Szobámba érve kissé meglepet ami fogadott. A szobám rendbe volt. És persze nem én hagytam úgy. Vagyis anyám takarított a szobámba. Ami nem jó.
________________________________Ha itt volt akkor tuti hogy látta a könyveim. Csak remélni tudom hogy a takarítónő volt fent nem anyám. Ha ő volt akkor már lehet megölt volna. Szóval kicsit nyugodtabb vagyok. De még mindig nem vagyok benne biztos hogy nem ő volt.
[...]
Egy kis tanulás után, éhes lettem szóval gondoltam le megyek enni valamit.
És nagyon reméltem hogy drága anyám nincs a konyhába de pechemre ott volt.-Szia kisfiam. Mit szeretnél?-kérdezte magához képest túl kedvesen.
-Csak enni szeretnék valamit.-mondtam majd a hűtő felé vettem az irányt.
-Most főzök kimchit kérsz?-kérdezte. Egy aprót bólintva jeleztem hogy igen. A kimchi az egyik kedvenc ételem. Nem is értem miért ilyen jó fej velem anya, de szerintem majd vacsoránál megered a nyelve hogy mit is akar.Épp ahogy gondoltam vacsora közben el is mondta mit is akar.
-Kisfiam arról lenne szó hogy az egyik fiú aki az iskoládba jár tökéletes lenne a húgodnak.-mondta.
-És ki lenne az?-kérdeztem.
-Hwang Hyunjin.-mondta amitől sokkot kaptam.
-És honnan ismered őt?-kérdeztem.
-Az egyik munkatársam fia.-mondta.
Ez a dolog két okból se tetszett. Egy a húgom leszbikus kettő Hyunjin nekem kell. Igaz hogy elméletben csak áll pasi lenne, de nekem ő tényleg bejön szóval nem mondok le róla könnyen.
-És Olivia tudja ezt?-kérdeztem.
-Nem. Még titok. Holnap jönnek majd át ebédre,és akkor mutatjuk be őket egymásnak.-Mondta anyám. Erről szólnom kell a húgomnak.
Evvel a gondolattal együtt mentem is fel a lépcsőn húgom szóbája felé. Közben anyám szólt valamit de nem igazán figyeltem hogy mit.*kopp,kopp*
-Bejöhetek?-kérdeztem.
-Igen gyere.-mondta húgom.
-Lenne egy dolog amiről beszélni kellene.-mondta.
-Mi az?-kérdezte.
-Anya a fiút fog neked be mutatni holnap, és azt akarja hogy gyere vele össze.-mondtam.
-Na nem azt nem. Nekem van barátnőm.-mondta.
-Tudom. De anya ezt nem tudja, és azt se hogy leszbikus vagy meg rólam se tud semmit.-mondtam.
-Akkor én holnap el mondom. Te?-kérdezte.
-Akkor majd én is. De majd az után ha el mentek a vendégek.-mondtam.
-Oké.-mondta.
-Akkor én megyek.-mondtam majd mentem a saját szobámba.Örülök hogy ilyen normális húgom van. Meg a barátnője is nagyon jó fej. És persze nagyon aranyosak együtt.
Szobába érve leültem az ágyra és elővettem az egyik könyvem. A TharnType 4. részét olvasom most. Meg kell hagyni nagyon jó ez a könyv, meg a sorozat is rohadt jó.
Kb. egy órája olvashatom a könyvem mikor kopogást hallottam.
-Ki az?-kérdeztem.
-Olivia.-mondta
-Gyere.-mondtam majd le tettem könyvem.
-A nővérünk üzeni hogyha anya ki tagad minket akkor költözünk mondjuk Hannáhhoz.-mondta.
-Oké. De én akkor hova menjek?-kérdeztem.
-Nekem van egy jó tippem de azt egyelőre nem árulom el.-mondta majd le ült mellém.
-El akarod majd olvasni?-kérdeztem.
-Majd igen.-mondta majd megölelt és kiment a szobámból.Már nem volt kedvem könyvet olvasni, ezért inkább neki álltam sorozatott nézni. Még nem tudom mit nézek. Lehet megnézem 6 is a Kinnporsche-t vagy a Love in the air-t. Még nem tudom.
A választásom persze a Kinnporsche-re eset. Vegas annyira... tudjátok. Egyből a 12-14-ig néztem meg. Érti aki érti😏.
