Поука: Оценявайте това, което имате на време. Не пренебрегвайте близките си заради работата, парите и успехите, и като цяло заради нищо. Семейството е най-важно. Нищо в този живот няма смисъл, освен семейството!
Никой няма да ви върне изпуснатите моменти с близките. Никога не е късно да направим някои промени, за да имаме повече време за истински важните неща, защото в крайна сметка, когато си отидем от този свят няма как да вземем парите със себе си, нито пък на някого ще му пука дали сме ги имали. Парите са за да плащаме сметките, да си купуваме храна, дрехи и неща от които имаме нужда като например консумативите вкъщи, останалото е просто ненужни глезотийки.
Задайте си въпроса какво ви носят парите и дали си заслужава да пренебрегвате някого, дето иска само вас, за да изкарвате пари или за да постигате успехи, на които няма кой да се радва, защото изпускате истински важните хора докато се борите за тези пари и успехи. Какво е значението колко пари имаш, като няма с кого да ги похарчиш? Какво е значението колко успехи имаш, като няма кой да ти се радва и да се гордее с теб? Ако не знаеш, аз ще ти кажа - НИКАКВО! На света има два типа хора - тези, които имат морални ценности и са щастливи и тези, които имат пари и са самотни. Вие от кои сте?Поздравления за тези, които са се досетили за другите цели, освен тази по-горе!
YOU ARE READING
Майка и дете
Short StoryВашата задача е да разберете целта за написването на тази история.