Rozdział 1:Prolog

8 0 0
                                    

W środku deszczowej nocy w pobliżu rzeki mała dziewczynka o imieniu Ichigo była prawie nieprzytomna. Widziała zimne ciało swojej matki na ziemi, prawie nie mogła płakać przez nią ich życie znalazło się w niebezpieczeństwie, przez nią, że jej matka stała się jej tarczą przed istotą stojącą przed nimi, która odebrała jej życie, przez nią … umrze razem z matką.

Stwór, który odebrał życie matce, spojrzał na dziecko i podszedł do niego. Mała Ichigo nie miała siły wstać, wołać o pomoc ani biec, tylko leży na ziemi z ledwo otwartymi oczami. Poczuła dłoń stwora wokół swojego ciała i podniosł ją. Widziała otwierające się usta stworzenia, które zamierzało ją zjeść.

Znając swoje szczęście, wszystko, co mogła zrobić, to zaakceptować i zamknęła oczy, czekając na swój koniec, po cichu przepraszając swoją matkę, która zmarła za ochronę jej oraz ojca i braci bliźniaków za to, że nie tylko stracili matkę, ale także zniknięcie z ich życia.

Jakby cudem, światło pochłonęło zarówno stworzenie, jak i dziecko. Stworzenie puściło dziecko, które zakryło mu oczy przed zbyt jasnym światłem, podczas gdy Ichigo z nieznanego powodu unosił się w tym świetle. Dziecko, które spodziewa się końca, poczuło ciepło. Próbowała otworzyć oczy, żeby zobaczyć coś nad sobą, jakby ktoś do niej sięgał. Ktokolwiek to zrobił, wywołał telepatię w jej umyśle.

„ Nie masz tu umrzeć, dziecko. Ichigo była zdezorientowana, kim on był? „ Jestem znany jako Król Dusz, filar egzystencji. ”

„Dusza… Król?” – zapytał Ichigo. Król Dusz przemówił: „ Dam ci moc dziecko. ”

Coś w jej blasku, czuła, jak coś wchodzi w jej ciało. Wrażenie nie było bolesne, ale sprawiło, że poczuła się cieplejsza niż wcześniej. „Co to za moc?” Nie może nie kwestionować mocy, która w nią wstępuje.

„ Ta moc pomoże ci uczynić świat lepszym. Król Dusz odpowiedział: „ Soul Society, Hueco Mundo i ludzki świat… stwórz lepszą równowagę, a potem wkrótce mnie zabij. ”

'Co?' Ichigo nie mogła tego zrozumieć. Dlaczego ona musi go zabić? Tylko jakim był człowiekiem?

„ Przepraszam, jeśli muszę dać dziecku to brzemię. Król Dusz szczerze przeprasza, „ Ale trzeba to zrobić, aby zniszczyć stare, aby stworzyć nowe na lepsze… i moje samolubne pragnienie bycia wolnym. ”

Światło świeciło jeszcze bardziej, aż zniknęło. Ichigo została ostrożnie postawiona na ziemi. Jej oczy stały się cięższe, gdy jej ciało stało się zbyt odrętwiałe i ciężkie, głowa wirowała jak bez końca, a łzy spowalniały ją. Ostatnią rzeczą, jaką zobaczyła przed zamknięciem oczu, było zniknięcie istoty, która odebrała życie jej matce i która miała ją pożreć.

------------------------------------

Kurosaki Isshin biegał po mieście Karakura, szukając swojej żony, Kurosakiego Masaki i Kurosakiego Ichigo. Powinni być wieczorem w domu, ale nigdy nie przybyli, a jest już późna noc. On ze swoimi synami bliźniakami jeszcze szukał, gdy postanowili rozejść się, mając nadzieję, że któryś z nich ich znajdzie. Deszcz ciągle padał, co stało się trochę trudniejsze do przeprowadzenia poszukiwań.

Od tamtego momentu Isshin biegł, aż dotarł nad rzekę. Szukał dalej, aż w skrytce nad rzeką zobaczył coś, co sprawiło, że postanowił sprawdzić. Przyjeżdżając tam, był horror, była jego zaginiona żona i córka. Jego żona była martwa, podczas gdy jego córka żyła, ale miała śmiertelne rany. Krew wokół płynąca z dwóch ciał. Natychmiast do nich podszedł, wyciągając telefon, by wezwać karetkę.

„T-tak, proszę, pospiesz się, SZYBKO!” Isshin wpadł w panikę. Tylko co się stało? Kto zrobił to jego rodzinie? Dlaczego… „DAMM! Masaki obudź się, Ichigo! Nie, ty też nie możesz tu umrzeć… proszę!

Księżniczka HollowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz