Bugün de kıyak geçtim size. Hihihi 😁
Medya: Minnoşlarımın ödül konuşması. (Konuşma işini en küçük 2 üyeye kim bıraktı bilmiyorum ama çok tatlı değiller mi? Büyükler çok gergindi sanırım ilk defa böyle büyük bir ortamda oldukları için ve tabi dil farklılıklarından dolayı ama yine de ufaklıklar başardı🥹🫶)
İyi okumalar dilerim.
***
Tzuyu sert bir zemine çarptığında altındaki bir şey o sertliği yumuşatmıştı. Bazı kıkırtılar duyduğunda gözlerini açtı.
Yerde bir battaniyeye sarılmış halde düştüğünü fark etti.
"Ah Tzuyu iyi misin?" dedi Sana salıncaktan kalkarak endişeyle.
Tzuyu yerden kalkmaya çalışırken altındaki yumuşak battaniyeye takıldı ve sendeledi kızların diğer tarafında bekleyen genç kıza doğru sendeleyince kız onu tutup düşmesini engellemişti.
"İyi misiniz Bayan Chou bir şey oldu mu?" dedi endişeyle. Tzuyu kızın ellerinden geri çekilerek kurtuldu ve gülümsedi. Cevabını genç kıza değil Twice üyelerine dönerek vermişti Tzuyu.
"İyiyim merak etmeyin ayağım takıldı. Burada uyuyakalmışız."
Sana'ya gidip kolunu onun beline sardı.
Twice üyeleri onun düşmesine kıkırdamışlardı ama genç kızın varlığı onları rahatsız ediyordu. Sana da farkındaydı ama bunu belli etmek istemeden Tzuyu'ye yaslandı.
"Battaniye bile almışsınız demek ki planlıydı." dedi Jihyo tek kaşını kaldırarak.
Tzuyu ve Sana birbirine baktı, içlerinden birinin battaniye alıp almadıklarını bilmiyorlardı.
"Şey ben örttüm battaniyeyi. Gece sizi burada uyurken gördüm ve uyandırmak istemedim bu yüzden battaniye getirdim efendim."
Genç kızın sözleri hepsini şaşırtmıştı. Tzuyu ona teşekkür edince Sana da aynı şekilde teşekkür etmişti.
Kızların programlarına yetişebilmeleri için hızlıca kahvaltılarını edip yola koyuldular. Sana arabada Tzuyu'ye sorular sormaya başladı.
"Bu genç olan hizmetlinin adı ne?"
Tzuyu bir an için gözlerini yoldan ayırdı ve ona bakıp omuz silkti.
"Bilmem. Sanırım kimsesi yok hizmetlilerden birinin yanında büyümüş. Çalışanlarım orada yaşadığı için kız da tek başına kalmasın diye kadının yanında kalıyor ve okuldan kalan zamanda bazı işler için yardım ediyor, normalde bir hizmetli değil. Aslında onu ne zaman görsem işlere yardım ediyor, sanırım ona da maaş vermeliyim. Ya da kadının maaşını arttırıp ona harçlık verdirmeliyim bilmiyorum."
Sana, Tzuyu ona bakmasa da başını salladı.
"Yani senin çalışanın değil ama kimsesi yok diye çalışanlarından biriyle orada kalıyor öyle mi?"
"Evet. Ne oldu neden soruyorsun?"
"Hiç merak ettim sadece. Tatlı biri değil mi?" dedi Sana ona merakla bakarken.
Tzuyu omuz silkti.
"Bilmem, çiftliğe arada bir gidiyorum ama çalışanlarla pek sohbet etmem. Sadece seyislerle atlar hakkında ve Ghost ile ilgili konuşurum. Yani tam olarak tanımıyorum kızı, okulu ve barınması için destek oluyorum sadece."
Sana mutlu hissetmişti birden. Çünkü dün üzerine kahve döküldükten sonra Nayeon onun kulağına kıza dikkat etmesi gerektiğini söylemişti. Kızın, Sana acı içindeyken bir kenarda gizlice güldüğünü görmüştü Nayeon. Sana duyduklarına şaşırsa da Nayeon'a başını sallamıştı ama bu konudan Tzuyu'ye bahsetmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Kahve🧋✅️(SaTzu) (gxg)
FanficChou Tzuyu. SxM(şirketleri bilmiyorum tam olarak, isim olarak benzeşsin diye böyle yaptım) şirketinde yaşı çok büyük olmasa bile bir kıdemlidir. Dünyaca ünlü solo bir sanatçı. Onun yazma ve besteleme yetenekleri herkesçe biliniyor ve taktir ediliyo...