Mereu mă întreb! dacă e la fel ?sau totul e o iluzie ?
Dar iluzia asta trăiește în mine aici mereu chiar dacă nu suntem cum ne dorim.
Dacă te-a-și alege pe tine mi-ai spune că nu e posibil că nu e bine dar în același timp îmi doresc așa mult.
Mă uit în ochii tăi și mă pierd.
Ochii tăi strălucesc așa mult !
Îmbrățisarea ta mă cutremură îs plină de sentimente ,oare ai înțelege?
Să fiu cu tine să petrecem timpul împreună îmi e așa sfânt acest lucru .De fiecare dată când îmi cuprinzi mâna iar fiori îs cu mine iar inima îmi zboară printre noi e plină de iubire ,un sentiment ascuns ce nu îl clarificăm.
Pupicurile tale îmi plac chiar dacă nu îți spun asta ,iubesc că faci asta .
A-și risca totul pentru tine dar în același timp nu.
Adică între noi sunt obstacole alte persoane altă viață,chiar dacă viața mi-o petrec cu tine .
Iartă-mă că aleg să nu,dar așa ne este mai bine.
Nu vreau să te pierd pentru ceva banal.
Voi fi aici ori când tu ai nevoie.
Off de ar fi simplu si nu greu de nu ma-și lupta așa cu tot fără ca cineva să știe .
Rămân blocată la noi, la banca noastră și la tot .
Nu mă învinovății nu aleg sentimentele așa îmi e să fie .
E greu să aleg dar ușor lângă tine să zâmbesc .
Te iubesc ...