2-

28 7 21
                                    

Yorum yaparak, düşüncelerinizi paylaşırsanız, çok mutlu olurum:).

Günün sonuna gelirler. Herkes evlerine çekilir.
Jisung hala stresliydi, düşünmeden duramıyordu.
Tek Minho nun söylediklerini değil. Öpüşmüşlerdi. O anı ďüşündükçe 32 diş gülmeden duramıyordu. O gece Felix'e anlatıp durdu.
Felixte onla beraber gülüyordu. Felixinde aklına, Hyunjinle ilk öpüşmeleri, ilk itirafları, ilk heyecanları aklına geliyordu. Jisungla aynı kaderi yaşayıp, sadece daha kısa sürede bir aşk tutuşmuştu.

Felixte, Jisungun onunla aynı kaderi yaşayacağına inanıyordu. Hep destek verdi ama Jisung hala başaramamıştı. Jisung çok utangaç bir insandı, bunu herkes bilirdi. Doktora bile gitti, olmadı.

Jisung, Minhoya şöyle aşık oldu,
10. Sınıfın, ilk dönemi, ilk günü, ilk heyecanı.
Minho sınıfa girdi, Jisung en ön sırada oturup, öylece yere bakıp düşünüyordu. Minhoda birden önüne çıkıp onu korkuttu, ama tek sorun, çok yakınlar, Jisungun haftalarca bu durum aklından çıkmadı, Minhoyu bilemiyorum, onun gözünden görmedik olayı, kısa bir süre sonra göreceğiz. Bakalım Minho ne düşünüyor.

Salı gününe girdiler, saat 07:05 Jisung uyanır, elini yüzünü yıkayıp Felixe yazar.

Felix ve Jisung ınstagram konuşması
07:15

Jisung: Felix ben okula
gelmek istemiyorum
Offff

Felix: Sacmalama Jisung 
geleceksin tabiki hazırlan
Hadi

Jisung: Peki okulda
görüşürüz
💞
Mesajına 💞 ifadesini bıraktı.• Az önce.

Okula gitmeden önce, olaya Minhonun gözünden bakalım.

Jisung bana çok değişik davranıyor, ben bile artık anlayamıyorum, çok mu ilgi gösteriyor yoksa, bana mı öyle geliyor? Öptüğümde kızarması, nefessiz kalması, aşk mı? Sadece utanç mı? Ben mi saçmalıyorum? Yoksa düşündüklerim gerçek mi? Ama sanmıyorum Jisung zaten, utangaç birisi. Kim olsa aynısını yapardı.
Ben öptüğümde kalbimde kelebek oluşması doğal mıydı? Doğaldı bence. Jisung çok saf, temiz birisi. Onu seviyorum, iyi bir arkadaş.
10. Sınıfta bu okula ve bu sınıfa gelmiştim, ilk Jisungu gördüm, dalıp gitmişti, çok tatlıydı. Bende yaklaşınca ister istemez korkuttum. Fazla yakındık, o bakışmalar, anlatılamaz. Ona ister istemez soğuk davranıp, kırabiliyorum, istemeden oluyor ama özür bile dileyemiyorum... bu kalbimi acıtıyor. Umarım mutlusundur Jisung.

Okula giderler, derse girerler.

Jisungu Minho habire kendine bakarken yakalıyordu, ve yanındaki Hyunjine söylüyordu. İkisi aralarında konuşurken Jisung girişti.

Sessizce konuştu.
Jisung: Neden, bana bakarak
konuşuyorsunuz?

Minho: Bana bakıp bakıp
duran sensin Jisung.

Hyunjin: Jisung birşey söyleyeceksen,
söyle hadi, bişey diyecek gibi duruyorsun.

Jisung: Ne alaka!

Minho: Boş ver Jisung, beni
izlemeye devam et.

Jisung: Seni izlemiyorum.

Hyunjin: İnandırıcı değil,
neyse, Hoca bakıyor.

Zil çalar, hyunlix kantine, diğerleri ise bahçeye iner. Minsung baş başa.

Minho: Dinliyorum.

Jisung: Ne?

Minho: Neden beni izliyorsun?

Jisung: Seni izlediğim falan
yok.

Minho: Öyle mi?

Minho Jisungu belinden tutup kendine çeker.

Jisung: Napıyorsun!

Minho: Sen nasıl bu manzarayı
izinsiz izliyorsan, bende bu manzarayı
öpmek istiyorum. İzin mi almalıyım?

Jisung: Ne?

Minho: Ne anladıysan o.

Minho Jisungun belini serbest bırakıp, göz kırpar ve yanından uzaklaşır.

:)

Selamlarr!
Nasılsınız? Ben, iyi gibiyim.
Ilerleyen bölümlerde, bizi neler bekliyor?
Kitabı sevdiniz mi?
İçime sinmeyen yerler olsada atıyorum.
Yazım ve noktalama yanlışları için, özür dilerim.
Görüşürüz! sizi seviyorum!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğruluk mu? Cesaret mi? // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin