4.bölüm:ZAMANSIZ SÖZLER

283 6 2
                                    

Selamm geri geldim diğer kitpalarım ve okul olduğundan dolayı birde deprem olunca moralim bozuldu ve kitaplarım için yazacağım birşey bulamadım bu yüzden biraz bir ara verdim ayrıca diğer kitaplarımıda okumamızı öneririm görüşürüzz.
.
.
.
.
davetin başlama zamanı gelmişti aşağı inmek için odamdan çıktım davetleri sevmiyorum saçma geliyor ama katılmak zorundayım belki bir ihtimal oda vardır diye etrafa baktım

sanki çocuğu hiç gördün gerizekalı

Sensin be gerizekalı belki görmüşümdür nerden biliyorsun bir dakika ben az önce iç sesime gerizekalı dedim yani kendime demiş oldum salağa bağladım iyice herneyse senlede kavga etmiycem iç ses kış kış

Odamdan çıkıp merdivenlere doğru yöneldim aşağıdan çokça insanın sesleri ve müzik sesleri geliyordu kalabalık ortamlar beni geriyordu ama sadece bu seferliğine katlanmak zorundayım merdivenlerden yavaş ve düşmemeye çalışarak aşağıya doğru indim ilk olarak etrafa göz gezdirdim tanıdık bir insan varmıdır diye gözüme babamın ortağının oğlu toprak çarptı kumral saçları ve mavi gözleriyle etrafı büyülüyordu kendisi küçüklükten arkadaşım olurdu onla birlikte büyümüştük, onun yanına doğru ilerlemeye başladım ilerlerken telefonuma üst üste bildirim geldi fakat ben görmezden geldim onun yanına vardığımda "selam toprak" dedim beni farketmemişti sesimi duyana kadar bana doğru bakıp gülümsedi ve "selam hilal, nasılsın" dedi bende aynı onun gibi gülümseyip "iyiyim sen" dedim bir süre havadan sudan konuştuk aklıma bilinmeyen numara geldi acaba toprağa sorsam numaranın kim olduğunu bulabilirmiydi ki? Denemekten zarar gelmezdi telefonumu açtığımda ondan mesaj geldiğini fark ettim.

0642**:O kim?

0642**:Neden onla bukadar yakın gibi konuşuyorsunuz?

0642**:Hilal bildirimlerimi görmezden gelme cevap ver!

0642**:Peki bunu sen istedin güzelim :)

Hilal:Birşey yapmayacaksın ona değil mi?

Hilal:yapmaya kalkarsan beni gebertirim duydun mu!

hilal:Hem ayrıca sen davettemisin ama nasıl??

0642**:Ona önem veriyorsun, o zaman cevap ver kim o yanındaki piç

hilal:Yanımdaki erkek toprak çocukluk arkadaşım kendisi bukadarda kıskanılmaz ya.

hilal:Şimdi sen cevap ver davettemisin ve nasıl girebildin?

0642**:Evet davetteyim davetli kartım var sen beni tanımasanda ben seni çok yakından tanıyorum güzelim sadece sen biraz körsün sence o numaraya tesadüfenmi yazdın sanıyorsun :))

hilal:bir dakika ne nasıl yani ceylinide biliyorsun ve onla iş birlikçiliğindemiydiniz!?

hilal:Şaka gibi ya ama yarın ceylinede sorucam bunu sadece senin sözünle inanmam.

Beni kıskanan bir erkek bu alışıldık olmadığımda ama beni şaşırtan şey ise ceylinin onunla iş birliği yaptığı düşüncesiyle...

selamm geri geldim uzun bir ara vermek zorunda kaldım dersler çalışmak derken arada bir bayılmışım yazıcak zaman bulamadım ama bundan sonra sık sık bölüm atmayı deneyeceğim ve diğer bir kaç hikayemi sildim çünkü okunması olmuyordu ve bu beni üzüyordu çok düşünüp uzun yazıyordum onları ginede okunmuyordu ama bu kitabımın tuttuğuna inanamıyorum her neyse sonra tekrar görüşmek dileğiyle görüşürüzz.

Beyaz Fidan | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin