kote aku, Aku memang tak tahan masa ni nak jer bukak seluar dan fuck dekat bontot peza ni.

Tiba2 aku nampak peza berpusing menghadap mukanya ke arah seluar aku,dengan cepat dia lurutkan seluar aku dan nahhh tersembul batang aku yang dah keras depan muka dia,tapi mode peza sekarang masih menyelam , Dia urut batang aku sambil melancap perlahan,masa ni aku dah memang tak tahan dan aku pancut betul2 depan muka dia cuma air mani aku takdela kene muka dia,hanya pancut dalam air camtu. Mengigil aku menahan masa pancut dalam air,1st time pulak tu dia hanya tersenyum tengok aku dah pancut dan terus dia menyelam jauh daripada aku sebab nak cover daripada yang lain takut ada yang  perasan aku berbogel dalam air dan dia pun separuh telanjang. 

Apa yang aku lalui dengan Peza,hanyalah berlaku sekali sahaja walaupun selepas aktiviti berkelah tu kami ada lagi plan mandi manda di air terjun tapi memang tak ada kejadian yang sama. Hinggalah masa tu masuk bulan puasa . Tipu lah kalau tak nakal dan puasa pun ada yang tak penuh macam aku masa tu tapi puasa aku terbatal gara2 aku dengan peza .

Aku memang lupa masa tu puasa ke berapa , cuma yang aku ingat peza ajak aku teman dia dekat rumah dia,sebab mak ayah dia memang tak ada masa tu,kalau mak ayah  balik pun memang petang, aku masih ingat lagi masa tu kami masih beruniform sekolah,aku masuk dalam rumah dia macam biasa,sebab masa mak ayah dia ada pun aku memang ada lepak cuma tiadalah kejadian pelik yang berlaku antara kami. Seingat aku masa tu dalam tengahari dan memang agak panas,aku tak ada niat nak batalkan puasa aku masa tu sampailah satu kejadian.

Dekat rumah Peza ni ada VHS PLAYER , aku lupa cerita yang dia pasang mula2 tu tapi lepas pada dia bukak movie yang first tu,dia sambung dengan movie BLUE pulak,aku masa tu dah boleh agak sebab bila dah layan video camtu automatik nanti horny dan apa-apa pun boleh jadi tapi masa tu takdelah pulak rasa nak menolak ke apa , hanya layankan sahaja apa yang dia mainkan di VHS PLAYER tu.

Lepas pada layan video blue tu Peza ajak aku masuk bilik dia,aku pun ikut jer sebab dah pernah lepak dalam bilik sambil layan komik2 yang dia ada kan,Tapi lepas dia tutup jer pintu bilik dia terus peluk aku erat2,aku just layan kan jer sambil tolak badan dia sedikit ke depan aku tanya kenapa ? , Peza hanya tersenyum sambil dia urut2 kote aku yang mula mengeras,aku diam kan jer sambil berseloroh aku cakap,Nantikan ada yang batal puasa,tapi peza hanya cakap takpe kalau dah tak tahan nak buat macam mana,Tadi pun kita dah layan Blue kan macam takde beza pulak puasa harini kata dia. Aku tersenyum jer sambil peza masih lagi mengurut2 kote aku,Dengan perlahan dia bukak kancing seluar aku dan bukak zip seluar dengan perlahan,dia mula meramas2 kote aku yang masih bersembunyi di sebalik underwear. "Haaa..dah basah" kata peza sebab dah nampak tompokkan air mazi dekat seluar aku." aku bukak ya" sambil peza melurut underwear aku sampai tersembur kote depan muka dia,dia dengan cepat terus urut2 batang aku , Yeahh memang tak tahan tapi aku cuba sebab nak tahan lama daripada pancut.

Masa ni seluar aku memang dah separuh ke bawah tapi tak tanggal sepenuhnya,Peza mula suruh aku baring sambil sambung main kote dan usap2 telor aku,dia puji sebab batang aku lagi tebal daripada dia punya. Aku tiba2 pegang tangan Peza dan cakap "Zal takkan aku jer bogel,kau kene jugak ni ". Boleh ? 

Boleh,dengan syarat kau lah yang bukakkan sambil dia ketawa berdekah. Peza berdiri depan muka aku dan aku melutut menghadap ke arah seluar dia,aku usap kote dia yang dah memang keras tu,sambil tu aku bukak kancing seluar sekolah dia,Nahh tersembor  kote dia dah agak basah , bulu kote dia kemain banyak dah la tak pakai underwear,Patut la kadang2 aku dapat nampak benjolan kote dia masa dia dalam kelas. Masa ni kitaorang memang tak telanjang abis,seluar masih ada cuma lurut separuh lutut sahaja,Masa ni time aku pulak yang mengurut2 batang kote si Peza ni,mendengus dia kesedapan sambil aku urut2 kepala kote peza yang dah berair sangat tu,masa tu aku rasa nak jer masukkan dalam mulut tapi aku ak buat,aku hanya dekatkan hidung aku sambil hidu bau kote Peza.

"Jom pancut nak ? " tanya Peza kat aku,aku hanya mengangguk dan kami berdua terus baring sebelah menyebelah masa ni masing-masing dah mula rancak melancap,aku dapat lihat muka berkerut peza menahan sedap ataupun senak tahan nak pancut,aku dengan rakus terus menjilat sikit air mazi di hujung2 kote peza membuatkan dia tak tahan dan terus terpancut dekat muka aku, "Sorry2 aku tak sengaja" Peza macam cuak jugak sebab air mani dia yang pekat tu hampir masuk ke mata aku,aku pula terdiam sebab rasa air mani yang hangat tu melekat kat muka. 

Lepas peza lap air mani dia yang terpancut kat muka aku,dia suruh aku berdiri dan muka dia sekarang betul2 depan kote aku,dia dengan rakus terus melancap kote aku,sambil usap2 bahagian telor,Uishh masa ni memang senak dan lagi rasa nikmat sangat,aku cakap dekat peza yang aku dah nak pancut,makin laju pulak dia lancapkan aku,akhirnya aku terpancut jugak dekat muka dia,tapi air aku memang lagi banyak sampai meleleh. Peza hanya tersenyum sambil ajak aku ke bilik air untuk basuh muka dan sempat aku teguk air kat rumah dia,yelah faham2 jela puasa kau dah terbatal kan. 


Terima kasih korang sebab layan cerita aku,aku nak bagitahu korang yang cerita aku ni cerita betul aku daripada sekolah lagi,bukan dari cerita siapa2 dan seingat aku,aku tak pernah share cerita ni lagi dekat siapa-siapa. Rancangan aku lepasni nak create story pasal Fantasi ataupun kisah-kisah kawan plu yang pernah kongsi dengan aku macam mana diorang boleh terjebak dengan CINTA SEJENIS tapi atas izin diaorang baru aku cerita,aku pun tak nak aib kan siapa2 tapi serius kadang2 pengalaman daripada kawan PLU ni lagi extreme dari cerita aku. 

Zaman Sekolah AkuWhere stories live. Discover now