Miután megnéztem lementem enni. Kb. vacsora idő volt mikor le mentem szóval már volt kaja. Anyámat nem láttam csak a húgomat.
-Szia húgi.-kócolom össze a haját.
-Szia.-mondja.
-Anyánk hol van?-kérdeztem bár annyira nem érdekelt.
-Elment boltba.-mondta.
-Az remek mert akkor egy darabig nem lesz itthon.-mondta egy kis mosollyal.
-Ja ebbe egyet értünk.-mondta.
-Régen láttam Hannáht. Miért nem jön át mostanában?-kérdeztem.
-Felek hogy anya meglát minket.-mondta.
-Ja értem.-mondtam.
Ezután még egy kicsit beszélgettünk majd magjött anyánk. Aminek annyira nem örültem csak annak hogy hozott kaját.Gyorsan megvacsoráztam majd gyorsan lefürödtem és feküdtem le is "aludni". Igen ez volt 21:30-kor. Akkor kezdtem el sorozatott nézni kb 2:00-ig. Utána tényleg lefeküdtem aludni.
Reggel 6:00-kor keltem ami kissé meglepet hiszen nem szoktam ilyen korán kelni. De sajna vissza aludni nem tudtam ezért inkább elkezdtem öltözködni.
Remélem ma azért egy kicsit majd tudok beszélni Hyunjinnal. Meg persze majd anyámmal is. Erről meg eszembe jutott hogy nem tudom mikor fogjuk el mondani neki.
Húgom szobája előtt álltam és gyorsan kopogtam 3-at.
-Olivia, Olivia, Olivia.-mondtam.
-Mi az?-nyitotta ki az ajtót.
-Mikor mondjuk el anyának?-kérdeztem vissza.
-Hát miután elmentek a vendégek az után max fél óra.-mondta álmos fejjel.
-Oké.-mondtam majd mentem le reggelimért és indultam is az iskolába hogy ne kelljen el viselnem anyám társaságát.Viszonylag gyorsan be is értem az iskolába. Barátaim már ott voltak meg persze BangChan is ott volt. Ki gondolta volna. Amúgy BangChan tök jó fej. Meg a barátai is azok. De hiába Seungmin barátja én akkor sem találkozom Hyunjinnal. Ő soha nem jön velük pedig az egyik legjobb barátjuk az elmondásuk szerint.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Szia.-mondták szinte egyszerre.
-Jisung?-kérdeztem.
-Minhoval van valahol.-mondta.
-Gondolhattam volna.-mondtam majd le ültem.
-Hogy hogy ilyen korán vagy itt?-kérdezte Seungmin.
-Korán keltem.-mondtam.
Meg beszéltünk egy darabig. Majd feltűnt Hyunjin. Olyan jól néz ki imádom.
Olyan gay panicot kapok tőle.
-Jó reggelt művész úr!-mondta BangChan.
-Miért vagy hangos reggel korán?-kérdezte rekedt hangján.
-Csak meglepett hogy be toltad a képed a suliba.-mondta BangChan.
-Tudod te miért jövök nem kell elmagyaráznom.-mondta majd felém pillantott.
Én meg persze elpirultam.
-Minho soha nincs itt és őt persze nem baszogatjátok.-mondta.
-Mert ő a párjával van azért.-mondta Changbin.
-Ez a legjobb indok amit fel tudtál hozni.-mondta.
-Persze hogy az.-mondta Changbin.
-Jól van na nekem ennyi elég is volt az iskolából. Amiért jöttem megvan szóval megyek.-mondta majd ismét rám nézett és ment is.Iskola után Seungminnal és Innievel el mentünk vásárolni. Nem sok mindent vettünk csap pár ruhát. Max 2 órája lehetünk a városba. Mikor szembe jön velünk anyám.
-Szia Felix.-mondta.
-Szia anya.-mondtam.
-Egy óra múlva legyél otthon.-mondta majd mind aki nem is ismer el ment mellettem.
-Érdekes egy anyád van.-állapította mag Innie.
-Az tuti.-mondta Seungmin.
-Ja. De most mennem kell mert vendégeink lesznek.-mondtam majd mentem is haza felé.Mikor be léptem a lakásba valami szokatlan fogadott. Amit jobb lett volna ha nem láttok. Mert össze törte a szívem....
Sziasztok tudom régen volt rész mert nem volt időm sajnos de itt az új rész remélem tetszik. További jó reggelt/napot/estét!