Okula Yokculuk

25 2 1
                                    

Otobüse binip yola çıktım. Çok üzülüyordum, annem ve babamdan 4 yıl ayrı kalacaktım. Ben o okulun yatılı kalacaktım bu biraz utanç verici. Okula gittiğimde inşallah okulda 4-5 tane arkadaşım bulabirim.22 saatt bu yolculuk, offfff şimdiden içim daralıyor. Biraz telefonla oynadıktan sonra uyumaya karar verdim. Uyandığımda okula varmıştım. Şaşırdım ilk önce neden bu kadar kısa sürede gelmiştim. Sonradan aklıma geldi ben uyuya kaldığımda 19 saat yada bir gün uyuyabiliyordum. Çok heyecanlıydım. Okula girdiğimde nedense herkes bana bakıyordu. Koridorda yürümeye başladım, 3 tane kız yanıma geldi böyle süslü giyinmişler, makyaj yapmışlardı kendini bir şey sanıyorlardı. O 3 lü gruptan birisi bana yaklaştı ve dediki

( ammy)
Hahhahahhaha burada ne yapıyorsun sülük burada sadece bizim gibiler yani dünyanın en iyi olanları gelebilir.

(Ally ben )
Kusura bakma ama orospusularla uğraşmıyorum.

Kız göt olmuştu. Müdürün odasına doğru yürüdüm. Müdürün odasını kapıyı çalarak odaya girdim.

(Müdür)
Sen yeni gelen öğrenci olmalısın. Seni
12/B ye aldım yarın okuluna gelebilirsin. Kitaplarını da ayarladık, hemen okuldan çıkınca tam sağ tarafta yatılı yeri var. 155 numara odada kalacaksın. Ama o odada Alex var onunla kalacaksın.

(Ally)
Tamam efendim.

Kankamın ayrıldığı çocuğun yanında kalacaktım. Uf keşke bu çocuğu öldürebilesem. Neyse okuldan çıktım. Müdürün dediği gibi sağ tarafa doğru yürüdüm ve yatılı yerine girdim. (oranın yerini unuttum agabe)
Odamı bulmaya çalıştım bu yatılı 13 katlı. Bu nasıl bir yatılı ap merdivenleri çıka çıka ayaklarım  çürüdü. Oh en sonunda bulabildim. Lan 10. kata mı konur lan oda ağağağağa ayaklarımın gebeediğini hissediyorum. Neyseee, odama girdim ve o sarı kafayı yani kankamın ayrıldığı çocuğu gördüm. Bana bakıyordu. Lan bian ışınlanip yanıma geldi ,bian içimden besmele çektim ve Osmanlı tokadını bastım.

(Finn)
Ne vuruyorsun be! Ya bi arkadaşını aldattım diye de bu yapılmaz hem sen buraya nasıl geldin?

(Ally)
Bak bide pişkin pişkin söylüyorsun!!!
VE BİR KIZLA ALDATMADIN BÜSSÜRÜ KIZLA ALDATTIN BEN SALAK DEDİLİM !!!İSTEGRAM HESABINI ÇALDIM!!O KIZIN ÇIPLAK FOTOĞRAFLARINI GÖRMEDİĞİMİMİ SANDIN!!!BENCE SİZ VAMPİRLER GERİZEKALISINIZ. EMMMM BIR KİŞİ HARİÇ...

(Finn)
Kim o kişi aidan mı? Oooooooooooo yaw sen aşıkmı oldun?bak bir şey dimi aidan da sana aşık. Hatta senin geldiğini duyunca müdürün odasına gitmiş. Ve benimle yer değiştirecek.

(Ally yani bennnn)
Ne yemin et! Ağagağa çocukluk hayalim gerçek oluyoooooo!!! Yalan söylemiyorsun değilmi?

(Finn)
Biliyorsun ben herzaman ciddiyim ve sana asla yalan söylemem. Hatta ben senin kankandan herşeyi anlatarak ayrıldım. Neyse ben gidimde aidan gelsin.baybay

(Ally)
Bay.

Çok  heyecanlıydım, çocukluk hayalim gerçek oluyo agagaggag kafayı yicemm. Hadi ally onun dudaklarına yapışabilirsin bunu yapabilirsin. 2 dakika sonra aidan geldi. Bana sarıldı ne olduğunu şaşırdım ilk önce , ama sonradan boş verdim. Sarıldıktan sonra bana baktı ve beni öptü. Bende geri çekilmedim. Dudaklarını dudaklarından çekti ve bana baktı yanağıma bir öpücük kondur du.

(Aidan)
Sen yat güzelim sabah çok dirençli olmalısın.

(Ally)
Tamam.

Ben uyuyana kadar aidan yanımda kaldı ben uyuduktan sonra gitti. Neyse güzel bir uykuyu hakettim.
          

Arkadaşlar benim telefonum bozuk olduğu için arkadaşımın hesabından yazıcagım. Oradan okursunuz hem benim hesabıma hen arkadaşımın hesabına abone olursanız sevinirim.azrahsrkyy Azra diyede yazılabiliyo abone olursanız severim artık oradan yazacağım hikayemi.

-Vampir Okulunda bir Kurt Kız-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin