Hi semua , terima kasih sebab komen dan suka cerita aku , Maaf sangat2 sebab baru sekarang "Mood" nak karang cerita baru datang , lama jugak menyepi dari bulan 3. Tadi tengah2 sabun badan teringat pulak pasal WattPad yang agak bersawang tak di buka agak lama. Oklah jom aku cerita berkenaan aku di sekolah pada era 90an.
Aku masih ingat masa tu umur aku dalam 8 tahun macam tu , aku kenal dengan seorang cikgu bahasa english aka sir romzi,Dia ni suka menyakat aku sebab aku masa tu agak berkelakuan lembut tapi takdelah over sangat yer. Masa dalam kelas kadang2 Sir aku menyakat aku suruh aku menari dalam kelas dan tak tahu kenapa aku hanya ikut apa yang dia suruh,yelah aku fikir balik macam aku ni hanya nak berhibur dengan kawan2 , Masa sekolah rendah aku ramai kawan perempuan daripada lelaki.Mungkin masa tu aku rasa aku lebih selamat atau selesa dengan mereka dan mungkin sebab tu nafsu aku beroleh songsang ke arah lain aku pun tak pasti.
Permulaan yang agak ketara masa ni di mana aku berumur 11 tahun,masa ni aku dah berkelakuan agak keras dan tak lembut sangat tapi kadang2 nampak jugak sikit tapi tak ketara sangat,takdelah sampaikan jalan pun nak melenggang2. Aku masih ingat masa tu waktu PJ (Pendidikan Jasmani), Biasala kan aktiviti masa tu main bola,lumba lari dan ada aktiviti yang agak lasak sampai memenatkan badan, Dekat sekolah tersedia satu bilik persalinan untuk waktu PJ tapi "geng" aku masa tu suka tukar baju dalam kelas.
Kalau korang budak2 zaman era aku,mesti tau kan yang bilik darjah korang hanya terpisah dengan satu penghadang yang kalau cikgu korang tolak pintu dia akan terlipat2 dan akan nampak terus kelas sebelah kalau semua penghadang ni di buka dah macam dewan dah.Okay berbalik dengan cerita tadi,Waktu tu kawan2 ajak aku masuk ke kelas di mana masing2 nak tukar baju di kelas sahaja sebab masa tu ada kelas lain yang sama juga waktu PJ dan bilik persalinan menjadi padat dengan budak2 kelas lain. Masa tu aku masih ingat budak kelas aku , aku panggil Wan,Si wan nie orangnya rendah yer ,lagi rendah daripada aku dan berkulit cerah kurus camtu,Masa ni badan aku takdelah besar sangat cuma agak berisi sedikit, Si wan ni ajak aku dan kawan2 lain tukar baju di belakang kelas , aku hanya mengikut sebab bukan kali pertama kami tukar baju dalam kelas macam sebelum ni,Pintu bilik kelas di kunci sebabkan takut ada pelajar perempuan yang tiba2 masuk.Timbul juga rasa malu. Dalam kelas aku ada satu rak buku yang agak panjang dan tinggi menyamai paras kepala. Wan ajak aku dan seorang lagi kawan aku Peza untuk ke belakang rak sebab nak tukar baju macam biasa,Biasanya kami buka baju di tengah2 kelas dan masa nak menyalin seluar track baru satu persatu budak lelaki ke belakang rak,tapi kali nie wan ajak aku dan peza terus ke belakang.
Wan hanya pandang aku tersenyum sambil buka baju dia dan menyalin pakaian PJ dan tiba dia nak tukar seluar, Wan tanpa segan silu terus bukak seluar sekolah dia,masa tu aku hanya pandang dia sambil gelak tapi aku terdiam sekejap sebab kali ni aku dapat lihat konek si Wan ni terjuntai keras dan agak besar,Memang besar daripada aku punya,Dia hanya gelak2 kan aku sambil menyindir sukalah tu tengok aku punya. Dalam hati aku hanya terdetik besarnya dia punya sebab masa ni Wan dah sunat dan aku masih belum sunat pada kejadian tu. Masa tu aku terus auto rasa malu dan dalam masa sama suka tengok konek si Wan ni.Kawan aku sorang lagi iaitu Peza terus menyakat aku dengan mengejek cakap aku suka tengok konek lelaki, masa ni aku memang dah malu campur nak marah sebab suara ejekkan dia boleh dengar hampir satu kelas. Aku dapat lihat muka wan pun berubah dan cepat2 pakai seluar dia sebab dia perasaan aku dah terover sangat tengok konek dia. Lepas kejadian tu aku kalau tengok muka si Wan aku aku teringat dekat konek dia yang besar tu dan aku lagilah suka sebab masa tu aku belum sunat lagi.
Keesokkan harinya berjalan seperti biasa tapi aku dapat lihat muka Peza yang agak serba salah,Niat dia nak bergurau dah di salah erti sebab ada kawan rapat kami mula gunakan situasi semalam sebagai gurauan,Aku dah lali dengan benda2 macam tu biasalah budak2 kot pada masa tu malas nak fikir sangat, lagipun cuba bayangkan berapa lama dah kami berkawan dan aku pulak dari kelas yang agak sama dengan kawan2 aku dan kami menjadi rapat so aku pun takdelah nak emosi sangat masa tu. Petang tu lepas kelas tambahan,Peza menyapa aku dan minta maaf sebabkan gurauan dia aku jadi bahan lawak dengan kawan2 lain. "takde apa lah bukan isu sangat pun" balas aku. Peza hanya tersenyum dan "boleh kau teman aku jap pergi tandas,masa ni dah gelap kan orang pun dah ramai balik,aku takutlah " balas peza.Aku terus ikut Peza ke tandas dan teman dia,Masa tu kami pilih tandas guru sebabkan tandas tu paling dekat dan agak bersih,Biasalah tandas guru kan macam lah korang tak biasa buat kan . Niat aku nak tunggu luar tandas tapi peza mati2 pujuk aku teman dia kencing dan tunggu depan pintu tandas,Aku boleh dengar bunyi deras air kencing peza masa tu, tiba2 peza bersuara "kau boleh tadahkan air kat singki tu tak?dalam ni paip rosak kot xde air la pulak nak basuh anu aku ni. "alahh ko kencing jer pun takyah la basuh " balas aku saja bergurau dan gurauan aku tu di sambut dengan ketawa berdekah yang agak kuat. "nah ambil gayung ni isi air" aku nampak peza hulur gayung dari celah pintu yang di buka sedikit . Aku ketuk pintu tandas dan hulur semula gayung ke arah celahan pintu dan masa ni lah aku baru perasan yang .............
Korang,aku minta maaf sangat2 kalau penulisan aku kali ni agak lain or kekok sebab aku cuba ingat balik kejadian yang berlaku masa aku sekolah dan aku cuba menyusun ayat dengan lebih baik macam sebelum ni,Apa2 pun terima kasih sangat2 sebab rate cerita aku dan komen sekali kalau korang suka,kalau tak suka pun bagitahu aku apa yang salah tu,aku okay jer boleh terima teguran cuma aku rasa penulisan aku kali ni agak teruk daripada cerita sebelum ni,Kalau aku terima komen dan rate yang menarik aku akan buat sambungan secepat mungkin tanda korang memang suka cerita aku ya , Oklah aku dah sejam lebih karang cerita ni aku harap korang suka dan dapat rate sekali dan kalau aku rajin aku cepat2 sambung cerita ni ya .. TERIMA KASIH korang !!!
YOU ARE READING
Zaman Sekolah Aku
Storie d'amoreBermula dari sekolah lagi aku dah rasa yang aku macam berminat dengan sesama jantina. Se awal umur 8 tahun lagi gara-gara cikgu aku aka Sir Romzi yang suka menyakat aku yang sedikit berkelakuan lembut masa tu.