Bir virüs sabahıydı başkan bu virüsün durması için aşı çalışmalarını başlatmıştı...
Hemşire:efendim istediğiniz aşıyı bulduk!
Başkan: güzel hemen o aşıyı çoğaltın
Hiç anlamamıştım babamın kendisi cumhurbaşkanı ama nedense çocuklara aşı yapmıyordu daha 10 yaşındaydım bunları görmeyi hak etmiyordum...
İrem:Anne neden çocuklar aşı olmuyor?
Annesi:ş-şey çünkü aşı çocuklara zarar verebilir tatlım
İrem:ama çok saçma değilmi bebeklerde aşı oluyor?
Annesi:tatlım bunu sonra konuşalım tamam mı?
Sinirlenip bu sefer babamın yanına gidiyorum görünüşe göre babam başkanlık işleriyle çok meşgul...
Sıkılıp dışarı çıkıyorum...
Oturmak için boş bir bank arıyorum bir anda uzaktan bir ses duyuyorum bu mahalle arkadaşım Asya idiAsya:İREMM!!!!
İrem:Ne oldu neden bağırıyorsun!??
Asya:NEDEN ÇOCUKLAR AŞI OLMUYOR!?!?!?!?? SONUÇTA SENIN BABAN BAŞKAN BİLİRSİN BU KONULARI!??!?!??
Irem:Dur bi sakin... biliyorum ama anneme sordum sonra konusuruz diyorlar...
Asya:neyse benim evime gelmek ister misin? Tüm arkadaşlar orada
Kabul edip parta yürüyerek Asya'nın evine gidiyorum iceri girdigimde bi yandan memo bir yandan dilara soru soruyordu...
Dilara:neden çocuklar aşı olmuyor!?!?!? Yoksa ölücek miyiz!?!?!?!??
Emir:abartmasan mı?
İrem:arkadaşlar bi-
Felix:Asya who is it?
Asya:Felix türkçe konuş!!!
Felix:sanirim aramizda ingilizce bilmiyen biri var
İrem:Umarım benden bahsetmiyorsundur
Asya:neyse sizi tanıştırayım irem, bu ilkokul arkadaşım felix. Felix, bu da eski mahalle arkadaşım irem
Elimi uzatıp memnun olduğumu söylüyorum bir anda elime vurup "ben memnun olmadım" dedi bir anda şaşırdım Asya'ya doğru eğilip "bunun nesi var" dedim sonra onun Amerikan olduğunu öğrendim...
Asya:neyse arkadaşlar biz sorularımıza geçelim tüm sorularımızı topladım
Ilk sorumuz:neden küçük çocukların aşı yapmamasıHerkez el kaldiriyor bende bir tahmimde bulunup bende kaldiriyorum herkez "ben ben ben!" Diyorlar bir tek emir öyle demiyor asya emiri seçti...
Emir:bence çocuklara şimdilik aşı yapmıyorlardır.
Herkez birden"ne alaka!!!"
Asya:dilara söz hakkı sende
Dilara:bence çocukların ölmelerini istiyorlardır.
Memo:neden çocukların ölmelerini istiyor olsunlarki?
Dilara:bence...
Memo:hayır hayır bence...
Bir anda sinirlenip bağırıyorum"SUSUN!"diye...
İrem:gerçektende sustular...
Bakın böyle şeyler düşünmeyin babam ve annem bunların hepsini zaten sonra anlatacaklar. Anlattıkları zaman sizede anlatirim..Asya:evet irem haklı
Herneyse ben size birşeyler getiriyim acıkmışsınızdırİrem:sen birşeyler getirirken bende bu konuyu konuşayım...
Asya mutfağa doğru gider bende önüme dönüp ne konuşacağımı bulmaya çalışıyorum..
İrem:şimdi...
Asya'nın annesi eve gelir herkez korkudan çığlık atar meğersem annesiymiş....
(1.BÖLÜMÜN SONU)
yazar:biliyorum ilk bölüm biraz kısa oldu malesef ben bunu önceden yazmıştım çoğu bölüm kısa ama merak etmeyin bu gitgide bu bölümler dahada uzun olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Çocuk Krallığı
Ficção AdolescenteBir virüs sabahında başkanın aşı bulmasıyla sadece bebeklere ve yetişkin insanlara aşı yapılmaktadır. Ama bu aşı insanlara zarar gelmeye başlar ve insanlar yavaş yavaş ölmeye başlar. başkan,başkanlığını kızına devir edince sadece ülkemizde çocuklar...