-Delilah-
Rafe beni Sarah'nın odasına götürdüğünde Sarah hâlâ uyanıktı.
"Selam"
"Selam?"dedi Sarah anlam veremeyerek.
"Bu Delilah,Delilah Clark evine biri girdi de bu gece senle kalmasında bir sorun yoktur bence"dedi Rafe imalı bir şekilde.
"Clark mı? Alice Clarkın kızı mısın?" dedi Sarah yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
"Evet"dedim gülümseyerek.
Sarah tabii ki onunla kalmama bir şey demedi ve Rafe odasına gitti. Sarah bütün gece bana soru sordu bende her şeyi anlattım.
"Seni hemen bizimkilerle tanıştırmam gerek"
"Şu yoksullarla mı?"
"Offff sende mi?" dedi Sarah üzülerek.Bende sırıttım"hayır sadece Rafe'le dalga geciyorum o öyle demiştide"
"Rafe nefret eder sadece onlardan değil herkesten"
Şaşırmıştım Rafe küçükken dünyanın en sevecen çocuğuydu.Bir keresinde onlardayken bir vazoyu kırıdığımda bana kızmasınlar diye suçu kendisi üstlenmişti çok üzülmüştüm ama "gerceği söylersen seninle konuşmam"demişti.
Tatlı biriydi yani neden herkesten nefret etsin ki."Çok değişti tanıyamıyorum onu"dedi Sarah.Bu beni meraklandırmıştı.
"Ne gibi"
"Uyusturucu kullanıyor,kendini kontrol edemiyor,sinir krizleri geçiriyor hiç iyi değil"
Resmen başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü evet yıllardır görüşmüyorduk ama onu gördüğümde...Bilmiyorum içimde bir şeyler olmuştu belki de geçmişte ona çok değer verdiğim için ama şimdi bunları duyuncu çok üzülmüştüm.-Rafe-
Sarah her şeyi anlattı.Biliyorum.Daha yeni tekrar birbirimizi bulmuşken suratıma bile bakmayabilir artık neyse ki alıştım.
Sabah uyanıp teresa çıktığımda onu gördüm.Ağlıyordu.
"İyi misin?" diye sordum.Hemen gözündeki yaşları sildi ve bana döndü gülümseyerek
"İyiyim teşekkür ederim sen?"
"ağlıyordun o yüzden sordum"
"duygu boşalması sadece önemli bir şey değildi" Konuyu değiştirirsem belki havasıda değişir diye düşünerek "Sarah ile anlaşabildiniz mi?" diye sordum."Evet çok tatlıydı.Bugün beni arkadaşlarıyla tanıştırıcak."
-Delilah-
Bu söylediğim Rafe'in pek hoşuna gitmemiş gibiydi.
"Bak o yoksullarla takılma gerçekten tekinsiz insanlar."
"Senin hakkında da çok iyi seyler duymadım Cameron ama gördüğün gibi hâlâ burdayım.Sanırım bazı seyleri kendim görmeden anlamıyorum."
"Neler duydun acaba hakkımda?"
"psikopatmışsın falan"dedim ve güldüm.
"öyleyim evet"
"insanın kendini bilmesi güzel bir şey"-3 saat sonra-
Sahilde Sarah ve arkadaşlarıyla vakit geçiriyorduk. Eğlenceli ve tatlılardı.
"Hadi sörf yapalım"dedi JJ.
"Ben yapamam 7 yaşımdan beri suya girmiyorum."dediğimde herkes şaşkınlıkla bana baktı.
"Neden? Yüzme bilmiyorsan öğretiriz"dedi Kiara."Yok hayır yüzme biliyorum sadece kardeşim boğularak öldüğünden beri suya giremiyorum"
"özür dileriz bilmiyorduk"dedi her biri bende gülümseyerek sorun olmadığını söyledim.
Ortamda tuhaflık olmasın diye sohbete devam ettik.Tam o sırada Rafe aradı.
"Yoksullarla çok eğleniyorsun sanırım"dedi etrafıma baktım.Ordaydı beni izliyordu.
"Beni takip ediyorsun sanırım"
"Hayır sadece sahilde takılmayı seviyorum ve sende fazla dikkat çekiyorsun."
güldüm sadece ne cevap vericeğimi bilememiştim."Yanıma gelsene"dedi bir anda.Bu sırada hâlâ birbirimize bakarak konuşuyorduk.
"Tamam geliyorum birazdan"dedim ve telefonu kapayıp Sarah'ların yanına döndüm."Rafe mi?" dedi Sarah.
"Evet onun yanına geçicem birazdan"
"Ona dikkat etmelisin"dedi John B.
"Teşekkürler ederim"dedim ve yanlarından ayrıldım.
————————————————————————-
Selammmm umarim seversiniz iyi okumalarrr🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
BEBEKLERİMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all i wanted was you | Rafe Cameron
Fanfictionkimseye güvenmemem gerekiyordu ama herkes hata yapar.