#37

100 4 11
                                    

Gniezno: Jak śmiesz!!!?? Obrażasz polskie dziedzictwo kulinarne...tym...tym...Obrzydlistwem!!!

Poznań: Gniezno, bracie proszę....

Gniezno: Nie!!!! Nie uspokoję się , spójrz co ty jesz-

Poznań: Chrupkie...nawet smaczne.

Gniezno: Chyba zaraz-

Poznań: Ludzie jedzą robaki i owady od początku swego istnienia! Są bogate w białko, więc są idealnym składnikiem diety! Po za tym! Targi kuchni azjatyckiej SĄ PO TO BY PRÓBOWAĆ NOWYCH SMAKÓW!!!! Więc sprubuj najpierw a potem narzekaj!

Gniezno: ....

Poznań: ....

Gniezno: Masz rację.... świerszcze są chrupiące.

Dzisiaj w Poznaniu są Targi kuchni azjatyckiej połączone z Targami kawy i górącej czekolady. Ciekawe rzeczy tam się prubowało. Oczywiście Ramen, pierożki bao, nawet lody tajskie ( najlepsze że ten akurat sklep znajduje się w Poznani na 2 piętrze obok H&M, wiem gdzie teraz jeździć w weekend) , ale  też np. kawa robiona w tradycji tatarskiej( podgrzewana w gorącym piasku ), oczywiście musiałam kupić cukierki pokemon z tego typowego straganu z cukierkami japońskimi, no i oczywiście robaki, i szczerze? Nawet polubiłam świerszecze, są dość chrupiące. Śmieszą mnie ludzie , którzy panikują z powodu mąki z świerszczy, jak proszę nawet nie potrzujesz różnicy, TO JEST MĄKA. Więc no próbować nowych rzeczy jest zawsze ciekawy doświadczeniem, nawet jeśli coś ci nie zasmakuje.




Dajcie Polakom rządzić a sami się wykończą|| cityhumans /countryhumans TalksyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz