Gözümden kaybol!!
Ömer sinir krizi geçirmişti son sözleri hala süsen'in kulaklarını çınlatıyordu.
Gözümden kaybol!!
Süsen boş boş duvara bakıyor.Üstünde ki şoku atlatmaya çalışıyordu dakikalarca boş boş duvara baktı.
Olay gününden bir gün öncesi .. .
Süsen'den
Heyecanla yataktan kalktım.Bugün ömer'e her şeyi anlatacağım.Akif amca beni hala tehdit ediyor sarp ise bana sırılsıklam aşık olduğu için ömer'e bir şey söylememi istemiyor.
Heyecanla defterlerimi okul çantama eşyalarımı koydum fermuarı çektim artık kimseyi umursamayacaktım anlatıp tüm yüklerimden kurtulacaktım.
Çocuk gibi sevinçle kapıya çıktığımda kapıda sarpı gördüm.
-Sarp??
-Günaydın bebeğim!
-Sarp sana kaç kez dedim sen ömer'in kardeşisin ve ben seninle birlikte olmak istemiyorum diye! Yalandan sevgili olduk herkese ayrıldığımızı söyledik uzatma artık!!
-Tamam tamam atla! Okula bırakayım hem gözümün önünde olursun!!
-Olmaz okula tek gideceğim. Ve ömere her şeyi anlatacağım!!
-Sarp öfkeyle kolumu çekti: ne demek her şeyi anlatacağım!! Bırakmam!!
-Sarp bırakır mısın??
-Bırakmam dedim!!
Sarp beni çekiştirerek arabaya bindirdi: Bin çabuk!! diye bağırdı.
-Sarp bırak!!
Arabanın kapısını kilitledi.
Sarpin manyak olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.
-Kes sesini!!
diyerek arabayı saatlerce sürdü ormanlığa geldik.
Küçük bir kulübenin önünde durdu ve arabanin kilidini açtı beni zorla kolumdan tutarak indirdi zorla götürdü.
-Sarp napıyorsun sarp!!
Korkudan titremeye başlamıştım beni ömerden uzaklaştırmak için her şeyi yapardı.
Onun bu kadar takıntılı olduğunu önceden bilseydim hiçbir sırrımı ona anlatmazdım!!
Götürerek beni kulübeye itti kapıyı üzerime kilitledi.
-Sarp yapma!!
-Bana başka çare bırakmadın süsen!! Ömer'i dövdürdüm olmadı.Binbir yalan söyledim olmadı sana zarar vermek istemiyorum bu yüzden sakın buradan çıkma!!
-Sarp yalvarırım beni çıkar sarrp!!
Sarp süsen'in sessiz çığlıklarını umursamayarak oradan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Süsöm Sen benim evimsin
FanfictionSırlar ortaya çıkınca neler olacak diye düşünürken böyle bir senaryo düşündüm.Mutlu son severim umarım dizide süsöm mutlu son ile biter.İyi okumalar ...