ORMANDA ABİMİN CESEDİ

18 2 0
                                    

Sabah olmuştu uyandığımda aidan yoktu. Saat 5: 50 idi. Saat 5 te nereye gidecektik. Neyse ben de üstümü giyinip
Odadan çıktım. Ben çok mal olduğum için dışarıya aidanı arama gittim. Yatılı yerinin tam yanında bir tane orman vardı. Oradan bir çığlık geldi. İlk önce ne yapacağımı şaşırdım. Ormana gittiğimde orada dona kaldım.................
Bir mezarlıktan ceset çıkarıyordu birisi.
Elime kalın bir sopa alıp onu bayılttım.
Ondan sonra adamın yüzünü gördüm...
Bu AİDAN İDİ!!? Burada cesetle ne işi vardı ve bana daha kimseyi öldürmeyeceğine söz vermişti gûyâ. Hemen cesedin yine baktım. Adam bana baya bir benziyordu. Bende hemen telefonumu elime aldım ve Google yi açtım hemen abimin ismini yani KİM TOMYY yazdım ve hemen abimin 14 yada 12 yaşlarının fotoğraflarına baktım.... BU BENİM ABİMDİ BU NASIL OLABİLİR BENİM ABİM 4 YAŞİNDA ÖLMEMİŞMİYDİ?!!! HEMEN ANNEMİ VE BABAMI GÖRÜNTÜLÜ ARADIM.

(ANNEM)
Kızım noldu?inşallah kötü bir şey yoktur.

(Ben)
Ne kötüsü anne!!! Daha kötü bir şey oldu!

(Annem)
Noldu yoksa...

(Ben )
Anne bu adamı tanıyor musun yoksa bu benim abimmi!!!???.?

(Annem)
Kızım.... Bu senin abin...

(Ben)
Abim 4 yaşında falan ölmedimi!!!??

(Annem)
Kızım ben be baban sana yalan söyledik aslında abin 18 yaşında öldü vampirler tarafından. Yani aidan ve çetesi bu çetenin içinde Finn de var..

(Ben)
Tamam aklımda bazı planlarım var anne. Öyle bir intikam alımcamki sen bile aklının ucundan geçeremeceksin.
HAHAHHAHAHAHHAHAHA!

Aidan uyanmak üzereydi. Hemen kendimi toparladım ve aidanı uyandırdım.

(Aidan)
Sevgilim burada ne işin var!?

(Ben)
Ben uyanınca seni yanımda göremedim ve bir şeylerin ters gittiğini anladım ve ormandan ses geldi çığlık sesi.(salakmışım gibi davranırsan anlamasın gerizekalı )

(Aidan )
Hadi sen okula git Ben az sonra geleceğim.

(Ben)
Tamam.

Beni salak ve mal sarmasını sağlamalıyımki  planım işe yarasın.q0 15 dk sonra zil çaldı. 

                           Yazardan
Arkadaşlar bu bölümü müzik dinleyerek okuyun valla çok güzel oluyo Ben bile yazarsan bu bölümü müzikle dinliyorum ve daha zevkli oluyo.

Derse girdik ve ben en ön sıraya oturdum. Bir ders sonra aidan yalancısı ve Finn denilen salak ve herkesi herkesle aldatan geldi. Of bu aidan kesin benim yanıma oturacak. Dedim ve öyle oldu hay benim şom ağzıma. Neyse birşey olmamış gibi davranacağım. 

(Aidan)
İyimisin güzelim yüzün bir soluk gibi görünüyor?

(Ben)
Bir şey yok aşkım, sadece güzellik maskesi yapmayı unutmuşum o yüzden yüzüm böyle.

(Aidan)
He tamam.

Bir yada 3 saat falan geçti ve bu saat boyunca kimseyle konuşmadım çünkü hem konuşasım yoktu hem plan yapmalıyım. Neyse ben hemen yatak haneye midir nedir ne andırda oraya gittim ve hala planımı yapıyordum.....

-Vampir Okulunda bir Kurt Kız-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin