ARKADAŞLAR MRB BEN BAHAR BU HİKAYEDE ÇOK EGLENECEGİM AMA YAZARSAM😍😍
SAKA SAKA İNS DEVAM ETCEM COK SACMA DA OLABİLİR COK EGLENCELİ DE ARADA CİDDİ BOLUMLER ATARIM DERMİSİM😘
DOUMA:
Bir gün canım odamda mutlu mutlu otururken birden iceri canım akazam girdi cunku beni ozlemis biricik arkadasım. yuzunden damarlar cıkmıs, sanırım bana asık cunku odamı ben ona bakarken yerlebir etmis. ben farketmedim cunku acayip asigiö 😍 sonra birden fark ettim dedim OHMYGODNESS ! wtf are you doing dedim akaza birden bana dondu korkudan titredim sonra en fazla napabilir diyip kafamı cevirmeye kalktiğim anda cevirecek bir kafam olmadıgını akazanın kafamı ucurdugunu farkettim. cok guldum cunku artık kafasız kalmıstım.
akaza beni otutturdu ve kendisi de karsıma oturdu. tam agzını açtı farklı bir yere ısınlandım. kesin nakime nin isiydi ve ona cok kızdım cunku tam akaza sana asıgım demek uzere agzını actıgı sırada beni ayrı bir evrene ısınladı. kafamda bunları dusunurken bir baktım bina catısının uzerindeyim ve yan tarafımda agzını acmıs bir dev bana bakiyor. bu bir yerden tanıdık geldi cunku aot izlemistim. bi baktım beni tam yemek uzere bir kacmısım anlatamam. ne alaka dedim sok oldum yanımdan levi ackerman gecti cok mutlu oldum cunku ben levi fanboy 😍
levi saclara kurban diye bagırdım adam duymadı ondan sonra yanımdan dev eren gecti. Oha diyorum dedim ve hemen beni duydu. omuzunda butun herkes vardı sasha connie mikasa armin jean 😍 hepsini gozunden tanıdım bir hopladım yanlarına uctum sok oldular. hemen jean in yanına gittim cunku ben cok sevmek jean. jean bana yan gozle baktı cok korktu sanki beni tanimis mal. sonra connie ust ay 2 diye bagirdi herkes eren kac diye bagirdi. eren kacti ama kacamadi cunku erenin omzunda ben de vardim. salak bunlar dedim. erenin nereye kactıgını cok merak ettim. bi baktım onumuzde portal var ve ustunde chainsaw man yazıyo. bi girdik portala eren hemen insana donustu cok korktum.
portaldaki dusmemiz bitince bir baktım kopeklerle dolu bir evdeyiz. kapının onunde denji ve makima vardi kapinin disinda elinde dogum gunu pastasiyla power vardi. omg tanıdık geldi ve csm izledigim aklıma geldi. bu sahneyi hemen hatirladim ve makima tam bang yapacagi sirada kolunu tuttuğum gibi kopege yonelttim kopegi öldu. power ölmedi bu yuzden denji bana sarıldı. makima kopegi öldugu icin kahroldu ve kahrından öldu. herkes cok sevindi ve bana sarıldılar. ben gunun hero suyum dediğim anda makima dirildi ve bana sen beni öldüren 31. kişisin dedi. 31 sayısını duydugu anda connie gulmekten boguldu. herkes connie öldüğü icin aglarken ölumunun sorumlusu olan orsp makima ya baktım. canım birden çok fena et istedi ve makima yı kızarttım power ve denjiyle afiyetle yedik. sonra power, denji ve ben bu evden siktir olup birden death note evrenine ısınlandık. bi baktım light L in mezarına domalmis this is my perfect victory diye bagiriyo. ücümüz gulmekten yerlebir olurken light bizi duymadi bile. hala victory diye sayıklarken gotune tekmeyi bastım mezarın icine girdi. sanırım gozleri acık ölen L in amini gordu öldu. cok sasirdim sonra banane aminakoyim dedik siktir olduk gittik.
EVT ARKDSLR COK UZUN BOLUMDU AHAH 💀 DEVAMI İNS YARIN GELİR TAKİPTE KALİN MUCK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVRENLER - KNY PARODİ
FantasyDouma bu evrenlerden çıkabilecek mi? Aşırı korku icerir İBGfJFEFĞ