"pekala Trao, evin kirasını kurallarını açıklayacağım"
Law yutkundu, parası şu sıralar pek yoktu. Kiranin çok tutmamasinı diledi.
"senin ödeyeceğin kira ücreti..."
Bakışmaya devam ettiler.
"koca bir 0"
Lae ona denilen lafla duraksadı, hayal gördüğünü düşündü. Biraz daha Luffynin kahkahalarını dinledikten sonra önündeki tatlıdan bir lokma aldı.
"o zaman neden ev arkadaşı arıyosunki?"
"tek başıma canım sıkılıyooğoğ"
"heyecanlıyım Toraoo"
Luffynin yüzünde daha deminkinden farklı bir his veren gülümsemesi olduğunda hafifçe tebessüm etti. Law onun gürültücü olduğunu kabul etmişti hatta en sevmediği insan tiplerinden biriydi ama Luffy ona başka his veriyordu. Bu yüzden kalbini dinleyerek bir şans vermeye karar verdi.
"yosssh, ozaman bizim eve gidiyoruz. Bavulun nerde ilk onu alalim"
Ona bir pansiyonda kaldığını söylediğinde Luffy hızlıca masadan kalkmış ve kasaya gitmişti. Law aslında kendisi ödemeyi düşünüyordu, fazlasıyla birşeylerde yemişti.
Luffy yanına geldiğinde kalkmışlar ve çantalarını sırtlarına atıp pansiyona gitmişlerdi. Geri dönerken dondurma alan Luffye biraz kızsada yinede tatlı bulmuştu. Eve giderek yaklaşırken böyle birinin evinin ne kadar dağınık olacağını kafasında kurmuştu.
Küçük bir ev (2+1) mutfaktak aşırı dağınık, içerisinde çıkardığı çamasırlar vb. Diye hayal etmişti ama Luffyinin dedikleriyle hayali şimdiden uyuşmamışti.
Büyük bir villa duruyordu karşısında ağzı açık kaldi bir süre. Luffy Lawin elinden tutarak onu eve çekiştirdi. Luffy bahçe kapısını açarken bir bahçeye birde eve bakıyordu. Sonunda kendine geldiğin daha fazla şaşıracağını hissetmişti.
"zenginsin ha?"
"ben zengin değilim ama herneyse"
Konuyu kapatmak istermişcesine dandik bir cevap vermişti. Lawda konuyu uzatmamak için başka soru sormadan içeri girdi. Evin içine girdiğinde onu aşırı hoş bir manzara karşılamıştı. Dekorasyonu, düzeni hayatında gördügü en güzel evlerden biriydi.
"odalarımız üst katta"
Luffy bavulu alarak merdivenlerden hızlıca çıktı. Heyecanlı olduğu çok belliydi. Law bu heyecanının nedenini merak ediyordu, sormaya karar verdikten sonra oda koşarak Luffyi takip etti.
Kapıdan girdiğinde onu geniş bir yatak büyük bir gardırop ve bir yatak odasında olacak sade şeyler vardı.
"yani zevkin nasıl bilmem istediğin gibi yeniden dekor edebiliriz"
"hayir böylesi güzel, sadece küçük dekorlar eklemeyi düşünüyorum"
Luffy yatağa oturmuş hafifçe zıplarken kendi kendine gülüyordu. Lawda yanına oturdu.
"neden bu kadar heyecanlısın?"
"2 yıl sonra ilk misafirim sensin"
En güzel gülümsemesini Lawa sunarken, ona bir kez daha hayran kaldı Law. İlk günden böyle olmasi beklemiyordu tabi, herneyse dermişcesine cevap takıldı aklına. Oysaki birçok arkadaşının olduğunu düşünmüştü. Daha ilk günü olduğu için biraz daha gözlem yapmaya karar verdi.
Luffynin telefonu çalarken Lawında gozü telefona kaymıştı. Yabancı bir numara arıyordu. Luffy tereddüt etmeden açtı.
...bu bölüm çok kötü oldu gibi hissediyorum ağağaağ üzgünüm neyse umarım beğenmişsiznidri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦^·.Roommate.·^✧
ФанфикHerşey bir ev arkadaşlığıyla başladı. LawLuZo (belki +kid) LawLu / ZoLu / KidLu